I ruta rio ulla btt concello de touro

Tema en 'Galicia' iniciado por pepes, 15 Jun 2010.

  1. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    EL PRÓXIMO SÁBADO 3 DE JULIO A LAS 16 HORAS Y ORGANIZADA POR EL AYUNTAMIENTO DE TOURO, TENDRÁ LUGARESTA RUTA E UNOS 30 KM. RECORRIENDO DIFERENTES LUGARES A LOLARGO DE LA RIBERA DEL RÍO ULLA QUE DIVIDE EN ESTA ZONA LAS PROVINCIAS DE PONTEVEDRA Y A CORUÑA.

    INFORMACIÓN Y INSCRIPCIONES EN 981 504029 O EN http://www.concellodetouro.com

    REGULAMENTO I RUTA RÍO ULLA BTT

    1.-O Concello de Touro (en adiante O Concello), organiza a I Ruta Río Ulla en BTT de Touro que terá lugar o sábado 3 de xullo, cun percorrido de 30 km. de dificultade Media.
    A mesma será de carácter non competitivo.
    A saída terá lugar ás 16 horas de diante da Casa do Concello.
    Aqueles participantes que ás 17:30 horas non pasaran polo punto de avituallamento situado na carballeira da Ponte Basebe serán desviados por unha ruta alternativa, co fin de que o remate da mesma non se demore demasiado.

    2.- Poderán participar na ruta todas aquelas persoas que realizaran axeitadamente o proceso de inscrición.

    3.- O prazo de inscrición finalizará o día 28 de xuño ás 24:00 horas. A inscrición farase efectiva mediante chamada telefónica ó número 981 504029, ou na web do Concello www.concellodetouro.com.
    Non se admitirán inscricións o mesmo día da proba que non se solicitaran con anterioridade, mediante contacto coa organización, antes do peche da inscrición.
    A cuota de inscrición, é gratuita.
    A inscrición dará dereito á participación na proba, e incluirá os avituallamentos e obsequios que se entreguen.
    Só serán considerados participantes, aqueles que realizaran a inscrición corectamente e leven o dorsal visible en todo momento. O devandito dorsal será facilitado pola organización.

    4.- A concentración e entrega de dorsais terá lugar a partir das 15:15 horas, do día 3 de xullo de 2010 no Concello de Touro, sito en Fonte Díaz. A saída efectuarase ás 16:00 horas, sendo as 19:00 horas a hora prevista de chegada para os primeiros participantes. A recollida de dorsais farase de xeito individual,presentando DNI.

    5.- O emprego do casco é obligatorio, e non levalo implica a retirada do dorsal e da marcha. Recoméndase a utilización de roupa deportiva adecuada. Todo ciclista participante deberá permanecer dentro do circuíto da proba e atender ás instruccións da Organización. O Concello non se fai responsable dos accidentes, nos que pudiera ser causa, a neglixencia dos participantes, así como as débedas ou danos que por estes motivos pudieran contraerse durante a proba.

    6.- O percorrido da proba transcorre na súa maior parte por camiños rurais e forestais do Concello de Touro, existindo cruces con tramos de estradas, que se atopan abertos ao tráfico para outros usuarios polo que se deberá extremar a precaución por parte dos participantes, respectando as normas de circulación contidas na Lei de Seguridade Vial e no Regulamento Xeral de Circulación.

    7.- Todos os participantes deben respectar o entorno por onde transcorre a proba, quedando terminantemente prohibido tirar lixo en todo o recorrido a excepción dos contedores situados nos puntos de avituallamento.

    8.- A Organización preveu avituallamentos suficientes, tanto sólidos como líquidos, para realizar o recorrido convenientemente, así como un aperitivo de convivencia ao rematar a proba e obsequios conmemorativos.

    9.- En todo momento respectaranse e obedeceranse as ordes e directrices do director da marcha, non sobrepasando en ningún momento ó vehículo que abre a mesma, o cal será obxecto de descalificación inmediata.

