Abro este post para ir compilando información sobre a ruta de sendeirismo de Gran Recorrido GR-50 para intentar facela en BTT. Esta ruta sae de Betanzos remontando o río Mandeo e logo sube cara a Monfero, atravesa as Fragas do Eume, Castelo de Naraio, Cama de S. Vicente, Castelo de Moeche, Arón, S.Andrés de Teixido, Garita de Herbeira e a meta no cabo Ortegal. E unha ruta dura: 114 km e 4575 m de subida acumulada e índice IBP de 340 (para comparar o Soplao son IBP 292) polo que será un reto personal para os que o intenten. As datas poderían ser mediados de Xuño ou de Xullo para non coincidir con outras Rutas oficiais. De momento teño inspeccionado os seguintes tramos: 0- Coruña a Betanzos (para os que salgamos de ahí) que é de transición. 1- Betanzos (Chelo) a Escañoi que o fixen o 23/04/09 con moi boas impresións (xa irei poñendo información deste tramo) 2- Escañoi-Monfero-O Parrote no río Eume inspeccionado o 28/04/09 prácticamente todo por pistas de terra e asfaltadas, baixada o Eume na central do Parrote, espectacular. :bye 1- Betanzos (Chelo) a Escañoi Dado que eu xa coñecía os tramos de Coruña-Betanzos e Betanzos hasta Chelo pois saín xa dende este último lugar. E lóxicamente o estar a carón do Mandeo toca subir e subir todo por pista de terra. Logo temos tramos variados de pista asfaltada, algún camiño transitable e outros que dado o barrizal houbo que baixar e patear. As vistas dos montes dos arredores do río son fermosas e o tramo faise a bo ritmo, en resumo é axeitado 100% para o BTT. ----------------------------------------------------------------------- Abro este post para ir compilando información sobre la ruta de senderismo de Gran Recorrido GR-50 para intentar hacerla en BTT. Esta ruta sale de Betanzos remontando el río Mandeo y luego sube hacia Monfero, atraviesa los Fragas del Eume, Castillo de Naraio, Cama de S. Vicente, Castillo de Moeche, Arón, S.Andrés de Teixido, Garita de Herbeira y la meta en el cabo Ortegal. Es una ruta dura: 114 km y 4575 m de subida acumulada y índice IBP de 340 (para comparar el Soplao son IBP 292) por lo que será un desafío personal para los que lo intenten. Las fechas podrían ser mediados de Junio o de Julio para no coincidir con otras Rutas oficiales. De momento tengo inspeccionado los siguientes tramos: 1- Coruña a Betanzos (para los que salgamos de ahí) que es de transición. 2- Betanzos (Chelo) la Escañoi que lo fijen la semana pasada con muy buenas impresiones 3- Escañoi-Monfero-El Parrote en el río Eume que he pensado ir mañana. 1- Betanzos (Chelo) a Escañoi Dado que yo ya conocía los tramos de Coruña-Betanzos y Betanzos hasta Chelo pues salí ya desde este último lugar. Y lógicamente al estar al lado del Mandeo toca subir y subir todo por pista de tierra. Luego tenemos tramos variados de pista asfaltada, algún camino transitable y otros que dado el barrizal hubo que bajar y patear. Las vistas de los montes de los arredores del río son hermosas y el tramo se hace a bueno ritmo, en resumen es adecuado para el BTT. Traductor Galego-Castellano: Traductor OpenTrad apertium
Moi interesante e "telúrica" esta ruta. Estarei atento á súa evolución porque non a quero perder. Muy interesante y "telúrica" esta ruta. Estaré atento a su evolución porque no me la quiero perder. (Tradución propia)
Eu levo un par de anos coa idea de facelo. Teño o track para GPS por se o necesitas. O único que de momento me levou a non facelo foi que non conseguín aínda convencer a ninguén de que me veña buscar a Cariño. E é que dende Lalín non queda nada a man. Contade conmigo.
Pois xa estou de volta de inspeccionar o segundo tramo (Escañoi-río Eume). Tal e como pronosticaba o autor do track, os camiños primitivos están intransitables, ben porque as marcas xa non existen ou ben porque o mantemento é nulo e hai que facer coma o xabarí para pasar. As alternativas son pistas (moitas delas de terra) que fan o tramo levadeiro. O atractivo histórico está no Monasterio de Monfero e o beteteiro está na baixada a central do Parrote no Eume (un porcentaxe do 26,6% :alloreto) Hoxe estaba mollado e iba solo polo que nos cambios de dirección pé a terra pero penso que en seco, pódese facer completa montado. A volta fíxena por tramos alternativos pero pása o mesmo hai que saírse as pistas xa que os camiños están abandonados. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pues ya estoy de vuelta de inspeccionar el segundo tramo (Escañoi-río Eume). Tal y como pronosticaba el autor del track, los caminos primitivos están intransitables, bien porque las marcas ya no existen o bien porque el mantenimiento es nulo y hay que hacer como el jabalí para pasar. Las alternativas son pistas (muchas de ellas de tierra) que hacen lo tramo llevadero. El atractivo histórico está en el Monasterio de Monfero y el betetero está en la bajada a central del Parrote en el Eume (un porcentaje del 26,6% ) Hoy estaba mojado e iba solo por lo que en los cambios de dirección pie a tierra pero pienso que en seco, se puede hacer completa montado. La vuelta la hice por tramos alternativos pero pasa lo mismo hay que salirse las pistas ya que los caminos están abandonados. Traductor Galego-Castellano: Traductor OpenTrad apertium
huyyyyy,contar conmigo tambien,ademas si va mi amigo busto yo no falto y seguro que se apuntan 2 que conocemos,jajajaja entonces este año voy a ir al soplao para entrenar para esta ruta,jajaja
