Ruta MTB da Festa do Alvarinho - Melgaço - 25 e 26 de Abril

Tema en 'Galicia' iniciado por pica pedra, 1 Abr 2014.

1. pica pedra

pica pedra Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    Btt em grande na festa do Alvarinho. Aproveite ao máximo mais um evento Ecotura Sport. Um prólogo nocturno em Btt (opcional), umas provas de Alvarinho (obrigatório :)) e um dia de Btt pelos trilhos da serra da Peneda (a não perder). Dia 25 e 26 de Abril com partida de Lamas de Mouro. Sorteio de diversos acessórios de Btt e se te inscreveres até dia 13 de Abril levas contigo uma garrafa de Alvarinho.
    Mais informações facebook/ecoturasport

Adjuntos:

2. BONZO7

BONZO7 Eat me the Member

Me Gusta recibidos:
    249
  3. pica pedra

pica pedra Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    Caros, se deixámos alguém sem resposta pedimos as nossas desculpas. Pode ter passado algo que não nos apercebemos.

4. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.285
    Pois eu tiña interes en coñecer o parque natural do Geres polo que si podedes ampliar a informaciòn do evento volo agradeceriamos. Son 3 horas para chegar e quixera saber si paga a pena... :)

5. pica pedra

pica pedra Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    Além da informação que está no cartaz posso acrescentar que a ruta é na serra da Peneda com partida da Povoação de Lamas de Mouro na entrada no Parque Nacional. A região é muito bonita e muito pouco povoada sendo a pedra de granito que mais marca a paisagem. Perto do local da partida tens a povoação de Castro Laboreiro onde podemos dormir e comer o melhor cabrito e bacalhau de Portugal :). Organizámos o prologo nocturno no dia 25 para que se justifique dormirem por cá e irem para a festa do Alvarinho fazer umas provas e comer uns fumeiros. No conjunto dos 2 dias ficas com uma ideia muito boa desta parte do Parque da Peneda Gerês. Para o caso de ainda não teres consultado o mapa posso adiantar-te que Melgaço e Lamas de Mouro ficam bem perto da fronteira com a Galiza. Se quiseres saber algo mais é só perguntares.

• Me Gusta Me Gusta x 1

6. BONZO7

BONZO7 Eat me the Member

Me Gusta recibidos:
    249
    Como se fai a inscripçao?

7. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.285
    Según pon a súa páxina do facebook hai que mandar un correo a Ecotura.sport@gmail.com logo supoño que che indicarán o modo de facela efectiva.

A min tamén me gustaría ir pero dos compañeiros de rules non se me anima ningún, haber si o final salta a sorpresa porque a zona seguro que ben compensa a viaxe.

:(

• Me Gusta Me Gusta x 1
  8. BONZO7

BONZO7 Eat me the Member

Me Gusta recibidos:
    249
    Ok grazas. Pois por ir ti so non te preocupes, eu tamen iría so, pero iso e o de menos.

9. Arbo_

Arbo_ Miembro

Me Gusta recibidos:
    17
    Compañeiros de Ecotura Sport, enviei varios mail para facer a inscricion e aínda agardo resposta.
    Diexei comentario no voso Facebook pero tamen sen resposta...

10. BONZO7

BONZO7 Eat me the Member

Me Gusta recibidos:
    249
    Suele pasar, a mi ya me dejaron sin contestación en la anterior marcha. Para eso que no la anuncien aqui

11. Arbo_

Arbo_ Miembro

Me Gusta recibidos:
    17
    Pues corrijo, hoy sí me han respondido, pero esto...

image.jpg

12. keris

keris Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.247
    Lo suspendieron por las pocas incripciones, ahora no me extraña, la organicacion ni p.i.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  13. morcego44

morcego44 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    88
    Strava:
    Ha tenido pocas inscripciones porque tampoco le han dado mucha publicidad.. Yo me acabo de enterar el viernes que había marcha btt

14. JOLIN

JOLIN Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.285
    Hombre la previsión de agua a mares que daban para el sábado tampoco ayudó mucho y que fuera en sábado tampoco.
    Haber si ahora con el buen tiempo organizan por la zona de Peneda-Gêres alguna ruta y la publicitan suficientemente, que somos varios los que queremos conocerla, y sinó haberá que organizar una kedada y con la inscripción nos damos un homenaje en un restaurante de allí, jejeje
    :)

15. keris

keris Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.247
    Lo de la kdda, es una idea estupenda, en Vigo hay unos cuantos que queremos ir a Peneda-Geres.
    con respeto a la organizacion, varios les demandamos info, por el hilo y por facebook y no hicieron ni p.caso.

16. Arbo_

Arbo_ Miembro

Me Gusta recibidos:
    17
    El sábado sólo había la nocturna, para el domingo también había dos marchas 30 y 50km) además de senderismo.
    La idea era buena, pero la puesta en práctica...
    Yo he pedaleado por allí hace poco (me pilla cerquita de casa) y confirmo que es una zona muuuy bonita!
    Además, en Lamas de Mouro (unos km antes) hay un parque natural campestre apto para hacer barbacoa y con playa fluvial... Estupendo para reponer energías al acabar, jeje.
    Si se hace kedada forera por allí, me apunto!

Compartir esta página