Hola bon dia soc nou aqui en aquest foro, a mi m agradaria avere si algu em pot ajudar per anar a monistrol per bon tinc que anar jo he fet sabadell sant llorenç per abans de arribar a granaera amb vaig perdre adames encara no tinc cap gps un fallo, ja ho se. nuse si hi ha algu que em pogues ajudar gracies.
Hola i benvingut,es raro que et perdes de sant llorenç a granera,perque el cami esta bastant ben marcat,sempre i cuant surtes desde el petit poligon al costat del llac,inclus als cruces hi ha els cartells dels senders del vallés. Hara desde granera a castellterçol es bastan lio i si t-ho expliques aqui realment no t´aclararies,perque hi ha molts corriols i cruces. Igualment si t´animesis algun dia a sortir amb un grupet maco mirat : Sabadell y alrededores.
hola, desde st. llorenç puedes ir subiendo como dicen primero a Granera que tienes unos 6.5 km de subido y despues 8 de bajada hasta monistrol. el problema es que ahora este camino de bajada creo que esta asfaltado. igualmente desde st. llorenç puesdes coger la carretera a monistrol y al cabo de +/- 3 km pillas un camino de tierra que lleva a monistrol. por aqui salen 13 km en total. saludos.