Bueno, pois eu son seguidor das tuas rutas; e xa lle teño moitas ganas a das Fragas do Eume ... e agora ves con unha Travesía (que non travesura) de este calibre...; penso que vou seguir este proyecto e se me coincide ben apúntome. Boa tarde // Bueno, pues yo son seguidor de las tuas rutas; y ya le tengo muchas ganas la de los Bosques del Eume ... y ahora ves con una Travesía (que no travesura) de este calibre...; pienso que voy a seguir este proyecto y se me coincide bien me apunto. Buena tarde
Gracias a todos polo voso interés, a verdade que xa facía tempo que lle tiña gañas a esta rota asi que o movemento mostrase andando... xa iremos pechando detalles pero a idea será facela nun día e voltar en autobús dende Ortegal, algún Ferrolterrano plantexou facela en dous días pero o malo son os permisos da autoridade...:cuñao Por certo fixástevos como entrenan pola zona de incognito os do Astaná camuflados por Astano, jejeje. :chinchin ---------------------------------------------------------------------------- Gracias a todos por vuestro interés, la verdad que ya hacía tiempo que le tenía ganas a esta ruta asi que el movimiento se enseña andando... ya iremos cerrando detalles pero la idea será hacerla en un día y volver en autobús desde Ortegal, algún Ferrolterrano planteó hacerla en dos días pero el malo son los permisos de la autoridad... Por cierto os fijásteis como entrenan por la zona de incógnito los del Astaná camuflados por Astano, jejeje Traductor Galego-Castellano: http://www.opentrad.com/
Hola, aprovechando este post, aprovecho para comentar que un grupo de amigos teniamos pensado hacer una ruta similar; seria salir de ferrol hasta san andres y una vez en san andres ir hasta el cabo ortegal,y luego coger el tren en ortigueira; lo que pasa que el camino desde san andres hasta el ortegal lo desconozco(me refiero al que va por senderos o monte, no al de carretera normal jejejejeje); pues eso si podeis indicarme un poco los km que saldrian desde san andres hasta el ortegal y como localizar el camino os lo agradeceria; de todas formas cuando hagais la ruta si puedo me apunto y voy con vosotros.
Ummm, el soplao gallego, muy interesante, yo también andaré atento y si la fecha coincide bien y yo me encuentro bien me apunto. Enhorabuena, un saludo.
Aqui os dejo el perfil que consegui de un track bajado de internet. Es para ir viendo donde nos metemos.
Desde Laracha si coincide bien también nos apuntaremos alguno a esta aventura, aunque viendo el track acojona un poco los desniveles pero habrá que intentarlo.
que problema tendrás tu,eso lo haces en un abrir y cerra de ojos. y si llevas a tu gregario(el de tu tierra que esta afincado aqui),en una abrir lo haces.......
Acabo de chegar da inspección do terceiro tramo: dende Gunxel na saída das Fragas do Eume (da subida do Eume polo Mosteiro de Caaveiro aínda me lembro...e non fai falla repetilo, por agora) pois eso dende Gunxel e tiña o obxectivo chegar a autoestrada AG-64 de Ferrol a As Pontes. Como a tarde se puxo estupenda cheguei o destino sobrao e pensei acabar nunha autoestrada pode ser un fin bo para un ciclista de estrada pero para un beteteiro non se pode rematar ahí, asique continuei e cheguei a subir o Monte de Ferreira en concreto a "Cama de San Vicente", as vistas estupendas e a subida tamén estupenda. Sairon 52 km en 4 horas e maioritariamente por pistas (baixadas das de tumba aberta) algún recuncho de sendeiro, Castelo de Naraio e visita turística a minicentral adosada xa que estaba un mecánico que me permitiu vela (2 grupos Pelton de 300 kW cada un, esto é deformación profesional, jejeje), na tumba de San Vicente non me metín xa que estaba chea de auga. Aínda quedan piñeiros atrancando os camiños pero pódense salvar ben, un tramo en Naraio tocará por estrada xa que o monte está para levar unha desbrozadora. la E a cervexa nas Neves non faltou :chinchin ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Acabo de llegar de la inspección del tercer tramo: desde Gunxel en la salida de los Bosques del Eume (de la subida del Eume por el Convento de Caaveiro aun me recuerdo...y no hace falta repetirlo, por ahora) pues eso desde Gunxel y tenía el objetivo llegar la autoestrada AG-64 de Ferrol a As Pontes. Como la tarde se puso estupenda llegué el destino sobrao y pensé que acabar en una autoestrada podía ser un fin bueno para un ciclista de carretera pero para un betetero no se puede terminar ahí, asique continué y llegué a subir el Monte de Ferreira en concreto la "Cama de San Vicente", las vistas estupendas y la subida también estupenda. Salieron 52 km en 4 horas y mayoritariamente por pistas (bajadas de las de tumba abierta) algún rincón de sendero, Castillo de Naraio y visita turística a minicentral adosada ya que estaba un mecánico que me permitió verla (2 grupos Pelton de 300 kW cada uno, esto es deformación profesional, jejeje), en la tumba de San Vicente no me metí ya que estaba llena de agua. Aún quedan pinos atrancando los caminos pero se pueden salvar bien, un tramo en Naraio tocará por carretera ya que el monte está para llevar una desbrozadora Y la cerveza en As Neves no faltó. Traductor Galego-Castellano: Traductor OpenTrad apertium
....esta....por nuestras tierras....no me la pierdo......Unas fotillos...: ....bonita zona....y durA!!!!!