Doncs que diumenge sortire amb els meus cunyats a fer un tomb per aiguafreda,pujada a Collformic,pla de la calma,El sui i corriolet fins a Aiguafreda,esteu convidats....a les 8 mati Darrera Rest. ELs Traginers-Costat grues RACC.....salut!!!!!!!!!1
Justamente esa misma ruta la hicimos un grupo de bikers hará cosa de un mes. salimos de nuestro pueblo ( montornés del vallés) yla terminamos en Aiguafreda. la subida al pla de la Calma se hace dura, pero vale la pena el esfuerzo, si os acercais al Sui abrigaros mucho que hace un frio de escandalo. saludos
jo soc d'hostalets i he sentit parlar-ne d'aquesta ruta m'agradaria fer-la però normalment vaig sol amb bici a més amb el meu nivell baix no se si podria fer-la
a ver si algun grupo de nivel bajo que sea de la zona tiene interes a ke se le una uno que desde hace poco se aficiono al ciclismo
Dagar vinga quedem un dia i veiem com estas,que tan malament segur que no...a mes es tracta de fer grups no de matar a ningu...el meu tlf 677635026,ara tinc uns dies lliures entre setmana..vinga anima´t