NOCTURNA DE PAPA NOEL 15/12/12

Tema en 'Galicia' iniciado por monso, 9 Dic 2012.

1. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Boas
    Neste caso, é Rodiño quen propón saír o Sábado día 15 en bici pero vestidos de PAPA NOEL.
    A saída tería que ser sobre as 16:0 h. dende Covas, con un percorrido semiurbano, para deixarse ver,( podiamos subir por Fofán, Castiñeira, Armenteira, Barrantes, Cambados......), para voltar a Covas,(metidos xa na noite), onde os que o desexen degustarían unha cea a base de produtos do mar (chámese mariscada), ou da terra (chámese cocido). Esto entra dende agora nunha votación para decidir cal vai adiante. A cea, necesita reserva previa e o prazo remata o mércores día 12/12/12.
    Os disfraces de "Santa Claus", cada un pode traer o seu, ou, temos uns localizados nun "todo a cen" por 5€, pero de talla única, polo que requerirán algún axuste previo. Esto todo aderezado con campaniñas, caramelos, confeti... a mal tempo, boa cara!!!.
    Coma sempre estámos abertos a calqueira iniciativa ou idea que poida xurdir.

Ánimo, como dí Ricardo, vamos camiño de record. ¡¡Xa somos 1300!!

Saúdos e Bon Nadal.

TRADUCCIÓN:

Buenas
    En este caso, es Rodiño quién propone salir el Sábado día 15 en bici pero vestidos de PAPA NOEL.
    La salida tendría que ser sobre las 16:0 h. desde Covas, con un recorrido semiurbano, para dejarse ver,( podíamos subir por Fofán, Castiñeira, Armenteira, Barrantes, Cambados......), para volver a Covas,(metidos ya en la noche), donde los que lo deseen degustarían una cena a base de productos del mar (llámese mariscada), o de la tierra (llámese cocido). Esto entra desde ahora en una votación para decidir cuál va adelante. La cena, necesita reserva previa y el plazo termina el miércoles día 12/12/12.
    Los disfraces de "Santa Claus", cada uno puede traer el suyo, o, tenemos unos localizados en un "todo a Cien" por 5 €, pero de talla única, por el que requerirán algun ajuste previo. Esto todo aderezado con campanillas, caramelos, confeti... a mal tiempo, buena cara!!!.
    Como siempre estámos abiertos a cualquier iniciativa o idea que pueda surgir.

2. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  3. dipego74

dipego74 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Yo me apunto aunque aún no puedo confirmarlo...

4. Alfonso Agís

Alfonso Agís Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola, como sempre con estupendas iniciativas.
    Gustaríame participar pero non sei donde apuntarme, nin na ruta nin a cea, podedes decirme como e donde facelo?
    Entendo que será unha ruta accesíble para os que só collemos a bici ós domingos.
    Grazas por anticipado, un saudo.

Hola, iniciativas como siempre maravillosas.
    Me gustaría participar, pero no saben por dónde apuntarme, ya sea en la ruta o la cena, puedes decirme cómo y dónde hacerlo?
    Entiendo que será una ruta accesible para los que solo cogemos la bici los domingos.
    Gracias de antemano, un saludo.

5. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
    Recien chegado da Ponia, todo preparado, non olvidedes levar pienso pa Rudolph, vémonos o sábado.
    Seica vai chover, mellor ainda, jajajaja.

Traducción:

Recien llegado y todo preparado.
    Parece que va a llover, mejor aún.
    Nos vemos al sábado.

6. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Para asistir á ruta non tes que apuntarte, simplemente apareces en Covas as catro e xa está. Para a cea sí, mándame un privado canto antes para que o cociñeiro non se quede corto.
    A ruta a de ser doada para calqueira nivel. E se non poñemos a tirar ós renos.
    Esperámoste.

Trad:
    Para asistir a la ruta no tienes que anotarte simplemente apareces en Covas a las cuatro y ya está. Para la cena sí, me envías un privado cuanto antes para que el cocinero no se quede corto.
    La ruta será asequible para todos los niveles. Y si no pondremos los renos a tirar.

