Buenas estoy hiendo al gimnasio desde el verano, trabajando todos los grupos musculares, combinandolo con Descenso principalmente porque es la disciplina que mas me gusta y en la que compito, rally (9 horas semanales) y algun dia un poco de dirt. El tema es que un monitor - entrenador del gimnasio me ha recomendado myomax 10en1 me ha dicho que no es malo pero tengo mis dudas y no quiero tomar nada que sea perjudicial para mi salud y menos que este considerado como " dopaje ". He estado mirando la lista de todas las sustancias dopantes prohibidas certificadas por la UCI y no aparece ninguna de las sutancias dopantes en este producto, o eso creo, agradeceria que me hecharais una mano con este tema, y si es recomdable esta suplementacion. De ser una sustancia perjudicial o de niveles positivos para el dopaje tomaria cartas sobre el asunto. Un saludo y Gracias. MyoMax Details: 49 g of Whey Protein and Amino acids 12 g of Glutamine 12 g of BCAAs 7.5 g of Creapure™ Creatine 3 g of Arginine 2.2 g of Ribose Vition™ Zinc-Magnesium Formula 1 g of Taurine 100 mg Aminogen® Essential Vitamins How can MyoMax™ help you achieve your goals? MyoMax® is the ultimate engineered anabolic meal replacement powder. It is designed with the most serious athletes in mind requiring the greatest nutritional support to excel in their sport and build the best lean physique. MyoMax® provides all the necessary macro and micro nutrients, and anabolic substances. If you take MyoMax®, you don’t have to use any other supplement! MyoMax® is an all-inclusive, bulletproof formula that takes the guesswork and hassle out of your everyday supplementation program. Mix this instant product in a glass or a shaker and you’re ready to grow! What ingredients make up the special MyoMax® formula? MyoMax® delivers 40g of whey proteins with an ample amount of the most anabolic amino acids. It features all the proven and latest anabolic substances in high doses such as Creapure™ creatine and ribose. The patented zinc-magnesium formula Vition™, the patented protein enzyme matrix Aminogen® and a spectrum of vitamins. How should you integrate MyoMax® into your daily routine? As a complete meal MyoMax® will provide a significant amount of protein and calories. Because MyoMax® is also a creatine transport formula, it’s best to take it on an empty stomach upon awakening and right after training. This way you will achieve maximum creatine utilization and turn the most catabolic times of the day into anabolic surges. Did you know that creatine revolutionized the sport supplement industry by delivering almost steroid-like effects naturally, without side effects? Did you know that ribose is necessary for both the new synthesis and the salvage of ATP precursors? Did you know that glutamine and the branched-chain amino acids are the most important ones for muscle building? Ingredients: Whey protein matrix - ultrafiltered whey protein concentrate and cross-flow microfiltered whey protein isolate both containing microfractions: b-lactoglobulin 50% (MW 18,300 D); a-lactalbumin 25 % (MW 14,000 D); Glycomacropeptides (GMP) 19 % (MW 14,000 D); Bovine Serum albumin (MW 69,000 D), Immunoglobulins (MW 150,000 D), Lactoferrin (MW 77,000 D), Lactoperoxidase (MW 77,500 D) and other minor fractions 6%; dextrose, maltodextrin, creatine monohydrate, cocoa, L-glutamine, d-ribose, L-arginine, Vition™ (zinc aspartate, magnesium aspartate, potassium phosphate, dipotassium phosphate), taurine, L-isoleucine, L-leucine, L-valine, natural and artificial flavors, aspartame*, vitamin blend (palmitate, cholecalciferol, dl-alpha tocopheryl acetate, ascorbic acid, thiamin mononitrate, riboflavin, niacinamide, d-calcium pantothenate, pyridoxine hydrochloride, cyanocobalamin, folic acid, biotin), Aminogen®. Phenylketonurics: Contains phenylalanine
No hay nada en la composicón que pudiera dar un resultado de positivo en un control antidopaje, son solo nutrientes como los que puedes encontrar en un entrecot con patatas. Si tomas mucho de eso te vas a descompensar la dieta de mala manera, vas a echar ácido úrico hasta por la orejas.
Hay no hay nada dopante, los aminoacidos y las vitaminas no son productos dopantes. Me parece que el producto esta bien y deberias asegurarte de que todo eso te hace falta o llevar un control de la cantidad a tomar y los días que debes hacerlo. Ya que esta suplementación no deberias tomarla a diario si no entrenas duro por las causas que apunta Eros . Es muy completo y me parece una buena recomendación siempre que se le sepa dar uso
Jo macho, lleva de tó. Doping no es, pero bebe mucha agua... Hay que ver como gusta todo esto en los gimnasios, menos pesas y más monte