I ruta rio ulla btt concello de touro

Tema en 'Galicia' iniciado por pepes, 15 Jun 2010.

  1. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
  2. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
  3. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    O problema e que as baixadas logo pasan e as subidas tárdase máis tempo en rematalas
     
  4. liquidsun

    liquidsun Miembro

    Registrado:
    3 Jul 2010
    Mensajes:
    305
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Aquí
    Pois non sei si e sensacion ou non pero o que eu sei e que cheguei mallado e de baixar non e eh jejeje +baixadas -subidas
     
  5. Beni77

    Beni77 Never Surrender!

    Registrado:
    11 Abr 2010
    Mensajes:
    532
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Oza 2 Rios
    Vendo as fotos teño que poñer unha pequena pega,iba xente sin casco,
     
  6. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Pois se ves que tes falta de entreno o luns pola tarde repetimola toda q teño q retirar a sinalización e así vas adestrando.
     
  7. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Tes razón beni, para o próximo ano o que non poña o casco retirámoslle o dorsal
     
  8. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Agora vou durmir e mañan xa subo máis fotos
     
  9. liquidsun

    liquidsun Miembro

    Registrado:
    3 Jul 2010
    Mensajes:
    305
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Aquí
    Pois a min nalgun momento xa me sobraba o casco a bici e todo jejejeje +baixadas -subidas
     
  10. albertoburela

    albertoburela Novato

    Registrado:
    23 Feb 2010
    Mensajes:
    155
    Me Gusta recibidos:
    0
    A ruta moi ben, un 10 á organización. O percorrido moi técnico e merece a pena volver outro día con mais trasquilidade e andando para disfrutar da paisaxe. E por casualidade... non saberedes se lle tocou algo ó 106?? jeje.
    Gracias á organización por facernos disfrutar.
     
  11. ESMORGA

    ESMORGA Miembro

    Registrado:
    18 Feb 2010
    Mensajes:
    310
    Me Gusta recibidos:
    0
    Felicidades a organizacion, e o Concello de Touro , por promover este tipo de eventos. Pasamos unha tarde de BTT esplendida. As tortillas e empanadas moi ricas.
    Teremos que volver outro día un grupo reducido para disfrutar dos percorridos mais tecnicos e da paisaxe con tranquilidade.

    Moitas Grazas
     
  12. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    cando queirades volver, so tedes que avisar e quedamos para facelo con calma e desfrutar da paisaxe.
     
  13. Beni77

    Beni77 Never Surrender!

    Registrado:
    11 Abr 2010
    Mensajes:
    532
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Oza 2 Rios
    Tomo nota,
     
  14. ESMORGA

    ESMORGA Miembro

    Registrado:
    18 Feb 2010
    Mensajes:
    310
    Me Gusta recibidos:
    0
    eu apuntome seguro. ¿Cando vas subir o resto das fotos?
     
  15. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    pois ando niso cas miñas, as das outras cámaras en canto mas pasen, pero isto vai lento.
     
  16. liquidsun

    liquidsun Miembro

    Registrado:
    3 Jul 2010
    Mensajes:
    305
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Aquí
    eu apuntame as baixadas,as subidas xa non tanto jejeje pero bon todo o que baixa sube.+baixadas -subidas
     
  17. abelux

    abelux Descubriendo plato chico

    Registrado:
    15 Abr 2009
    Mensajes:
    1.337
    Me Gusta recibidos:
    18
    Ubicación:
    Entre las zarzas
    No puedo sino unirme a todas las felicitaciones, un diez para la organización.Fenomenal paseo. Y eso que para mi la cosa empezó mal. Gracias a monumental lío que me armé me perdí antes de llegar, entre Amenal y Pedrouzo no daba con la salida y preguntar allí no sirve porque eran todo peregrinos que NPI, al final llegué tarde, desde Vigo tenía unos 115 km y cuando aparqué ya había hecho casi 140 :wall .

    Pero gracias a la organización pude tomar la salida con la gran suerte de poder acompañar a JAILAI que iba de bici "escoba" De lujo, disfrutando del paisaje y con un guía tan experimentado que advertía de antemano de los posibles obstáculos o dificultades, mejor compañía imposible. Recuerdos también a los otros dos compañeros de viaje que sufrieron un poquito.

    El recorrido, sí había subidas durillas pero de las que invitan a probarse, cosa que pude hacer puesto que íbamos solos, toooodo para nosotros, también el TUNEL que pudimos bajar sin apreturas.

    Me gustó que también había que probar un poquito de técnica pero sin jugarse el pellejo.

    Y también las duchas para mi solito. Hasta pude disfrutar de los pichos sin "competencia", la tortilla, la empanada, el queso...¿qué más se puede pedir?

    Me quedo con una muy agradable tarde pedaleando con un amigo, gracias Jaialai.

    Saludos y hasta pronto
     
  18. jaialai

    jaialai Miembro

    Registrado:
    14 Nov 2007
    Mensajes:
    365
    Me Gusta recibidos:
    1
    Lo mismo te digo ABELUX, el placer fué mío por tenerte como compañero al igual que los tres restantes, uno desde el avituallamiento y otro que allí se quedó por sus problemas. Y repito el placer fué mío ya que disfruté de la ruta un montón por la tranquilidad que se respiró, hasta para tomarse los pinchos.
    Seguimos en contacto y espero pedalear más veces contigo.
     
  19. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    hoxe pola tarde vou retirar a sinalización, se alguen se anima a repetir con calma e sen presas, está convidado. razón aquí.
     
  20. pepes

    pepes Miembro

    Registrado:
    27 Sep 2009
    Mensajes:
    307
    Me Gusta recibidos:
    4
    Ultimas novas, a sinalización da ruta permanecerá ata o remate do verán. Polo que se alguén quere repetir non se perderá, a non ser que algún gamberro se de dedique a movelas de sitio.
     

Compartir esta página