MONDRAN BIKE 14 // Arrasateko MTB martxa

Tema en 'Pais Vasco / Euskadi' iniciado por Kekolgado, 29 Sep 2014.

1. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43

Aupa!

Mundumira jaiarengaitik martxa aurreratu ostean, aurten bigarren aldiz Arrasateko MTB martxa antolatzen ari gara. Oraingoan, aurreko urteetan egindako lan bikaina baliatuz Udalako, Galarrixako eta Kurtzetxikiko bidetxurrak lotu ditugu eta urriak 25ean martxan gozatu ahal izango dituzue. Beti bezala Kiroldegitik 09:00etan irten eta bukatzerakoan luntxa, dutxak eta bizikletak garbitzeko aukerarekin.
    Bi ibilibide izango dira: luzea (34km/1150m) eta motza (22km/800m).
    Enduro Bonusa ez da faltako ausartzen denarentzat (+4km/+250m)!
    5 euro federatuak eta 10 ez federatuak.
    Laster trackak eskuragarri wikiloc en.
    Informazio gehiago: http://besaide.org/mendiko-bizikleta.html

Tras adelantar la marcha a Mayo por la fiesta Mundumira, estamos organizando por segunda vez este año la MTB de Arrasate . Esta vez, aprovecharemos el gran trabajo realizado en años y marchas anteriores uniendo los senderos y bajadas de Udala, Galarrixa y Kurtzetxiki para vuestro goce el sábado 25 de octubre! Como siempre la salida será a las 09:00 en el polideportivo y habrá lunch, mangueras y duchas al finalizar.
    Habrá dos recorridos: largo (34km/1150m) y corto (22km/800m).
    No faltará el Enduro Bonus para quien se atreva (+4km/+250m)!
    5 euros los federados y 10 los no-federados.
    Pronto estarán disponibles los tracks en Wikiloc.
    Más información: http://besaide.org/mendiko-bizikleta.html Ver el archivo adjunto 3901384
    MONDRANBIKE14Bi.jpg

• Me Gusta Me Gusta x 3
    Última edición: 1 Oct 2014
  2. Mikelmtb_

Mikelmtb_ Monopivoteando again!

Me Gusta recibidos:
    124
    Kabenzotz, este año me pierdo las dos ediciones por estar fuera currando, no hay derecho!
    Conozco muy bien el recorrido (salvo que metais alguna sorpresa) y es un ruton redondo; de lo mejorcito que se puede hacer por la zona.
    Mucha suerte y animaros a acudir que merece mucha la pena; mucho sendero y muy divertido.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  3. SurferXC

SurferXC Schpytzyo&Co. Fan

Me Gusta recibidos:
    7
    Pues este año igual te cojo el relevo, Mikel. El Domingo 26 no podré ir a la cita de Olarrain así que aprovechar el sábado por Arrasate puede ser una buena alternativa.

4. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
    Ya falta menos y está todo el recorrido atado. Habrá un segundo avituallamiento en Larrino para los de la marcha larga.
    A ver si este año se anima más gente novel a la marcha corta. Las dos subidas a Udala y Kurtzetxiki no son muy duras y merecen la pena por las bajadas tan chulas que son. De las que hacen afición y sorprenden por están tan cerca de Arrasate y ser un tanto desconocidas. El que no esté muy en forma también tiene una buena alternativa en la corta.

Animau!

5. udalatx1987

udalatx1987 Novato

Me Gusta recibidos:
    18
    Bertan egongo gara!

6. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
  7. kakitanayi

kakitanayi Palmerakúak

Me Gusta recibidos:
    371
    Que envidia!!!!!!
    Txukurrillo,Endurobonus,GalarrixaXC,Kurtzetxiki...
    Lo mejor del Alto Deba en el mismo día.Recomendable 100%.
    Suerte.

Última edición: 13 Oct 2014
  8. kalapie

kalapie Palmerakúa

Me Gusta recibidos:
    0
    Txukurrilon zer jak? enbidixax egoteko?

9. kakitanayi

kakitanayi Palmerakúak

Me Gusta recibidos:
    371
    Ji,ji,ji,ji
    Ondo asko dakik zer daon.....
    Ondo segi!!!!!

