A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

  1. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Domingo, Gran ruta hacia a cruz do Pau da Vella si non hai cambios de última hora. Sairemos de Burela (Estación de Servico) puntualmente ás 9 e media.
     

    Adjuntos:

  2. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    O PAU DA VELLA
    Situación: Serra do Buio, na confluencia dos concellos de Viveiro, Xove, Cervo e O Valadouro (parroquia de Vilacampa).
    Descrición: cruz exenta, de factura tosca, dunha soa peza, case plana, cos brazos apenas realizados. Altura: 1,05 metros. Largo nos brazos: 0,65 m. Largo no corpo: 0,35 m. Material: granito. Altitude: 705 metros sobre o nivel do mar
    Cruz ou estela antropomorfa (ou estatua-menhir) (ALFONSO R. CASTELAO, 1950). Moi semellante na forma ás estelas descubertas no interior dalgunhas mámoas. Pau da Vella pode ser sinónimo de Fuso da Bruxa, que designa en Galiza os menhires (Xesús Pisón).

    Lenda
    A lenda que reproducimos a seguido ilustra claramente a cristianización de ritos primitivos alí celebrados:
    Algún tempo os curas do Valadouro, de Cervo, de Viveiro e de Xove ían unha vez no ano ao Pau da Vella e xantaban sentados en roda arredor da cruz (X. PISÓN & M. LOURENZO & I. FERREIRA, outubro 2005).
     
  3. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Ya se ha presentado en sociedad la I Edición de la Marcha Bispo Santo de Foz. Todos los detalles aquí:

    Marcha de Foz
     
  4. JIMI HENDRIX

    JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

    Registrado:
    10 Feb 2007
    Mensajes:
    1.344
    Me Gusta recibidos:
    197
    Ubicación:
    BURELA (LUGO)
    Segue a resestirse o Pau da Vella, intentaremolo outro dia que Saltapozas teña mais ánimo e Barcia se poña ben , mellor dito , sane.
    As fotos que sacou Zagato pouco antes de encontrar a cabra son boas.
    Saudiños.
     
  5. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Vou poñer as que saíron máis enfocadas. Hoxe tivemos un compañeiro novo, César, de Asturias, a ruta foi a mesma que a do domingo pasado, Dura pero preciosa.
     

    Adjuntos:

  6. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    ola....pois aqui en viveiro tamen temos marcha de btt o 30 de marzo, organiza roq sport e concello de viveiro....espero que veñades........
    Na de burela poden participar menores de idade...eu eño 15 anos e pregunto por que en algunhas me puxeron pegas........moitas gracias e a pedalear
     
  7. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    ......a esqueciame......o dia 3 e o meu santo ...san brais...e espero ir........en burela teño familia ........ covencer o vello para que me leve ata ali e pista..jeje...e non rematar se convidarvos a vir a viveiro...temos varias rutas moi boas.....botade unha ollada no link.....gracias adeus

    http://www.viveiro.es/senderismo.asp

    se krades en outras rutas...tamen hai algo......insisto en que veñades...mandadesme un privado e quedamos...
     
  8. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Hola Galleguito, á marcha de Viveiro seguro que vamos, Eu fun nas dúas útimas edicións, quedéi moi contento e os meus compañeiros igual.

    Cando teñas o tríptico podes publicalo no foro ou mandarmo por correo e publícoo eu.

    O de que podas participar na de Burela imaxino que si. Creo que estás na idade límite que permite a Federación. De todas formas consultareino. Fai moita falta xente nova neste deporte.

    Un saúdo.
     
  9. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Si non te trae o pai ímoste buscar nós, ou xa te poñerei en contacto con coñecidos de Viveiro que van vir pa que te traigan. Por culpa deso non vas quedar.

    A veces vamos a Viveiro, en verán precisamente fomos facer a rota de Viveiro do ano pasado. Ahí van unhas fotillos.
     

    Adjuntos:

  10. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    a silvarosa eh....o tio da 6000 non e de viveiro?¿?¿ soname basatante....se non me leva meu pai bou no tren jejeje...pero supoño que irei co club roq sport.....non sei pero quero ir...iba ir as neves a do requeson pero cando espertei pola maña e vin o temporal dixen...estou ben na cama.....
    a iniciativa deste post esta d.p.m felicitobos
     
  11. jackII racing

    jackII racing señor de señoras

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    255
    Me Gusta recibidos:
    0
    EU TAMEN SON DE VIVEIRO E TAMEN QUERO IR xD


    o da 600 e o k foi o camiño de santiago con galleguito xDD

    vemonos Galleguito






    MAgazos PoWEr
     
  12. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    non con migo non foi....ese e prado de celeiro.......andas confundido coma min...!!!pero a marcha vamos!!!1
     
  13. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Vídeo inédito dos locos de Burela. Foi o día da ruta do Conde de Fontao, na canteira de Caolín había tanto barro que as bicis non cambiaban.

    Hai que ter en conta que algún destes cando naceu ainda vivía Franco.

    [YOUTUBE]Ci6gRk5IIXk[/YOUTUBE]
     
  14. Maismar

    Maismar PiratA, algo PoetA.

    Registrado:
    6 Sep 2007
    Mensajes:
    3.704
    Me Gusta recibidos:
    94
    Ubicación:
    Lugo y Ribadeo
    Para a volta que o vadee e xa se lava a bici e o cliclotero. Jjajajajaa


    Zagato: menudos reportaxes que fas, menuda documentación dos roteiros, así o éxito ta asegurrado para todo. A calidade das fotos tamen e de alcance, moi escollidas, si señor!!
     
  15. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Ahora incluso subiremos o caché con esa peazo de bici cando veñas por aquí. Menudo maquinón, que a disfrutes. Un saúdo
     
  16. pulpeiro

    pulpeiro Miembro activo

    Registrado:
    13 Jun 2006
    Mensajes:
    504
    Me Gusta recibidos:
    25
    Buenas noches. El día 1 de marzo teneis la Primera Marcha de Btt organizada por la P.C. Lar en Viveiro (Lugo), me imagino que será por la tarde, y según tengo entendido habrá callos, de momento es la información que tengo, os dare más novedades cuando me entere. Un saludo para todos.
     
  17. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Cuando tengas el tríptico lo pones por aquí o me lo mandas al correo y le abrimos un post. Un saludo
     
  18. galleguito

    galleguito GALICIA

    Registrado:
    7 Ago 2007
    Mensajes:
    368
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    galicia, lugo, viveiro
    veña marchas...veña vivir a vida..esto e o que de verdade me gusta...!!!mtb100%......viva viveiroooo
     
  19. Zagato

    Zagato Xabarín da Rigueira

    Registrado:
    16 Feb 2006
    Mensajes:
    4.380
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Burela (Lugo)
    Strava:
    Rota BTT BURELA

    Hoxe estivemos marcando parte da Ruta de Burela, Mañá saimos ás 10 dende o Campón, a ver que sale, Un saúdo...
     
  20. pulpeiro

    pulpeiro Miembro activo

    Registrado:
    13 Jun 2006
    Mensajes:
    504
    Me Gusta recibidos:
    25
    Habeis marcado la ruta completa? me gustaría hacerla esta semana y no tengo ni idea por donde es, me podrías decir mas o menos como empezar para encontrar ya la zona marcada.
    Cambiando de tema me han dicho que la marcha de viveiro (1 de marzo) es bastante dura y exigente.
     

Compartir esta página