Marcha A Benimodo

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por eli1919, 1 Oct 2007.

  1. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    Hola a tots,diumenge vam estar en la marxa benimodo i va estar de p.u.t.a m.a.r.e.
    Senc discrepar un poc dels comentaris que he sentit per ahi,però (enkara que que haja segut "gratis",desde la meua humilde opinió,i contant desde un primer moment que m´ha agradat molt)crec que s´hagues pogut millorar un poc.
    Millorar,en el sentit de que preferiria haver pagat 5 o 10€,i sentir-me un poc més auxiliat,vigilat,i inclús millor orientat.
    També vaig trovar a faltar un avituallament enkara que sigués abans d´esmorçar (ja vos dic,que quasi no tinc dret a exigir res,però amb 5 o 10 €urets...)
    De totes formes,espere que aquesta opinió constructiva no moleste a ningú,i que serveixca com a una referència més.
    Gràcies a l´organització,que es va portar molt bé i també a dos xics que amb la seua ajuda i els seus "relleus" s´ens va fer un poc més agradables els ultims km.
    Menció especial a la penya el cuc de l´Alcudia que són uns fenòmens.
    Fins l´any que bé.

    :ymca
     
  2. FORNER

    FORNER SEMPRE FIDELIS

    Registrado:
    13 Sep 2005
    Mensajes:
    4.776
    Me Gusta recibidos:
    6
    Ubicación:
    L´Alcúdia (València)
    Gracies per la part que em pertoca,no e estat pero conec a la gent de la Penya del Cuc que ana a la marxa i puc dir que son de lo milloret.
     
  3. eli1919

    eli1919 TEMPLARIS MANUEL

    Registrado:
    17 Sep 2007
    Mensajes:
    491
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    ESPAÑA (CAMPEONES DE EUROPA)
    per favor,algu em pot dir quan estaran les fotos? ja tinc ganes de veure-les.
    per cert,felicitacions als fotografs,inclus als que anaven per l´aire.es jugaren algo mes que la càmera.
     

Compartir esta página