Marcha homenaxe ás víctimas do accidente de A Guarda

Tema en 'Rutas y Marchas' iniciado por Pipo_btt, 16 Mar 2016.

1. Pipo_btt

Pipo_btt Miembro

Me Gusta recibidos:
    8

O noso ciclismo vive días de loito despois do tráxico accidente de A Guarda. Un sentimento de dor e indignación polo acontecido que leva aos clubes das víctimas, aos seus amigos, familiares e a Federación Galega de Ciclismo a convocar unha Marcha Homenaxe o vindeiro domingo, día 20 de marzo.

A concentración partirá ás 10:00 horas dende a Ponte Romana da Ramallosa e dirixirase cara o punto do sinistro no que un conductor atropelou o sábado a 20 ciclistas. Alí, lerase un manifesto e durante todo o percorrido os participantes lucirán crespóns negros. Estanse a ultimar os trámites para obter os permisos pertinentes.

Este acto celebrarase na memoria de José Antonio Casas Pérez (Ñito), ciclista do Miñor Bike, e do resto da víctimas deste accidente. Todas as homenaxes son poucas para amosarlle o apoio do noso deporte aos seus achegados e para reivindicar respeto e medidas a prol do colectivo ciclista.

• Me Gusta Me Gusta x 2
  2. xandasbolas

xandasbolas Miembro

Me Gusta recibidos:
    17
    Boa iniciativa,eu sumome con moito gusto a ela,estarei aatento a mais informacion

3. Caneco

Caneco Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    1.786
    Apoiaremos dende A Guarda!

4. Pipo_btt

Pipo_btt Miembro

Me Gusta recibidos:
    8

Compartir esta página