    10.- A Organización contará con servizo de ambulancia, a disposición dos participantes, ao igual que dun Seguro de Responsabilidade Civil, non facéndose responsable de ningún accidente nin gastos fora desta cobertura, debendo entenderse que os participantes inscritos asumen e coñecen os riscos do BTT.
    O Concello facilitará aos participantes, dentro das súas posibilidades, asistencia mecánica, que non incluirá pezas nin recambios que serán por conta dos mesmos.
    Existirá igualmente un servizo de lavado de bicicletas gratuíto ó final da proba.

    11.- A organización resérvase o dereito a modificar a presente normativa, así como a modificación do percorrido, quilometraxe e data da proba.

    12.-O feito de inscribirse na proba, supón a aceptación total do presente regulamento.

    13.-A proba realizarase independentemente da climatoloxía dese día.
     

    Adjuntos:

    Última edición: 24 Jun 2010
  2. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    En breve colocaremos fotos dos diferentes lugares polos que pasa a ruta.

    Servivcio de duchas ó remate.

    Andamos a xestionar o de lavado de bicicletas.
     
    Última edición: 16 Jun 2010
  3. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Desnivel acumulado de subida 1200 m.
     

    Adjuntos:

    • perfil.JPG
      perfil.JPG
      Tamaño de archivo:
      40,9 KB
      Visitas:
      253
    Última edición: 21 Jun 2010
  4. abelux

    abelux Descubriendo plato chico

    Registrado:
    15 Abr 2009
    Mensajes:
    1.337
    Me Gusta recibidos:
    18
    Ubicación:
    Entre las zarzas
    Suerte con la convocatoria amigos
     
  5. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    grazas. Pero como é a primeira vez que se fai e a xente non nos coñece aínda, sabemos que vai ser dificil, pero tentarémos que saia todo ben, para que en anos posteriores a incidencia sexa maior.
     

  6. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    o LUNS ESPERAMOS COLGAR FOTOS DE PERCORRIDO ASI COMO OS MAPAS E PERFILES, PARA QUE VOS FAGADES UNHA IDEA DO QUE VOS IDES ENCONTRAR.
     
  7. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Aumentando o número de inscritos
     
  8. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Poquiño a pouco vaise andando o camiño
     
  9. superlimon

    superlimon Miembro

    Registrado:
    13 Ene 2010
    Mensajes:
    64
    Me Gusta recibidos:
    6
    Un máis..... Haber se aviso á xente....
     
  10. dezasete

    dezasete Miembro Reconocido

    Registrado:
    12 Oct 2008
    Mensajes:
    1.017
    Me Gusta recibidos:
    41
    Ubicación:
    Ou. - Ma.
    Outro, de Maside, Ourense; avisando na xente tamén.
     
  11. ESMORGA

    ESMORGA Miembro

    Registrado:
    18 Feb 2010
    Mensajes:
    310
    Me Gusta recibidos:
    0
    Espero poder acompañaros ese día, suerte con la organización.
     
  12. wallybike

    wallybike Miembro activo

    Registrado:
    30 Nov 2008
    Mensajes:
    1.441
    Me Gusta recibidos:
    11
    Ubicación:
    MORRAZO
    A ver si nos animamos unos cuantos del ""BIKE OU NON VAI "" desde Cangas del Morrazo .¿ Que desnivel acumulado tiene la marcha ? Sólo lo pregunto para hacerme una idea de la dureza .
    Suerte compañeros con lo de la marcha
     
  13. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    pois esos datos colgareinos entre mañán e pasado, así como mapas e fotos da ruta.
     
  14. julk

    julk Maratoniano Probadores

    Registrado:
    21 Feb 2005
    Mensajes:
    3.811
    Me Gusta recibidos:
    27
    Ubicación:
    In the middle of nowhere
    Hummm...ten boa pinta...:rasca
     
  15. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    A
     
    Última edición: 21 Jun 2010
  16. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    as fotos podédelas ver todas no incio
     
    Última edición: 21 Jun 2010
  17. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    colgaremos tódolos datos ó inicio
     
    Última edición: 21 Jun 2010
  18. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    :pirat
     
    Última edición: 21 Jun 2010
  19. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ruta moi técnica na súa parte media, pois discorre por unha ruta de sendeirismo, con zonas de subida e baixada complicadas pero moi bonitas.
     
    Última edición: 21 Jun 2010
  20. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    podedes ver toda a información na primeira publicación deste post.
     

Compartir esta página