Btt em grande na festa do Alvarinho. Aproveite ao máximo mais um evento Ecotura Sport. Um prólogo nocturno em Btt (opcional), umas provas de Alvarinho (obrigatório ) e um dia de Btt pelos trilhos da serra da Peneda (a não perder). Dia 25 e 26 de Abril com partida de Lamas de Mouro. Sorteio de diversos acessórios de Btt e se te inscreveres até dia 13 de Abril levas contigo uma garrafa de Alvarinho. Mais informações facebook/ecoturasport
La gente de ecotura ya anunció aqui una marcha y no atendieron ni al foro ni a su facebook. Esto es un subforo para Galicia. http://www.foromtb.com/threads/ruta-ecotura-bike-trail-23-de-março-portugal.1112481/
Caros, se deixámos alguém sem resposta pedimos as nossas desculpas. Pode ter passado algo que não nos apercebemos.
Pois eu tiña interes en coñecer o parque natural do Geres polo que si podedes ampliar a informaciòn do evento volo agradeceriamos. Son 3 horas para chegar e quixera saber si paga a pena...
Além da informação que está no cartaz posso acrescentar que a ruta é na serra da Peneda com partida da Povoação de Lamas de Mouro na entrada no Parque Nacional. A região é muito bonita e muito pouco povoada sendo a pedra de granito que mais marca a paisagem. Perto do local da partida tens a povoação de Castro Laboreiro onde podemos dormir e comer o melhor cabrito e bacalhau de Portugal . Organizámos o prologo nocturno no dia 25 para que se justifique dormirem por cá e irem para a festa do Alvarinho fazer umas provas e comer uns fumeiros. No conjunto dos 2 dias ficas com uma ideia muito boa desta parte do Parque da Peneda Gerês. Para o caso de ainda não teres consultado o mapa posso adiantar-te que Melgaço e Lamas de Mouro ficam bem perto da fronteira com a Galiza. Se quiseres saber algo mais é só perguntares.
Según pon a súa páxina do facebook hai que mandar un correo a Ecotura.sport@gmail.com logo supoño que che indicarán o modo de facela efectiva. A min tamén me gustaría ir pero dos compañeiros de rules non se me anima ningún, haber si o final salta a sorpresa porque a zona seguro que ben compensa a viaxe.
Compañeiros de Ecotura Sport, enviei varios mail para facer a inscricion e aínda agardo resposta. Diexei comentario no voso Facebook pero tamen sen resposta...
Suele pasar, a mi ya me dejaron sin contestación en la anterior marcha. Para eso que no la anuncien aqui
Ha tenido pocas inscripciones porque tampoco le han dado mucha publicidad.. Yo me acabo de enterar el viernes que había marcha btt
Hombre la previsión de agua a mares que daban para el sábado tampoco ayudó mucho y que fuera en sábado tampoco. Haber si ahora con el buen tiempo organizan por la zona de Peneda-Gêres alguna ruta y la publicitan suficientemente, que somos varios los que queremos conocerla, y sinó haberá que organizar una kedada y con la inscripción nos damos un homenaje en un restaurante de allí, jejeje
Lo de la kdda, es una idea estupenda, en Vigo hay unos cuantos que queremos ir a Peneda-Geres. con respeto a la organizacion, varios les demandamos info, por el hilo y por facebook y no hicieron ni p.caso.
El sábado sólo había la nocturna, para el domingo también había dos marchas 30 y 50km) además de senderismo. La idea era buena, pero la puesta en práctica... Yo he pedaleado por allí hace poco (me pilla cerquita de casa) y confirmo que es una zona muuuy bonita! Además, en Lamas de Mouro (unos km antes) hay un parque natural campestre apto para hacer barbacoa y con playa fluvial... Estupendo para reponer energías al acabar, jeje. Si se hace kedada forera por allí, me apunto!