III QUEDADA NOCTURNA FARO DE BUDIÑO, O PORRIÑO, 12/AGOSTO/2011

Tema en 'Galicia' iniciado por euxoto, 22 Jul 2011.

1. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    O vindeiro VENRES 12 de AGOSTO de 2011, con saída ás 22.00 horas dende o CENTRO CULTURAL A FORNA de BUDIÑO, imos a celebrar a III QUEDADA NOCTURNA FARO DE BUDIÑO.Como ben dí o seu nome, esta saída nocturna vai consistir, como xa ven sendo habitual, en unha simple QUEDADA, co que iso conleva, a diferencia da xa tradicional marcha que vimos organizando cada mes de Abril.
    Quérese dicir que o budiñobike-canteiros simplemente convoca e invita os asistentes a este evento a acompañalos pola ruta preparada para esa noite de lúa chea polos montes de Budiño, poñendo unicamente a súa disposición as duchas de auga quente existentes no centro cultural o finalizar a ruta.
    O pincho na metade da ruta, a bebida, a cervexa o final da ruta, o sentidiño e a responsabilidade, etc, etc queda pois a vontade de cada quen.
    A ruta terá unha duración aproximada de dúas horas e percorrerá aproximadamente uns 20 kms polos montes da zona.
    Non fai falla inscrición previa, soamentes aparecer o día 13 no centro cultural A FORNA un chisco antes das 10 da noite e traer algunha luz e moitas ganas de pasalo ben.
    Esperámosvos!​

El próximo VIERNES 12 de AGOSTO de 2011, con salida a las 22.00 horas desde el CENTRO CULTURAL A FORNA de BUDIÑO, vamos a celebrar la III QUEDADA NOCTURNA FARO DE BUDIÑO.
    Como bien dí su nombre, esta salida nocturna va a consistir, como ya ven siendo habitual, en una simple QUEDADA, con el que eso con-leva, la diferencia de la ya tradicional marcha que vimos organizando cada mes de Abril.
    Se quiere decir que el budiñobike-canteros simplemente convoca e invita a los asistentes a este evento a acompañarlos por la ruta preparada para esa noche de luna llena por los montes de Budiño, poniendo únicamente su disposición las duchas de agua caliente existentes en el centro cultural el finalizar la ruta.
    El pincho en la mitad de la ruta, la bebida, la cerveza el final de la ruta, el sentidiño y la responsabilidad, etc, etc quedo pues a voluntad de cada quien.
    La ruta tendrá una duración aproximada de dos horas y recorrerá aproximadamente unos 20 kms por los montes de la zona.
    No hace falla inscripción previa, soamentes aparecer el día 13 en el centro cultural A FORNA un chisco antes de las 10 de la noche y traer alguna luz y muchas ganas de pasarlo bien.
    Os esperamos!

Última edición: 11 Ago 2011
  2. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Recordade que a quedada nocturna do budiñobike-canteiros é xa este venres. Vémonos ás 22.00 h. no CENTRO CULTURAL A FORNA de Budiño, O Porriño.

3. yoguiponte

yoguiponte Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    148
    me apunto nos vemos en a forna

4. fotomarco

fotomarco Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    es el viernes o sabado ?

5. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Viernes, viernes 12. Está mal na traducción, non sei por que. Pero é o viernes!

6. yoguiponte

yoguiponte Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    148
    ya en casita chapo por la kedada chicos lo pase genial unas buenas subidas rosca y bebida y unas bajadas por el medio de los fentos jajaja muy guapas que se hicieron cortas jejeje gracias por tratarnos tan bien hay que organizar mas nocturnas . saludos:aplauso2:aplauso2:aplauso2:baile

7. fura jomas

fura jomas Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Muy buena la quedada, gracias a todos y hasta la próxima

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk

Compartir esta página