lleida

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por xoxin, 9 Feb 2006.

  1. NoZone

    NoZone Miembro activo

    Registrado:
    10 May 2005
    Mensajes:
    2.854
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Terraferma (Lleida)
    Esa es de las más fáciles... si no te haces los saltos claro, por esa zona hay muchas otras zonas mucho mejores y divertidas, eso si... no salto nada yo.

    Y como Jam, la utilizo de subida, si esque la encuentro :whistle

    si os mola saltar, debéis ver el salto del palé azul que te tira directo a un barranco :defiesta

    Saludos
     
  2. NoZone

    NoZone Miembro activo

    Registrado:
    10 May 2005
    Mensajes:
    2.854
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Terraferma (Lleida)
    O esos dos saltos :mrgreen:
    [​IMG]
     
  3. Manel Mateu-lleida

    Manel Mateu-lleida Miembro

    Registrado:
    12 Abr 2005
    Mensajes:
    724
    Me Gusta recibidos:
    0
    si, por esa zona he pasado, es el cortado mas a la derecha de la foto, de 1 metro y un pcoo mas, pero esque lo veo un poco burrada caer en plano y en un sitio tan pequeño, porque te la puedes ostiar ahi.

    Si tubiera una doble... jaja


    a ver cuando quedamos x ahi nozone jeje
     
  4. trayil

    trayil Novato

    Registrado:
    12 Feb 2006
    Mensajes:
    137
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    lleida/bcn
    completamente deacuerdo con jam, las subidas de esas trialeras son de muerte. pero me temo que esa que esta al lado del basurero es de las unicas que se pueden hacer subiendo. bueno, principalmente las de ese lado de montaña ahun se puede, pero cuando passas al otro lado que tienes que cruzar la carretera se ponen mucho mas mamonas.

    pd: alguien ira al showbike este fin de semana?
    pdII: por semana santa se puede quedar un dia con la calma sin matarse.
     
  5. GoMi

    GoMi Novato

    Registrado:
    10 Mar 2006
    Mensajes:
    29
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Lleida i BCN
    Yo vai ana al showbike :culo :culo :culo

    Con mi bmx por las trialeras os fundo a todos :defiesta
     
  6. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    Bones a tots.....sok nou per aket foro.....sok d'almenar..........i estem preparant una surtida wapa wapa per almenar-alfarras-santana-castellonroy-baldellou, i a una mika de tot..........seran entre 30 i 60 km.....unes 5 o 6 trialeres bones, encara esta en proces, si voleu us mantindre informats............

    avere si ens veiem per ls trialeres de rosselló.............si algu esta interesat de descobrir rutes desde almenar o aprop ja sabeu...........

    salud Bikersssssss
     
  7. trayil

    trayil Novato

    Registrado:
    12 Feb 2006
    Mensajes:
    137
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    lleida/bcn
    benvingut pelix9, per aquesta zona acostumava a sortir pedalant, ara a veure si al acabar el curs m'hi torno a ficar.
    hi ha una ruta que he fet un parell de cops que esta mol guapa, pero es sortint des de lleida, fins a l'ermita de st. salvador, suposo que te sona. es mol guapo, les pujades son infernals. i no arriva a 100km, quan estigui en forma ja te dire algo per anar a fer-la si t'animes.

    cuida't!
     
  8. NoZone

    NoZone Miembro activo

    Registrado:
    10 May 2005
    Mensajes:
    2.854
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Terraferma (Lleida)
    Què noi, d'almenar eh? si anaves al IES Almenar, segur que ens coneixem de vista almenys :rolf

    Per almenar hi ha zones de corriolets i/o trialeres? Que no conec res més que l'antic circuit de motocross on recordo que em vai fotre una ***** considerable amb la de bicicross ja fa molt de temps :badair

    Salut.
     
  9. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    trayil
    ......si ke la konek siiii l'ermita de Sant Salvador, le fet bastantes vegades, i les pujades son wapes wapes jejeje.........pero lo millor la trialera que surt de peu de l'ermita fins al merendero de santana, aquella es la millor, ami em kede a uns 20 km o menys, ara e estat lesionat 1 mes, vai caure a rossello el pinyo va ser wapo, el genoll kaskat i el dit....jejjeje pero ja e tornat agafar la bike i en 4 dies ja estik en forma........
    kuant vulguis meu dius..

    kuidat!!!!!!!!
     
  10. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    NoZone....

    mes o menys som de la mateixa quinta, lo ke passe ke nomes vai estar 1 any per l'intitud d'almenar fent 3rESO....

    home per almenar pok trobaras, avegades surtim per aki pel poble pero mes que res a fer cames, si ke em konek kamins k no i passen cotxes i tal pero no son gran cosa, si volem acció les tenim a uns 30 o 40 minuts, km li e dit al trayil per la zona de santana i l'ermita ni tenim unes cuantes, o sino anem a rosselló .......
    sempre parlem de crear corriols pero sempre kede amb conversa jejeje.......


    salud biker
     
  11. Manel Mateu-lleida

    Manel Mateu-lleida Miembro

    Registrado:
    12 Abr 2005
    Mensajes:
    724
    Me Gusta recibidos:
    0
    en akestes rutes hi han salts wapos?

    son aptes per a bike d dual i alguna d freeride, o nos cansarem massa¿?
     
