Camins Menorca - BTT

Tema en 'General' iniciado por Nayojyer, 20 Sep 2006.

  1. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
    Camins “Menorca-BTT”

    Anar amb Bicicleta Tot Terreny pels camins de Menorca és, a més d’un esport que ens reconforta, una ideal manera de conèixer i aprendre a estimar la nostra illa.

    I es que passejant en “montainbike” pels camins menorquins ens percatam de la flora nostrada amb les seves flaires de perfums inigualables i ens adonam de les múltiples tonalitats lluminoses en cada temporada estacional, llums canviants com per art de màgia quan passam d’un paratge a un altre.

    ...Ens meravellen aquests llocs plens de sensacions que, a quatre pedalejades de ca nostra, son a l’abast de qualsevol qui vulgui practicar el -darrerament anomenat- cicloturisme.

    Y deixant de banda si açò és o no cultura -jo crec que sí-, només el poder passejar tranquil•lament en bicicleta t. t., sense competir ni frissar i mentre anam contemplant la idiosincràsia del paisatge, és un fet transcendent que ja s’ho val, ...encara que sigui només per connectar amb la realitat del territori que ens envolta. Territori aquest del que n’estam orgullosos i que voldríem mantenir protegit per sempre més.

    Son uns camins poc -o gens- transitats de vehicles motoritzats, on el que si veu de passada no es el mateix, no, que el que es pot veure des de l’automòbil... No, ni fer-s’hi prop; des de el cotxe no te res a veure. Voltar Menorca amb BTT és una altra cosa, i qui hi solem anar estam entusiasmats amb la sortida de cada dissabte, ...i açò no sabem com explicar-ho.

    ¿Com explicar les sensacions que ens donen els barrancs perfumats de diferents fragàncies a cada estació?, ¿com explicar l’admiració que sentim pels camps llaurats o florits...?, ¿com explicar les simfonies perfectes dels diferents cants d’ocells a les torrenteres o als pujols?

    Explicar tot açò no ho sabem fer, però, qui vulgui provar de conèixer-ho un poquet, que s’apunti a la “II volta BTT” que ha organitzat la PCC pels propers 12, 13 i 14 d’octubre.

    De la dita “2ª volta BTT” te’n pots informar a la web http://www.menorcabtt.com/

    ...Si t’apuntes no te’n penediràs, segur que no. Només hauràs de seguir “ses vaques” (mes de 40) qui farem de guies i orientadors per dur a bon terme les tres fantàstiques rutes a les que tots els participants i xalarem de debò. Amb salut!

    Fins dijous 12/10/06, dia del Pilar, a les 11’45 h. a Sa Plaça d’es Born de Ciutadella de Menorca.
     
  2. jroman

    jroman Globero sin remedio

    Registrado:
    11 Oct 2005
    Mensajes:
    1.385
    Me Gusta recibidos:
    16
    Ubicación:
    Mallorca (Ciutat)
    Strava:
    Hola Amic de Menorca, a mi m'agrada molt Menorca, i si tot va bé, aquest cap de setmana estaré a Menorca, per menjarme una Caldereta.

    El meu Grup està pensat en fer una escapada a Menorca i investigar per el nostre conte la illa, he he he.

    Però... Una pregunta, aquest foro es d'ús general. Per què escrius en Català?, no creus que és millor fer-ho en castellà y que tot el món, ho pugui entendre.

    Hola Amigo de Menorca, a mi me gusta mucho Menorca y si todo va bien, este fin de semana, estaré en Menorca, para comerme una Caldereta.

    Mi grupo esta pensando en hacer una escapada a Menorca e investigar por nuestra cuenta la isla, je je je

    Pero…. Una pregunta, este foro es de uso general. ¿Por que escribes en Catalán?, no crees que es mejor hacerlo en castellano y que todo el mundo lo pueda entender.
     
  3. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
    .


    Sí, claro.
    Lo que pasa con éste escrito sobre la Menorca BTT es que ya estaba escrito (por mi o no -todos podemos guardar el anonimato) y sólo he tenido que "cortar y pegar".
    Pero en el enlace adjunto en ésta misma cartita, en la pág. web "menorcabtt.com" puedes elegir el idioma que prefieras.

    Lo que sí está muy claro es que en Menorca hablamos catalán.

    Un saludo. Y gracias por la puntuialización.

    .
     
  4. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
    .


    Sí, claro.
    Lo que pasa con éste escrito sobre la Menorca BTT es que ya estaba escrito (por mi o no -todos podemos guardar el anonimato) y sólo he tenido que "cortar y pegar".

    Pero en el enlace adjunto en ésta misma cartita, en la pág. web "menorcabtt.com" puedes elegir el idioma que prefieras.

    Lo que sí está muy claro es que en Menorca hablamos catalán.

    Un saludo. Y gracias por la puntuialización.

    .
     
  5. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0

  6. Baskonista

    Baskonista Basketmaniaco

    Registrado:
    13 Oct 2005
    Mensajes:
    1.841
    Me Gusta recibidos:
    8
    Ubicación:
    Vitoria-Gasteiz
    Me parece genial que hables catalán, yo veraneo en Tarragona y me encanta Cataluña. Me parece una falta de educación enorme no escribir en castellano aqui, ya que es un foro en castellano, de hecho hay una sección especifica para extranjeros si es que quieres seguir escribiendo en catalán.
    Te imaginas si los de por aqui hablamos en euskera (no entenderiais ni un 1% de lo que escribiriamos), y los gallegos en gallego??

    Un saludo.
     
  7. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ya lo espliqué antes, fué "cortar y pegar". La próxima usaré éste.

    [​IMG]
     
  8. Router Horizont

    Router Horizont Caballero Salta Barrancos

    Registrado:
    20 Abr 2006
    Mensajes:
    3.040
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Vilueña City
    ya empiezan los piques idiomaticos....

    el foro es en castellano para que todos nos podamos entender, y si a alguien no le gusta que no joda al personal escribiendo "solo para unos cuantos", y que use el aparatado de foreign bikers.
     
  9. xamapo-91

    xamapo-91 Truker-&-Biker

    Registrado:
    21 Sep 2006
    Mensajes:
    259
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Alaior
    Strava:
    Ola os puedo asegurar que la diversion esta asegurada y os encantara Menorca yo estare este año.

    Saludos desde MENORCA


    XAMAPO-91
     
  10. xamapo-91

    xamapo-91 Truker-&-Biker

    Registrado:
    21 Sep 2006
    Mensajes:
    259
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Alaior
    Strava:
    Ola os puedo asegurar que la diversion esta asegurada y os encantara Menorca yo estare este año.

    Saludos desde MENORCA


    XAMAPO-91
     
  11. xamapo-91

    xamapo-91 Truker-&-Biker

    Registrado:
    21 Sep 2006
    Mensajes:
    259
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Alaior
    Strava:
    Ola os puedo asegurar que la diversion esta asegurada y os encantara Menorca yo estare este año.

    Saludos desde MENORCA


    XAMAPO-91
     
  12. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
  13. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
  14. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0
  15. Nayojyer

    Nayojyer Miembro

    Registrado:
    7 Sep 2006
    Mensajes:
    283
    Me Gusta recibidos:
    0

Compartir esta página