10. still

still Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    103
    Zarauztar kuadrila han izango gea, luzia oso gogorra aukeran??
    Larunbatarte
    Ondo izan
    Still

11. udalatx1987

udalatx1987 Novato

Me Gusta recibidos:
    18
    Kaixo kuadrila,

Lokatz gutxi egongo denez eta eguraldi ona, luzea egitea interesgarria izan daiteke. Ibilbide luzean Galarrixara igotzen da, igoera exigentea baina oso polita. Jeitsiera ere polita da. Pixkat ibili denak ez du arazo handiegierik izango luzea egiteko. Gainera bigarren anoa postu bat jarriko da Galarrixa jeitsi eta gero indarrak berreskuratzeko. Hala ere, egunean eta momentuan bertan erabaki daiteke motza edo luzea egin, 20. km-ra arte luze zein motz toki berdinetik doaz. Bestalde, 10. km inguruan Enduro bonusa dago, jaitsiera tekniko eta dibertigarria. Ibilbide motz zein luzekoek egin dezakete Enduro bonus hau, aukeran.

Ondo segi

• Me Gusta Me Gusta x 1
  12. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
    Ibildide dana ederto egongo da eguraldi honeaz.
    Esan dauen moduan, puntu horreitan gogorrena aukeratu edo moztu leike.
    Ibilibide osua ez da aurtego Mikel Deuna (Oñati) edo Debabarrena btt baino gogorraua izango, hasierako igoerak motzauak die ta suabe hasiko die Udalarutza. Gero bai, Galarrixa eta Kurtzetxiki eztie oso igoera luziak, baina ibili inbida...

13. iratxiki

iratxiki Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Enduroko zatia edozein bizikletaz egiteko problemarik??? edo astokeri bet da????

14. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
    Samurra ezta, baina bizikletagaitik ez arduratu, jeitxiera ez da oso luzia eta eztauko saltorik, ezta harri askorik. Arbolarteko sendero bat da eta zure teknikaren arabera ingozu... 100eko rekorridoko bizikleta rigiduek itxen daue... zure abilezian arabera izango da!

15. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
  16. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
    Comentaba que el Enduro Bonus se puede hacer con cualquier bici, es algo difícil, por ser un sendero estrecho entre arboles y giros bastante cerrados, depende del rider.
    En estas fotos se ve la parte fácil de la bajada... pero podéis haceros una idea del terreno.

17. besaide

besaide Miembro

Me Gusta recibidos:
    13
    Enduro Bonuseko zatia egin nahi dutenek, jeitxiera nahiko tekniko horretara iristeko, gora behera asko dituen bidetxur batetik pasa beharko dute. Zati hauek nahiko teknikoak eta aldapatsuak dira eta fisikoki eta teknikoki ongi egotea eskatzen dute, ez da hainbeste bizikleta kontua... (tijapija oso lagungarri...)
    Enduro bonusa egiten ez dutenek Udalatik behera ere bidetxur oso politak ezagutuko dituzte, errezagoak baina ederrak!!

Los que hagan el enduro bonus tienen bastantes tramos de sube-baja antes de llegar a la bajada. Estos sube-bajas son por senderos que hemos ido recuperando estos años y son tramos muy txulos pero hay que estar medianamente fuerte y tener un poco de técnica en estos tramos trialeros de subidas cortas pero exigentes. Vamos, que es bastante rompepiernas y si no estas habituado a este tipo de caminos vais a tener que echar pie a tierra bastantes veces. Lo comento por que la gente se queja por tener que hacer un tramo andando...

18. iker89

iker89 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    26
    ¿Donde se puede uno inscribir a esta martxa?

19. iratxiki

iratxiki Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Fisikoan pegarik ezta jajajaja.
    Ez gauza zan saltorik eta horrelakorik ote zeuan. Orduan badakigu nondik joan . Esk asko erantzunagaiti etan zapatuan bertan ikusiko gara

20. Kekolgado

Kekolgado Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    43
    Inscribirse el mismo día de la prueba en el polideportivo de Arrasate entre las 08:00-09:00 (Salida a las 09:00).
    No hay límite de plazas (ni de comida) !!!

Compartir esta página