Me gustaria conocer a los foreros de "les terresde l'ebre" para agregarlos como amigos. Decidme la población.Yo soy de Deltebre. Muchas gracias.
jo no soy de les terres de l'ebre pero me he pasado media vida por allí, mis padres tenían una casa en riomar y ahora cada año voy algunos días de camping con la furgo.
Yo no soy de Deltebre pero estoy casado con una de allí, y me paso un montón de dias por ahí abajo. hace dias que me ronda la cabeza de bajarme la bici algun fin de semana para hacer recorridos por la zona del baix ebre y montsià. Lo que pasa es que no me conozco los caminos, estaría bien quedar algun dia para hacer alguna salidilla. Aviso que mi actual estado de forma es muy bajo... Ya sabes, si te interesa aki estoy!
Per cert, per al company d'ulldecona: ¿la via augusta està marcada com als Gr? l'altre dia vaig passar per Traiguera i vaig vore un cartell informatiu, però a la part catalana no he vist res. En sabeu algo?
A vore si me baixo la bici un dia d'estos i fem una passejadeta. tinc unes ganes que no m'aguanto, en tot l'hivern no he sortit i estic en un estat de forma lamentable, he de començar la "pretemporada" ja.
Hola yo no soy de esta zona pero tengo familia en amposta y tambien en riumar y muchas veces paso algunos dias por estas tierras ya quedaremos.Saludos
un altre de prop, peniscola, pero amb intencio de fer sortides per els ports, i ha n'em fet alguna que altra, i les que falten. salutacions mingo
Ep gent de l'Ebre!!! La nostra família tenim previst passar un parell de setmanes per aquestes vostres terres tan meravelloses al juliol... Em podríeu dir quines rutes hi han per fer en bici??? Som la dona i jo amb els peques: 1 de 3 anys amb una btt sense pedals i la petita anirà amb remolc. Com ho veieu per pedalejar per ací...??? Que hi ha per visitar adaptat als petits??? Moltes gràcies!!! Salut i pedals
Hola Ruben. Per fer-te una idea general t'adjunto uns enllaços: Terres de l'Ebre (Ribera d'Ebre, Terra Alta, Baix Ebre i Montsià), Priorat i Matarranya --> Delta de l'Ebre i Els Ports Bienvenido a la Web de Vas Verdes --> Busca les del Baix Ebre/Terra Alta De totes formes tot dependrà de la zona on tingueu la "base", encara que amb el cotxe les distàncies s'escurcen. Això sí, al juliol la caloreta apreta de valent, teniu-ho en compte de cara als nens. Salut!
gràcies axlsan! Ja he trobat un parell de rutes que fan bona pinta en la web que deies... Tal com comentes, ja tindrem en compte el tema del sol... Haurem de sortir ben d'ora o cap al tard... Si tot va bé, estarem a Riumar que serà la "base" L'altre web que comentes, potser ens animarem a fer fontcalda, bot i fins a Horta. La vam fer anys enrera amb la dona i ens va agradar molt... No em conec gens la zona del delta. Que destacaries de la zona per visitar, menjar,... Salut i gràcies per la info!