Sortida enduro pel Tarragones

Tema en 'Cataluña/Catalunya' iniciado por albertmonesp, 5 Abr 2012.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas
  1. albertmonesp

albertmonesp Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Tinc 25 anys, i no fa ni 3 mesos que he descobert l'enduro a la Vall de Boí, on visc durant els mesos d'hivern, però ara ja toca baixar a veure la familia, i per tant toca transportar la MTB a Torredembarra, el poble on visc!
    En baixada tinc moltes coses per aprendre i moltes ganes, però pel poc que porto.. no em puc queixar! de pujada jo diria que fins a un nivell alt puc aguantar, al meu ritme, però arribaré, he fet bastantes sortides desde els 15 anys amb carretera i mtb, però sempre rodadores!!

Si algú coneix les muntanyes de Prades o altres racons on hi hagi bones senderes i no l'importa ensenyar-me les senderes que segur que hi ha, jo estaria encantat d'acompanyar-vos!!!

Una salutacio!! i a pedalem fort!!

2. Chronique

Chronique Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    1
    Hola Albert!

Jo vic entre setmana a Tarragona on treballo i, casualitat, he estat també molt per prop de la zona de boi (a Senet, poble de l'alta ribagorça, on tenim una casa familiar).

De tarragona no conec tampoc a ningu per anar amb bici, i la meva idea es portar-me la bici d'enduro a tarragona per fer alguna sortida curta (25km aprox) entre setmana, cap al tard.

Si fas un grupet o tal, m'agradaría també saber quins camins hi ha per la zona, doncs tampoc coneixo cap camí per Tarragona i per això no porto mai la bici al pis de Tarragona.

Estado del tema:
Cerrado para nuevas respuestas

Compartir esta página