O pasado finde tocou Outono nas Fragas do Eume-As Pontes

Tema en 'Galicia' iniciado por JOLIN, 4 Nov 2013.

1. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.285
    Logo das choivas dos últimos días preveíamos que nos íbamos mollar por arriba pero o Domingo tocou mollarse por abaixo.

Unha rota fantástica nun entorno descoñecido para a maioría diseñada anteriormente pola xente de As Pontes e, aglutinados por Fseanep, xuntámonos 20 beteteiros que quedamos encantados da zona. Realmente moi recomendable ir e contribuir a manter os camiños abertos, non cansaredes de ver sendas verdes con fervenzas, muiños e vexetación autóctona.

Podedes ler o resumo de Beumett ou na nosa páxina do Riazor e alí tedes os enlaces as fotos, o track cargarémolo en wikiloc xa que o orixinal da xente de As Pontes ten algunhos fallos de alturas.

:babas

http://eume-btt.blogspot.com.es/

http://www.ccriazor.com/foros/tema/1760

Dous pequenos bocados:

Panorama 1.JPG

Panorama 2.JPG

Despues de las lluvias de los últimos días preveíamos que nos íbamos a mojar por arriba pero el Domingo tocó mojarse por abajo.

Una ruta fantástica en un entorno desconocido para la mayoría diseñada anteriormente por la gente de As Pontes y, aglutinados por Fseanep, nos juntamos 20 beteteiros que quedamos encantados de la zona. Realmente muy recomendable ir y contribuir a mantener los caminos abiertos, no cansaréis de ver sendas verdes con cascadas, molinos y vegetación autóctona.

Podéis leer el resumen de Beumett o en nuestra página del Riazor y allí tenéis los enlaces las fotos, el track lo cargaremos en wikiloc ya que el original de la gente de As Pontes tiene algunos fallos de alturas.

Última edición: 4 Nov 2013
  2. nicra

nicra Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    38
    Pues si que tiene buena pinta la aventura . Es un zona que tengo pendiente , gracias por ofrecernos vuestra experiencia .Un saludo.

3. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.285
  4. lblancoli

lblancoli C.C. FERROL

Me Gusta recibidos:
    182
    Este año me la perdí, no me enteré.

Tengo que estar más atento Jose. Buenas fotos!

Saludos !!

5. nevarada

nevarada La Mona BTT

Me Gusta recibidos:
    254
    Espectaculares paisaxes, realmente preciosas.

Compartir esta página