Te esperámos

7. nelson costa

nelson costa Miembro

Me Gusta recibidos:
    13
    Hola Monso,un compañero tuy ya me habia hablado de dicha iniciativa,al final no vamos a poder estar presentes,pero estaremos atentos a seguiente iniciativas llevadas a cabo por vosotros,pues la zona vuestra nunca rodamos por ahi,y cuando tengamos una oportunidade ahi estaremos.

Un saludo desde los montes de Carballiño

Nelson Costa

8. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Boas compañeiros. Ide preparando os traxes que hoxe estiven con Pemán e dixome que as 16:00 escampaba.
    Asi que non lle coller medo a choiva e vemonos mañan.

9. Alfonso Agís

Alfonso Agís Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    O que pasa é que todo o mundo lle fai caso a Pemán menos o tempo. Ainda que chova non pasa nada, hai que mollarse.

10. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Saúdos compañeiro. Cando queirades vir, avisade con tempo e preparamos algo especial para vós, porque en esta quedada o que se dice rodar, rodar, creo que vamos a rodar pouco. Esta é máis unha desculpa para xuntarse entre colegas e darse unhas risas, que tamén son necesarias.

Bon Nadal e un aninovo cheo de rutazas...

Trad:
    Saludos compañero. Cuando querais venir, si avisais con antelación, os preparámos algo especial. Esta quedada es más una disculpa para darse unas risas que para conocer la zona.
    Que tengas unas felices fiestas y un año nuevo de buenas rutas.

11. toelcamino

toelcamino Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Buf, tengo el arbolito sobre ruedas preparado pero está cayendo el diluvio universal...

12. robertorivas

robertorivas Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    pasadeo ben

13. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Unha nova experiencia que sen dúbida sentará as bases para futuras edicións.
    Foi unha autentica pasada tanto en participación como na calidade dos disfraces. Fomos quenes de crear ilusións, de emocionar a moitos, sorprender a todos.
    Grazas a todos por participar e coma sempre trataremos de facelo mellor, por eso comentade os vosos pareceres, cousas que habería que cambiar, engadir ou omitir...
    Por exemplo definir con antelación o percorrido a facer (aínda que esto está condicionado pola forma física dos asistentes, climatoloxía, avarías...).
    O repertorio de Villancicos tamén necesita un repaso e moito ensaio!!!.
    Polo demáis Sobresaliente.

Toelcamino 1º premio en orixinalidade. Non faltaba detalle. Esa bici brillaba como recién saída dunha tómbola. Gracias pola túa compañia.
    Comprobarias que esta vez había máis féminas no grupo cousa que tamen é de agradecer.
    En canto ao tempo. Algunha queixa?. Vale de algo ser Papa Noel, téñense contactos e eso pesa.

Trad:
    Una nueva experiencia que serirá para futuras ediciones.
    Con mucha participación y mucha calidad en los disfraces. Creamos ilusión, sorpresa y coseguimos incluso emocionar.
    Gracias por participar a todos. Si quereis comentar cosas que se debieran modificar, omitir o añadir podeis hacerlo.
    Por ejemplo recorrido o repertorio de villancicos.
    Gracias toelcamino por la originalidad, tu bici era la más envidiada y gracias también a la gran afluencia de chicas al evento.
    En cuanto al tiempo, sin queja lo que le pedimos al "jefe", concedido.

14. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Pasámolo de cara###llo

15. mps-simes

mps-simes Miembro

Me Gusta recibidos:
    22
    Este dia foi sin duda o mellor que o pasei encima da bici. Sinto polos que non puderon vir, pero despois do ocurrido ainda temos dias para repetilo. So faltan esas fotos que seguro que temos unhas pintas...

16. toelcamino

toelcamino Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Todavía me dura la sonrisa. Creo que fue una de las experiencias más bonitas que he tenido encima de la bici, y sin pisar monte.

Gracias por una tarde tan bonita.

17. Alfonso Agís

Alfonso Agís Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Grazas a todos pola compañia e polas risas que pasamos. Foi unha tarde-noite para recordar durante moito tempo.

Traduce google:
    Gracias a todas las empresas y las risas que pasaba. Fue una noche para recordar por mucho tiempo.

18. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    DSC00005.jpg

Para ver todas as fotos, entrar no post da San Silveira, que o temos moi olvidado.

Bon Nadal !.

TRADUCCIÓN:

¡ Feliz Navidad !

Compartir esta página