Supoño que moitos xa oistedes falar deses carteis que puxeron nos que pon que esta prohibido circular bicis polas pistas forestais, neste caso polo monte comun de armenteira, a favor dos do gatillo facil. Parece ser que estorvamos en todos lados. E pronto, como esto saia ben, as demais comunidades de montes faran o mesmo. Estamos fartos de protestar, e que as distintas administracions pasen de nos, so se acordan cando e para recaudar ou salir na portada dos periodicos. Por eso, quero pedir a vosa axuda, para que este domingo, as 11:00 da mañan, facer unha protesta pacifica no Centro Btt do castrove, para que nos vexan ben todos, que somos centos de persoas as que disfrutamos do monte, dun xeito ou de outro, e sin facer mal. Axudade a difundir esta proposta para que poidamos ser o número mais grande posible de xente este domingo, e amosarlle a todos que non somos catro pirados os que practicamos este deporte. E que nos oian e que nos respeten.
Eso e moi injusto,teño q recoñecer q os cuats,motos e sobre todo os todo terreno esa clase de vehículos fan dano,e poden espantar a caza,pero as bicis non facemos absolutamente nada,todo o contrario, limpiamos camiños q se cerran,recollemos basura acumulada,estamos pendientes de q non haya incendios etc.Votarnos do monte significaría un mal, tanto pa nos, como po monte q non o debemos perder.
Para que toda a xente que desexe apoiar este domingo, vaise cambiar o emplazamiento. 11:00 da mañan no Centro Btt do Castrove
21 de Agosto do 2014 Reunidos en Armenteira o alcalde de Meis, os presidentes das comunidades de montes de Armenteira e Silván, o presidente da sociedade de caza de Armenteira, o representante do centro Btt do Salnés e eu mesmo, para tratar o tema dos famosos letreiros, acordamos; O alcalde, o presidente de caza e os comuneiros, admiten o pouco acertado do texto dos subsoditos letreiros, dado que a intención non era outra que evitar poñer en perigo a integridade física de ninguén durante a práctica da caza e comprométense a facer un comunicado de prensa, hoxe mesmo, para aclarar e enmendar o erro. Invítannos a seguir visitando as preciosas rutas da zona, tanto a pé como en bici e pídennos a cambio seguir respectando o monte, circulando polas pistas e camiños evitando circular monte a través e trialeiras. Tamén acordámos, que serán os bos modales, a educación e o sentido común, as mellores fórmulas para coller todos no monte. ARMENTEIRA E PUNTO polo tanto, como club, non asistirá a esta quedada protesta convocada para o vindeiro domingo.
Despois do aclarado nesta reunion que oubo entre as distintas partes, e o compromiso que dou a asociación de montes en non prohibir a ningún o paso polos seus sendeiros, pistas, etc. Este tema queda pola miña parte EN PAUSA. Estou a espera de ese comunicado.
Despois das declaracions emitidas pola radio fai uns minutos. Queda totalmente arranxado o tema. Xuntanza CANCELADA Ahora a disfrutar da bici, que e o que nos toca.