Tracks para o Courel

Tema en 'Zona Norte' iniciado por MARAJOTA, 3 Abr 2009.

1. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Pois iso, que se alguén me podía pasar algún track para rular polo Courel xa que non atopei ningún no wikiloc. En concreto hei estar nun bungalow do camping, que está en Seoane do Caurel pero tamén teremos coche así que poderíamos iniciar rutas dende outros lugares.

TRAD
    Pues eso, que si alguien me puede pasar tracks para el Courel ya que no hay en wikiloc. En concreto estaré en el camping de Seoane pero tendremos coche así que también podría iniciar rutas de otros sitios.

2. rafagas

rafagas Rei Lagarto-Sr. do Courel

Me Gusta recibidos:
    125
    Algum track tenho, agora tenho presa pero a noite miro a ver que tenho. De todos os xeitos, cando vas estar em Seoane. Eu vou passar as festas en Quiroga poderíamos quedar.

Saudos.

3. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Semana Santa: Xoves a domingo facendo turismo variado: bici, senderismo, gastronomía ou o que faga flauta. Gracias e eu encantado de quedar.

TRAD
    Semana Santa: Jueves a domingo haciendo un poco de todo: bici, senderismo, gastronomía o lo que caiga. Gracias y yo encantado de quedar.

4. chimpomtb

chimpomtb Con cara de Excell

Me Gusta recibidos:
    17
    O xoves faremos una ruta polas crestas os do clube a ponte vella, si te animas xa sabes....o que non temos decidido de momento é o horario, pero todo o que se anime será acollido, jeje

5. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Está concurrido o Courel. A verdade é que me encantaría, e eu iría pero o compañeiro co que vou estase iniciando así que seguro que sería demasiado. Ademais temos varias horas de viaxe dende as Rías Baixas, non chegaremos ata mediodía. Moitas grazas pola invitación.
    TRAD

Pues el Courel anda concurrido. La verdad es que me encantaría unirme pero el compañero se está iniciando así que creo que sería excesivo. Además nos llevará varias horas llegar desde las Rías Baixas, no llegaremos antes del mediodía. Muchas gracias por la invitación

Compartir esta página