II Ruta Btteiros Cova da Serpe Guitiriz (10 de Setembro)

Tema en 'Galicia' iniciado por ivanzinho, 30 Ago 2016.

  1. nevarada

    nevarada La Mona BTT

    Registrado:
    13 Jun 2013
    Mensajes:
    530
    Me Gusta recibidos:
    254
    Noraboa aos beteteiros da Cova da Serpe pola rota de hoxe. Foi divertida, con subidas e baixadas de todo tipo, moi ben sinalizada, ou sexa, que perfecto. E para rematar mangueiras para todo o mundo para lavar a bici e auga quente , incluso de máis. E como ao principio había moita polvoreira pois "mandaron regar" un pouco para que aínda o terreo estivese mellor. O dito parabéns para os beteteiros por esta II rota e para o ano estaremos na terceira.

    Trad.: fenomenal II Ruta beteteiros Cova da Serpe, felicidades para ellos por brindarnos esta gran mañana de btt, gracias a todos ellos y a los colaboradres.
     
  2. quintairos3

    quintairos3 Miembro activo

    Registrado:
    4 Jun 2010
    Mensajes:
    1.374
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    El Temple (Coruña)
    Muy chula la ruta. No conocía la zona. Tiene de todo y es divertida. Y no olvidarse del avituallamiento, esas filloas, bica...q para barritas y geles ya tenemos las carreras. Si le buscais una alternativas a esas subidas q no queda otra a hacer a pie, ya sería de 10. Habrá q ir el año q viene a verlo

    Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk
     
  3. ivanzinho

    ivanzinho Miembro

    Registrado:
    9 Ene 2009
    Mensajes:
    39
    Me Gusta recibidos:
    13
    Moitas grazas pola vosa asistencia, tomamos nota dos erros cometidos e agardamos vervos de novo por Guitiriz para a 3ª edición. No seguinte enlace podedes ver as fotos da ruta.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Muchas gracias por vuestra asistencia, tomamos nota de los errores cometidos y esperamos veros de nuevo por Guitiriz para la 3ª edición. En el siguiente enlace podéis ver las fotos de la ruta.

    https://www.facebook.com/Btteiros-C...0/photos/?tab=album&album_id=1780959525457412
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  4. ivanzinho

    ivanzinho Miembro

    Registrado:
    9 Ene 2009
    Mensajes:
    39
    Me Gusta recibidos:
    13
    Máis fotos, estas quitadas por Prieto. Moitas grazas Prieto pola túa colaboración.
    ---------------------------------------------------
    Más fotos, éstas sacadas por Prieto.

    https://goo.gl/photos/Uj8VedptYPssgPDH8
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
    Última edición: 12 Sep 2016
  5. japs73

    japs73 Miembro activo

    Registrado:
    15 Feb 2006
    Mensajes:
    425
    Me Gusta recibidos:
    28
    Primeiro dar as gracias polo bo trato que me destedes,especialmente Ivanzinho,Emilio,Oscar e o sr Chiño,incrible a vitalidade de este home.
    Aqui bos deixo unhas poucas fotos dos sitios expectaculares onde me lebou Emilio.

    Para a III edicion,ainda que non esteña o 100% agardo poder rodar con vos.

    https://goo.gl/photos/Uj8VedptYPssgPDH8
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  6. trashorras

    trashorras Miembro Reconocido

    Registrado:
    9 Sep 2014
    Mensajes:
    1.071
    Me Gusta recibidos:
    465
    Ubicación:
    Galicia
    Estou contigo,eu non acudo a ninguna ruta por non darlles os cartos a eses chorizos..refierome á federación.,é o prezo que teño que pagar,non ir as rutas..:-(
     
  7. trashorras

    trashorras Miembro Reconocido

    Registrado:
    9 Sep 2014
    Mensajes:
    1.071
    Me Gusta recibidos:
    465
    Ubicación:
    Galicia
     
  8. guille1ize

    guille1ize Miembro Reconocido

    Registrado:
    28 Abr 2013
    Mensajes:
    1.470
    Me Gusta recibidos:
    333
    Ubicación:
    Lugo
    Enhorabuena por la ruta. Equilibrada, divertida, bien marcada, duchas calientes y suficientes, tiempo a mi parecer inmejorable... Un 10, creo que no se pudo hacer mejor.
     
  9. varitoo11

    varitoo11 Miembro Reconocido

    Registrado:
    6 Jun 2012
    Mensajes:
    1.080
    Me Gusta recibidos:
    105
    Ubicación:
    Galicia
    cuando vais a subir las fotos que faltan?
     
  10. ivanzinho

    ivanzinho Miembro

    Registrado:
    9 Ene 2009
    Mensajes:
    39
    Me Gusta recibidos:
    13
    Las fotos están todas publicadas, en los mensajes anteriores pudes ver los enlaces al Facebook del club y al Google+ de japs73.
     
    • Útil Útil x 1

Compartir esta página