II Quedada BTT Concello de Amoeiro, quedada solidaria para la investigación del cáncer

Tema en 'Galicia' iniciado por Btt Amoeiro, 10 Ago 2017.

  1. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    El próximo domingo 10 de septiembre tendrá lugar en Amoeiro Ourense la II QUEDADA BTT CONCELLO DE AMOEIRO. Dicha quedada consta de 2 rutas, ruta corta de 38km y ruta larga de 55km. Ya esta abierto en el plazo de inscripción asique no esperes más y entra en el siguiente enlace donde vas a poder leer la normativa e inscribirte http://www.efeun.es/btt/index.html . Cualquier duda dirijanse al correo bttamoeiro@gmail.com , #bttamoeiro esta en marcha!. Gracias!! Te esperamos!!
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  2. MARAJOTA

    MARAJOTA rozasilvas

    Registrado:
    6 Feb 2007
    Mensajes:
    2.293
    Me Gusta recibidos:
    74
    Ubicación:
    o morrazo
    Moi bonita a ruta. Que beleza de concello e que interminable cantidade de camiños vellos de carros e penedos entre valados fragas. O desnivel non foi moi alto pero o terreo aumentaba a dureza. A sinalización non foi perfecta pero curro que vos metestes e o deseño do percorrido moi bo.

    trad

    Bonita ruta. Que gran selección de caminitos antiguos de carro, la interminable bajada del río y bosques. El terreno de piedras es complicado y se hace duro a pesar de que el desnivel no fuese alto. En algunas zonas se notaba un curre de limpieza impresionante.
     
  3. Btt Amoeiro

    Btt Amoeiro Novato

    Registrado:
    25 Ago 2016
    Mensajes:
    17
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    amoeiro
    Graciñas!! a verdade tanto quixemos facer abrindo camiños e enrevesando a ruta que o ser tan poucos efectivos botousenos o tempo enriba para marcar. Queda o consuelo que fixemos o que puidemos jejej. Alegramonos que vos gustara a ruta, esa é a mellor recompensa para tanto traballo que fixemos. Para o ano intentaremos correxir os error e ir mellorando. Gracias a vós por vir!! e para o ano mais e mellor!! Un saúdo
     

Compartir esta página