VIII MARCHA BTT FARO DE BUDIÑO _ 26 ABRILde 2009 _ BUDIÑO, O PORRIÑO

Tema en 'Zona Norte' iniciado por carlosamil, 19 Feb 2009.

1. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Con este tema, o BUDIÑOBIKE-CANTEIROS fai a presentación da VIII MARCHA BTT FARO DE BUDIÑO que se vai a celebrar en Budiño, O Porriño, o vindeiro 26 de ABRIL DE 2009.

Con este anuncio ábrese tamén o prazo de inscrición para a mesma.

Tedes toda a información sobre a marchar en estos dous enlaces:

MARCHA
    budiñobike-canteiros

Para calqueira consulta a maiores non dubidedes en presentala aquí e será resolta coa maior brevidade posible.

Saúdos, esperamos vervos a todos alí.

:eek:la

Última edición: 19 Feb 2009
  2. Shilka

Shilka Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    97
    Una vez visto el recorrido y esas cosas.... vayamos a lo realmente importante....que es lo que vamos a tener para comer?

Allí nos veremos.

Saludos

3. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Aprovechando tu pregunta voy a aclarar unas cosas sobre la marcha que no están en las páginas antes mencionadas.

1_ Almuerzo antes de comenzar la marcha_ chocolate con churros.
    2_ Habituallamiento _ Agua, Refrescos, Yogures bebibles, Fruta, Chocolatinas... una sobre el km 20 de la marcha.
    3_ Lavado de bicis con 3 tomas.
    4_ Duchas con agua caliente, estrenadas la edición anterior, en el propio recinto de salida y llegada de la marcha. Dos vestuarios de 6 duchas para los chicos y un vestuario con una ducha para las chicas.
    5_ Aperitivo tras la llegada. Este año elevamos el nivel de la marcha y nos pasamos al LACÓN CON GRELOS! lacón cocido con chorizos, patatas y grelos para todos.
    6_ Regalos patrocinados por varias tiendas deportivas para los primeros en retirar el dorsal el dia de la marcha (en lugar de hacer tortuosos sorteos tras la finalización de la marcha)

Saludos.

4. robertiño

robertiño cabraloca

Me Gusta recibidos:
    4
    ñam,ñam:rasca lacon con grelos,a cousa pinta ben,despois de sufrir no monte a encher o bandullo con toda-la colegada,iso esta ben,bemonos o domingo aver si esta vez podo rematala,o outro dia tiben que marchar un saudo e vemonos:aplauso3

5. Frachabike

Frachabike Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    268
    Podeis colgar el perfil de la marcha?

6. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, en canto o teñamos xa o subimos, de momento estamos traballando sobre o tema.

De todos modos resaltar que o perfil non vai a variar moito do da edición anterior.
    Tivemos moitas solicitudes para repetir exactamente o trazado da marcha do ano pasado, xa que parece ser que a xente lle encantou. Dende a organización decidimos que non vai a ser o mesmo percorrido, pero si vai a presentar un perfil similar.
    Para os que non asistiron nunca a esta marcha sinalar que se caracteriza por ter unha orografía medianamente suave. As rampas de subida, nunca moi longas, contínuas nen de pendentes moi fortes, combínanse con contínuas zonas de rodaxe, baixada e trialeiras ó longo de prácticamente toda a marcha. Ou sexa, para desfrutar de principio a fin.

7. repeito

repeito Echa el freno Madaleno

Me Gusta recibidos:
    0
    Desde Cangas del Morrazo aki el escribiente espera poder asistir ya que fue donde realice mi primera marcha BTT. saludos :biker

8. presssa

presssa Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Hola; correxide na web a data de peche das inscripcións anticipadas, que non está moi ben :).

Haberá comilona pa todos ou non?

Un saudo

9. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Ok, grazas por avisar desas cousas, sempre se escapa algún erro.
    O momento de peche das inscricións é o Venres 24 de Abril ás 14.00h..

Con respecto a pregunta da comida sinalar, como xa se comentou nun epígrafe anterior, que este ano vai a haber Lacón con Grelos para todos, ademais do chocolate con churros de almorzo e o habitual habituallamento.

Alégrome que veña a xente de cangas. O outro dia estiven falando cos que viñeron a marcha de Porriño e parece que se ían animar a vir varios. Todos sodes benvidos!

