Hola mi pregunta es si alguien ha bajado por la trialera que baja de les foies-Simat(cerca de Barx) a Tavernes, he leido muy poco sobre ella y me gustaria saber si alguien la conoce, como esta y si es totalmente ciclable. gracias.
Hola Vicent hi ha tres rutes que baixen de les Foes i les tres no són 100%100 ciclables. 1- la que baixa per les escales de la Font on paren els ciclistes, "El 600", ja que a meitat baixada si et gires hi ha un 600 accidentat entre les rames. Ixa una vegada pases els primers 300 metres, la pots baixar sense problemes, encara que es un poc tècnica. 2- El barranc de Pixó. Es va pel camí Royalti a l'entrada de les Foes, fas 500 metres fins que aplegues a una curva en la pista forestal, on voràs una senda que puja un toboganet i tira cap a l'esquerra i més avant cap avall. aquesta es pot fer però és molt tècnica hi ha gent que la fa amb endureres. 3- la que està al repetidor. Eixa la desconec, però serà pareguda al barranc de pitxó. Espere et sevixca Salutacions. ---------- Mensaje añadido a las 15:07 ---------- El anterior mensaje fue a las 15:06 ---------- la 3 baixa al camí de l'ombria i si que hi ha gent que l'ha feta.
Moltes gracies por explicar-ho tant b, vaig a pensar-me si la fem o no perque tots els que anem no tenen els mateixos gustos al baixar i aixo es un problema. Salutacions. Muchas gracias por explicarlo, voy a pensar si la hacemos o no porque todos los que vamos no tienen los mismos gustos al bajar y eso es un problema.