A ver estoy entre estas dos bikes pero no se cual coger. Mido como 1,75 y me interesaria una de estas dos para empezar, ¿cuál cojo?: son la Gt compe, la Gt performer y la Felt heretic: GT COMPE Fork GT BMX freestyle design, forged dropouts Crankset GT tubular cro-moly, 3-piece Wheels/Tires Alex G-303 rims, Kenda Kiniption tires Handlebar GT BMX dirt/street Seatpost/Saddle Aluminum seatpost with Velo mini BMX freestyle saddle Pedals '05 GT Dirt/Street platform design, aluminum body, cr-mo alxe Freewheel DNP 14T. Rear Derailleur N/A Shifters N/A Chain KMC Z410 Front Hub Steel body, 14mm hi-carbon axle, 48 hole Rear Hub Steel body, 14mm hi-carbon axle, 48 hole, single FW threads Spokes 14G Nipples Brass Brake Levers Tektro 299A Brakes Tektro 907, aluminum U-brake Stem GT FS design, cold forged aluminum, machined GT logo Grips '07 GT dirt/street design, Kraton rubber Headset Tange Seiki FATTY 22, extra deep cup engagement, 1-1/8" threadless Seat Clamp '08 GT CNC mini design BB set Ball type with 8 spline Cr-Mo axle Extras SST ORYG with DC Amplifier, 2pr. GT 38mm O.D. pegs Frame GT BMX FS design, cro-moly down tube o la: GT PERFORMER Fork GT BMX freestyle design, forged dropouts Crankset GT tubular cro-moly, 3-piece Wheels/Tires Alex G-22 rims, Kenda Kiniption tires Handlebar GT BMX dirt/street Seatpost/Saddle Aluminum micro-adjust seatpost with Velo mini BMX freestyle design saddle Pedals '05 GT Dirt/Street platform design, aluminum body, cr-mo alxe Freewheel 12T cassette Rear Derailleur N/A Shifters N/A Brakes Tektro 907, aluminum U-brake Brake Levers Tektro 299A Chain KMC Z410 Front Hub '05 GT branded, aluminum body, sealed Mech., 14mm cr-mo axle, 48 hole Rear Hub GT branded cassette hub, sealed Mech. bearins, 14mm Cr-Mo axle, 48 hole, 12T cog Spokes 14G BB set Ball type with 8 spline Cr-Mo axle Nipples Brass Stem GT FS design, cold forged aluminum, machined GT logo Grips '07 GT dirt/street design, Kraton rubber Headset Tange Seiki FATTY 22, extra deep cup engagement, 1-1/8" threadless Seat Clamp '08 GT CNC mini design Extras SST ORYG with DC Amplifier, 2pr. GT 38mm O.D. pegs Frame GT BMX FS design, 3 main tubes cro-moly o la: FELT HERETIC Spec Features Frame: Chromoly Downtube, 20 TT Fork: Hi-Ten Gearing: 38x14T SST Oryg Odyssey London Mod Tektro-U brakes Alex Aluminum 48H Rims Felt Alloy Backpedals New 2008 Features NEW Felt Bake Show Tires 20x 2.0 NEW Felt FB Saddle Design NEW Felt FB Grips NEW Lighter 36mm Axle Pegs (2 pair) NEW H-Bar Design Muchas gracias, un saludo.
La felt, el cuadro la barra de abajo es de cromoly. La horquilla es de Hi-Ten, lleva piezas odyssey y piezas nuevas de la serie 2008.. Te ira bien. Salu2
la explicacion es porque tengo un amigo que la tiene y cuando se enfada la tira contra la pared,el otro dia la tido por un muro de dos metro..y por hay va la bike...solo tiene el cuadro bollado y juego en el buje pero normal haceindo lo que hace con ella!
aver felt porque...porque lo tiene scotty cranmer...(Hombre si te vas a pillar la pro pos la felt) pero creo q por menos de 300 ninguna va con unas 3 piezas de bielas...creo! creo que para aprender...mejor GT...!
La Herectic SI La Vault NO Por eso digo que se pille la Vault, son 15 euros más, y si puede, mucho mejor Saludos
FELT HERETIC...... min hermano se queria comprar una pero de 16pulgadas. esta bastante wapa solo que no es muy buena te recomiendo la GT PERFORMER