Ruta sabadell monistrol de calders

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Pujolini, 22 Ene 2009.

1. Pujolini

Pujolini Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Hola bon dia soc nou aqui en aquest foro, a mi m agradaria avere si algu em pot ajudar per anar a monistrol per bon tinc que anar jo he fet sabadell sant llorenç per abans de arribar a granaera amb vaig perdre adames encara no tinc cap gps un fallo, ja ho se. nuse si hi ha algu que em pogues ajudar gracies.

2. friskifru

friskifru Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola i benvingut,es raro que et perdes de sant llorenç a granera,perque el cami esta bastant ben marcat,sempre i cuant surtes desde el petit poligon al costat del llac,inclus als cruces hi ha els cartells dels senders del vallés.
    Hara desde granera a castellterçol es bastan lio i si t-ho expliques aqui realment no t´aclararies,perque hi ha molts corriols i cruces.
    Igualment si t´animesis algun dia a sortir amb un grupet maco mirat :
    Sabadell y alrededores.

3. friskifru

friskifru Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Igualment per la setmana que bé teniem pensat fer la ruta de granera......
    Ja diras.

4. sebas-sbd

sebas-sbd Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    62
    hola,

desde st. llorenç puedes ir subiendo como dicen primero a Granera que tienes unos 6.5 km de subido y despues 8 de bajada hasta monistrol. el problema es que ahora este camino de bajada creo que esta asfaltado.

igualmente desde st. llorenç puesdes coger la carretera a monistrol y al cabo de +/- 3 km pillas un camino de tierra que lleva a monistrol. por aqui salen 13 km en total.
    saludos.

Compartir esta página