II TRAIL BTT DO SALNÉS ( K2XXL )

Tema en 'Galicia' iniciado por monso, 13 Sep 2013.

1. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    II TRAIL BTT DO SALNÉS.JPG

Recordas o ano pasado?. Aquela Ruta circular de dous días, que saindo de Armenteira e despois de subir ao Castrove, Acibal, Cádavo e Arca, chegamos a Cuntis, onde fixemos noite para ao día seguinte subir ao Xesteiras, Xiabre e Lobeira, para rematar de novo na Armentira. Non poideches o ano pasado?. Atréveste este ?.
    Os días 12 e 13 de Outubro e sempre que o tempo o permita, intentaremos percorrer de novo estes 180 Kms de BTT en estado puro, subindo de paso estas seis cimas que superan os 600 mts ademáis do Monte de Lobeira como postre.
    Anímate e participa nesta II KDD aberta a todos.

TRADUCCIÓN:
    ¿Recuerdas el año pasado?. Aquella Ruta circular de dos días, que saliendo de Armenteira y después de subir al Castrove, Acibal, Cádavo y Arca, llegamos a Cuntis, donde hicimos noche para al día siguiente subir al Xesteiras, Xiabre y Lobeira, para rematar de nuevo en Armenteira. ¿No pudiste el año pasado?. ¿ Te atreves este ?.
    Los días 12 y 13 de Octubre y siempre que el tiempo lo permita, intentaremos completar de nuevo estos 180 kms de BTT en estado puro, subiendo estas seis cimas que superan los 600 mts además del Monte de Lobeira como postre.
    Anímate y participa en esta II KDD abierta a todos.

2. ROCKIDOL

ROCKIDOL Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    173
    Maravillosa ruta y ambiente.Que el tiempo nos acompañe.

3. pedja8

pedja8 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    donde se puede conseguir algo mas de informacion??

4. ROCKIDOL

ROCKIDOL Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    173
    Sigue este post.Y si no busca el del año pasado.Pero ya te digo que esto es duro y alegre.

5. nolodc

nolodc Miembro

Me Gusta recibidos:
    23
    Expectante esperando noticias de esta maravillosa aventura, cien x cien recomendable

6. P.rodriguez

P.rodriguez Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    me apunto!!,contar conmigo

7. sueiroo

sueiroo Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    121
    Es gratuita?

8. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    A idea naceu para que así fora. Que cada un sexa autosuficiente, tanto en repostos como en avituallamentos. Ademáis pasamos por pequenos núcleos urbáns onde poder avituallarse. Pero o ano pasado e espero e desexo que este tamén, tivémola posibilidade de contar con unha furgoneta de apoio, na que cada un depositaba ademáis da súa mochila co necesario para pasala noite no pavillón de Cuntis, como para o día seguinte, alimentos e bebidas que acabamos compartindo uns con outros. (Temos que resaltar aquí a gran aportación tanto do CDM XESTEIRAS como do CLUB DO SALNÉS).
    Estamos polo tanto abertos a ideas e suxerencias tanto no tema da intendencia como na variación do percorrido, para pasar por sendeiros descoñecidos ou de interés, sempre e cando se plantexen co tempo necesario e se axusten tanto á saida/chegada, como ás cimas de paso obrigatorio.
    Por eso é importante a implicación de xente dos clubs próximos, que nos sorprendan cos mellores camiños. No 2012 contamos con xente do Corbelo, Motobike, BTT Vilagarcía, Armenteira e Punto, Salnés Bici, Cdm Xesteiras.... Este ano quero ver alguén do Umia, Bike Estrada....
    Temos a sorte de vivir nunha zona privilexiada para a práctica do BTT e con esta Ruta tratamos de disfrutala e ao mesmo tempo dala a coñecer.

Seguirei informando.

Traducción:

La idea nació para que así fuera. Que cada uno sea autosuficiente, tanto en repuestos como en avituallamientos. Además pasamos por pequeños núcleos urbanos donde poder avituallarse. Pero el año pasado y espero y deseo que este también, tuvimos la posibilidad de contar con una furgoneta de apoyo, en la que cada uno depositaba además de su mochila con lo necesario para pasar la noche en el pabellón de Cuntis, como para el día siguiente, alimentos y bebidas que acabamos compartiendo unos con otros. (Tenemos que resaltar aquí la gran aportación tanto del CDM XESTEIRAS como del CLUB DEL SALNÉS).
    Estamos por lo tanto abiertos a ideas y sugerencias tanto en el tema de la intendencia como en la variación del recorrido, para pasar por senderos desconocidos o de interés, siempre y cuando se planteen con el tiempo necesario y se ajusten tanto a la salida/llegada, como a las cimas de paso obligatorio.
    Por eso es importante la implicación de gente de los clubes próximos, que nos sorprendan con los mejores caminos. En el 2012 contamos con gente del Corbelo, Motobike, BTT Vilagarcía, Armenteira y Punto, Salnés Bici, Cdm Xesteiras. ... Este año quiero ver a alguien del Umia, Bike Estrada. ...
    Tenemos la suerte de vivir en una zona privilegiada para la práctica del BTT y con esta Ruta tratamos de disfrutarla y al mismo tiempo darla a conocer.
    Seguiré informando.

