Com tots esperaveu la III KDD To Pa Bajo Team será el proper diumenge 22 de juny, falta casi un mes, en un poc de sort igual hasta tenim les equipacions. L'eixida sera des de el Poliesportiu d' Alcasser a les 8:00, l'esmorçar sera en bar al final de la ruta, calcule que sobre les 11:00... Asistents: 1.- Towelink 2.- Salvagarto & Santjoanet Power (5) 7.- Skamot & Company (5) 12.- Voras 12+1.- Tipotane 14.- Otagzero 15.- sCOTTY 16.- Carlos 17.- Japemusil 18.- Flipe 19.- Alberto (Globerin) 20.- Aci vos deixe el track que hem fet avui per a que tingau una idea del que sera. Ver el archivo adjunto Tracks III KDD To Pa Bajo.rar
Mes fotos Afortunadament a plogut en l'esmorçar Towe, Carlinyos i Pajarito Towe i pajarito baixant per la zona de la cova del aguila
Yeeeeeeeeeeeeeee......... està wapo el perfil:mrgreen: A la segon foto, al fondo es veu una trialera de la muerte............. per ahí baixem????:comor3
el dia perfecto el perfil perfecto kilometraje perfecto paisaje perfecto la compañia perfecta pero: ¿DONDE ESTA EL BAR?
towe esa trialera esta por el principio me parece no? se refiere a tu primera foto, en las mias no se ve ninguna los metemos pa bajo por la del gas??? jajajja
Octavio.......... el bar està aquí http://www.complejoelcisne.com/v2/index.html :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
a le anem, ja tinc ganes de que arribe el dia, encara que abans tenim dos marxes guapisimes. Octavio, a la de alcuia que? vens o no?
Tipotane que et passa? et veig una mica nerviosset... es que ultimament no et deixen catar res interessant o que? :burladia:
Eso, eso, que al final el que se quedó sin LOMO fui YO.... grgrgrgrrrrrrrrrr me cagonentoloquesemenea!!! Vicent, contrólame bien eso, que el mariquita de Salva se quedó bastante contento con las "comisiones".... Eso sí, dile a Flipe que le tengo que llamar a ver si le da por venirse a Pego (os queda cerca de casa, no?) Un saludo!