  12. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    home si no t'agrade pedalar no te la recomano, pk kompanys ke van anar a ferla dilluns, man dit que es dureta, algun tram amb la bici al coll........i weno de salts com a que tels hauras d'inventar tu mateix, mes que res has de tindre resistencia i tecnica, perque hi ha unes 5 o 6 trialeres pero bastant tecniques...... la llarga sera d'uns 70 km i ni haura unes 3 de rutes la curta sobre 30km, i l'altra suposo que uns 50km.......
    ja vek ke als freaks de la capital no us agrade pedalar jejeje........ nkara kede per acabarla, ara estema tantejant terrenys, nire informant.....
     
  13. NoZone

    NoZone Miembro activo

    Registrado:
    10 May 2005
    Mensajes:
    2.854
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Terraferma (Lleida)
    Vaya, jo si que vaig estar els 4 anys a almenar (BUP+COU), alli em vaig infectar del gusanillo motero, pq anda de motos no n'hi havien ni re jejeje

    La zona de santana la conec una mica... la trialera que done a la font de santana... molt wapa amb algun punt realment komplikat. :mrgreen:
    Mantingue'ns informats de la ruta que esteu muntan jeje No serà competitiva, oi? que tinc alergia a la competicio

    A rossello si no tens cura te fots de cada *****... q hu flipes!!!
     
  14. jam

    jam Mat ;-)

    Registrado:
    12 Nov 2004
    Mensajes:
    1.724
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    ¿En el tiempo o en el espacio?
    Jo segueixo la historia que m'interessa, jejejeje

    Salut a tots
     
  15. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    jejeje ara la penya es mes freake tots van amb quads......... jo nomes me infectat de la BTT....

    no es cap competicio, qui vulgui competir pues que corri mes jejejeje......natres per descomptat que no, pero em semble que encara quede pk algun tros de la ruta esta sense sendero i sa de fer a ma, pero tambe esta be ferla abans de la pedalada per tantejar el terreny i tindre ventatja......jeje

    esque santana te moltes rutes i moltes trialeres, pots anari tant com vulguis que no ten cansaras, pk pots accedir a molts altrs lloks des d'alli!!!! i les trialers que te son de lo millor que e provat, nomes s'iguale la de l'ermita de SAnt Quilez, algu la coneix?¿

    Un saludo bikerss!!!!!!!!!
     
  16. NoZone

    NoZone Miembro activo

    Registrado:
    10 May 2005
    Mensajes:
    2.854
    Me Gusta recibidos:
    3
    Ubicación:
    Terraferma (Lleida)
    Pues res si s'ha de fer-la abans per valorar-la i tal, pues se fa jejeje
     
  17. MiReT

    MiReT Novato

    Registrado:
    13 Oct 2005
    Mensajes:
    18
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Alcarràs (Lleida)
    i per quan dius que seria això???
     
  18. JuPiTeR

    JuPiTeR Miembro Reconocido

    Registrado:
    13 Abr 2006
    Mensajes:
    2.552
    Me Gusta recibidos:
    1.772
    Ubicación:
    Castillonroy
    Strava:
    Jo he anat a San Quilez! Està bastant guapo, però només hi vaig anar per baixar-la... m'heu dexplicar per on estan aquestes trialeres de Sant Ana, perque jo rodo molt per la zona i no he vist gaire cosa.
    Ahir vaig fer una ruta que va estar molt bé: castellonroi-Nacha-alcampell-rocafort-tamarit-albelda-castellonroi (51,55km), als que us agrada pujar us agradarà si algun dia us animeu us heu d'estar una bona estona pujan i baixan senderos a rocafort que estan molt guapos.
    Respecte si s'ha de catar el recorregut ja direu quan, encara que no se si podré venir perqué d'aquí a poc tinc els examens... :(
    una salutació
     
  19. pelix9

    pelix9 NAda de Dominguero.......

    Registrado:
    28 Feb 2006
    Mensajes:
    77
    Me Gusta recibidos:
    0
    Miret

    Doncs ara encara nose sap pk ara nomes s'estan fent ls rutes per agafar els datos, kilometres, temps, els tracks de la ruta, de moment nomes se na fet una, la proxima surtida es fara la llarga.....nkara no u se pero falte temps, perque el club que la monte tambe te al septembre que montar la Txakal-Xtrem, que es un raid que es monte cada any almenar i aquet any entre ala copa catalana de Raids i haura mes fenya, avere km va la kosa.....

    Jupiter, jo m semble que en vai fer una per l'estil el dia de la pedalada d'alcampell, em va agradar molt, m'agradarie tornar a fer-la pero no men recordo gaire....
    jo vai estar dissabte per castellonroi, vam agafar la pujada que pugue directament a l'ermita de sant Salvador que ja veus kina pujada jejeje......k duraaaa i despres si agafes el cami de l'esquerra kasi al final de la pujada una mika mes avall ni trobes una ala dreta que esta marcada amb color verd i groc a les pedres, despres abaix ala senyal que marque els GR's mirant amunt ala dreta n'acabe una, s'agafe pel cami de dalt, despres ni a un altra que va fins a castellonroi, pero ia molta pedra, i mes amunt per la zona del despegue tambe ni a, pero esta nkara me l'han d'ensenyar, segurament dissabte ke be.....si ets de la zona i vols kedar algun dia i aixi ens ensenyem rutes dismeu, per castellonroi passem moltes vegades........

    weno vale de rollo........jejejeje fins aviat!!!!!!!!!!!!
     
  20. BoBeT

    BoBeT Baneado

    Registrado:
    13 Abr 2005
    Mensajes:
    597
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    Lleida
    ai ai ai que ens chaparan el post...... :(
    Weno io anar a rosello si pero maureu denseñar perque nomes i e anat un cop i amb la bici vella jajaja
     

Compartir esta página