10. MARAJOTA

MARAJOTA rozasilvas

Me Gusta recibidos:
    74
    Pilláchesnos zapateados comendo callos, bebendo viño e tomando o sol pero tamén sabemos pedalear..... prométoo. Alí estaremos unha boa banda de Cangas, Moaña e algún de Bueu case sejuro :banda

Cuando nos repartiste los folletos estábamos comiendo callos, bebiendo vino y tomando el sol pero también andamos en bici... lo prometo. Allí habrá una buena banda de Cangas, Moaña y puede que Bueu... espero :eek:la

11. Frachabike

Frachabike Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    268
    OK. Graciñas. Soy de Pontevedra y estoy liando ya a unos cuantos de Moto-Bike para que vengan.

Salu2. :biker:biker:biker

12. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    OK. Graciñas. Soy de Pontevedra y estoy liando ya a unos cuantos de Moto-Bike para que vengan.

Moi ben, cantos mais mellor.

Saúdos.

13. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    En breve teremos o perfil e o track da marcha. Estamos a realizar os traballos de limpeza da ruta e apertura de novas trialeiras, motivo polo cal inda non se puido realizar o trazado no seu 100%.
    Non dubidedes en consultar a web da marcha xa que se acaban de facer modificacións no sistema de inscrición anticipada.
    Saúdos.

14. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Xa temos mais cousas concretadas para a marcha.

1_ Cartel anunciador. Xa están colocados nos concellos limítrofes co Porriño, e agora tamén o tedes no blogue do equipo.
    http://budinobike.blogspot.com/2009/03/cartel-da-viii-marcha-btt-faro-de.html

2_ O Perfil. Como viñan pedindo algúns compañeiros, aquí tedes o perfil da marcha.
    budiñobike-canteiros: Perfil da Marcha

3_ O track. Como tamén solicitárades ó longo da próxima semana se vai a subir a páxina da marcha o track do percorrido. budiñobike-canteiros: Track da Marcha

4_ Novo sistema de inscrición anticipada. Xa tedes na páxina da marcha o novo sistema de inscrición anticipada que nos vai proporcionar un mellor arquivo dos datos dos inscritos por este método. Non esquezades enviar por correo electrónico, ou entregar no mesmo día, o comprobante de ter feito o pago nas 24 horas posteriores a cobertura do formulario de inscrición.
    http://webs.uvigo.es/mbesada/inscripcion.php

5_ Tres habituallamentos. Debido a climatoloxía que se espera que faga a finais de Abril e a presenza das rampas mais duras, tanto subindo coma baixando, despois do abituallamento principal, dispuxéronse dous habituallamentos líquidos mais. O primeiro está situado no km 20 da proba, o segundo o final da subida toda, no km 25 aproximadamente, e o terceiro o final das tres longas trialeiras enlazadas de baixada , no km 29 aproximadamente.

Esperamos veros a todos o día 26 en Budiño.
    E para os que queiran achegarse a coñecer o percorrido antes imos facer unha premarcha o vindeiro domingo 19, con saídas ás 9.30 horas dende a Forna.

Última edición: 10 Abr 2009
  15. charcos

charcos Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Que ya esta todo organizado?.
    Segun me dijeron este año hay una ruta muy chula, y con alguna trialera bastante divertida.
    contad conmigo

Saludos

16. ALSA100

ALSA100 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    conmigo tambien podeis contar,sobre todo para el lacon con grelos.jejejejeje

17. charcos

charcos Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Inscrito y pagado

18. Un home de Vilamean

Un home de Vilamean Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Duas preguntas. As trialeras son moi complicadas? teñen alternativas? E que o meu fisiterapeuta tenmas prohibidas...
    Dende Nigran, da Peña Ciclista Val Miñor contar cuns cantos. Sau2

19. carlosamil

carlosamil Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Boas a todos.

Benvidos os compañeiros do Aragonta. Sinalar que xa está todo listo. O circuito limpo (menudo choio este ano, que co temporal estaba todo perdido!) As pontes feitas, as trialeiras abertas, os permisos de corte de tráfico das estradas da Xunta preparados(mira que nos marearon!) e todo en marcha, so queda que cheguen os grelos, jeje.
    O recorrido é en partes similar o do ano pasado xa que había moita demanda de repetilo íntegro xa que parece que gustou moito. Cambiamos cousas porque non mola que sexa o mesmo, pero o perfil típico da marcha de budiño, con constantes zonas de rodaxe, baixadiñas, carreiros estreitos e divertidos, e subidas non moi longas no medio séguese mantendo.

E para o home de Vilameán, dicir que sí hai alternativa nas trialeiras mais complicadas, pero que a maioría son suaves. Mais ben carreiros estreitos e técnicos que baixadas vertixinosas e perigosas. Incluso hai trialeiras costa arriba, jeje.

Vémonos en un par de días entón.

saúdos.

20. presssa

presssa Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    Non sei se teremos agua, ¿non?

Un saudo

Compartir esta página