9. Noalla

Noalla Novato

Me Gusta recibidos:
    8
    Eu apúntome!!! estas aventuras gústanme!! a ver se podo entrenar ben para a fecha!!! Saúdos!!

10. .Chicho

.Chicho Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    20
    Bueno Mon, no te enfades:p:p:p que este año si no hay ningun imprevisto , algun reresentante del PC Umia habra.

11. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    ALGUNHAS FOTOS DA 1ª EDICCIÓN:

COPIA DE DSC02336_EDITADO-1.jpg COPIA DE DSC02346.jpg DSC02377.jpg DSC02409.jpg DSC02433.jpg DSC02439.jpg DSC02466.jpg DSC02481.jpg DSC02504.jpg DSC02516.jpg DSC02572.jpg DSC02623.jpg

12. robin0366

robin0366 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Yo tambien me apunto, que por causas ajenas a mi volundad el año pasado tuve que abandonar el primer día y este espero completar.
    Los paisajes espectaculares.

13. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Espero verte, tamén a "Lago", os máis cañeros do WhatsApp e por suposto a todos os demáis. Algún camiño xa me tes enseñado polo Cádavo e supoño que por Xiabre para tí non hai secretos....

Traducción:
    Espero verte, también a "Lago", los más cañeros del WhatsApp y por supuesto a todos los demás. Algún camino ya me has enseñado por el Cádavo y supongo que por Xiabre para tí no hay secretos.

14. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Para ti versión NonStop!!!

15. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
    El año pasado colabore el segundo dia con el tema avituallamientos, pero este año la haré desde el otro lado, APUNTADO ¡¡¡¡¡

16. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Xa queda menos. Polo tanto agradecería que todos os que teñan intención de asistir un ou os dous días, que o notifiquen. Podedes facelo neste foro ou enviando un email a; armenteiraepunto@gmail.com, especificando ademáis do nome, se tes intención de vir o Sábado, o Domingo ou os dous días. Tamén se quedas a dormir no pavillón de Cuntis do día 12 para o trece ou non.

Estaremos ás 07:30h. do Sábado diante do mosteiro da Armenteira, para cargar as mochilas na "fregoneta" e poder sair as 08:00h. Pedimos puntualidade. Invertiremos todo o día para chegar a Cuntis (90 kms aprox.) a unha media de 10Km/h e disporemos de un par de horas para os avituallamentos e posibles incidencias (sumando así 11h. que ten o día de luz para daquela).

Farémolo percorrido en grupo, xa que non está marcado, salvo en caso de avaría grave ou falta de forzas, pero haberá vías de escape e recollida do coche de apoio.

O Domingo partiremos dende Cuntis. Tamén madrugaremos para aproveitar as primeiras horas do día. Ademáis de menos Kms (80 aprox.) son máis rodadores, polo tanto estaremos na Armenteira sobre as sete da tarde.

Se o Xoves día 10 as previsións do tempo son de abundante choiva para esa fin de semana, suspenderémola KDD.

TRADUCCIÓN:

Ya queda menos. Por lo tanto agradecería que todos los que tengan intención de asistir uno o los dos días, que lo notifiquen. Podéis hacerlo en este foro o enviando un email a; armenteiraepunto@gmail.com, especificando además del nombre, si tienes intención de venir el Sábado, el Domingo o los dos días. También si escondites a dormir en el pabellón de Cuntis del día 12 para el trece o no.

Estaremos a las 07:30h. del Sábado delante del monasterio de la Armenteira, para cargar las mochilas en la "fregoneta" y poder sair las 08:00h. Pedimos puntualidad. Invertiremos todo el día para llegar a Cuntis (90 kms aprox.) a una media de 10 Km/h y dispondremos de un par de horas para los avituallamientos y posibles incidencias (sumando así 11 h. que tiene el día de luz para de aquella).

Lo haremos recorrido en grupo, ya que no está marcado, salvo en caso de avería grave o falta de fuerzas, pero habrá vías de escape o recogida del coche de apoyo.

El Domingo partiremos desde Cuntis. También madrugaremos para aprovechar las primeras horas del día. Además de menos Kms, (80 aprox.) son más rodadores, por lo tanto estaremos en Armenteira sobre las siete de la tarde.

Si el Jueves día 10 las previsiones del tiempo son de abundante lluvia para esa fin de semana, suspenderemos la KDD.

17. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Estou pensando en anotarme,pois creo que son capaz de facela,hay unha fecha limite pa anotarse?si e asi ,o mellor teño que pensalo mais rapido,decidemo.

18. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Se tes pensado ir, anótate. Se xurdira algún imprevisto, avisas e xa está.

Saúdos

19. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Mon,pois conta con migo,o mais lento de todos( Javi).

20. El señor de los prados

El señor de los prados Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Conta tamen co otro Prado

Compartir esta página