PENYA CICLISTA LES COVES

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por Subiq, 21 Mar 2011.

  1. jorge54

    jorge54 Miembro

    Registrado:
    22 May 2007
    Mensajes:
    122
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    De la mar al monte
    Un Torreblanqui que vol coneixer camins i sendes noves, si algú cap de setmana feu alguna eixideta conteu amb mi.
     
  2. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:

    Molt bé Adrian, un atre per aqui!!!
     
    Última edición: 28 Mar 2011
  3. FabianCoves

    FabianCoves Novato

    Registrado:
    21 Mar 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    0
    ye Hector quina eixideta vas fer este cap de setmana?
    i Raul i Mari que estaen en Alacant conteumos.

    Natros per aci vam fer dos grupos el primer equipo de carretera van eixir a les 15,00 el disabte i cesar i jo vam eixir a les 15,30 mes o menys, vam pujar a les vaqueres i vam anar hasta alcala a buscar a oscar que ens este esperan vam pujar pel costat de la cantera hasta dalt del cami de la mina. despres vam tirar a la dreta i vam tornar a les vaqueres i per la trialera??? de les basures al poliesportiu cap al poble. Com podeu vore el track es molt exacte.
    Pero be contamos algo Hector i tu Mari que vas guanyar com sempre no?
     
  4. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Muy buenas!!! Si que vau pegar bona volta, jo este finde he sortit 2 dies, disabte mati un poc light, vaig anar a fer una senda que ja feia dies que portava entrecap, i el domenge vam sortir en los Hombres de Paco desde Fredes a Beseit i tornar, una pasada!!!. Ja vos posare aqui les croniques quan estiguen fetes....
    I tu Mari, vas anar de carrera??

    ---------- Mensaje añadido a las 01:22 ---------- El anterior mensaje fue a las 01:20 ----------

    Ves mirant per aqui, que segur que quedarem algun dia!
     
  5. txiki2608

    txiki2608 Miembro activo

    Registrado:
    26 Oct 2009
    Mensajes:
    1.546
    Me Gusta recibidos:
    5
    Ubicación:
    Vinaros-Castellon
    Creia que no habia Bikers por esta zona???? jajajaja estare atento a ver que rutas montais por aqui y si me dejais me apuntare a alguna
     
  6. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Cuando quieras por aqui estaremos!!!
     
  7. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Vos adelanto la sortideta que vaig fer per Bel el Disabte en solitari

    [video=youtube;7Xn7UqCmP1Q]http://www.youtube.com/watch?v=7Xn7UqCmP1Q[/video]

    Al Wikiloc, podeu vore el track per si a algu li interesa:p:p

    Ara quan acabem de fer la cronica en Paco vos pasare el link per a que veigueu la de Beseit, que va ser una pasada!!!!
     
  8. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
  9. PENSACOLA

    PENSACOLA Born to Run

    Registrado:
    20 Oct 2005
    Mensajes:
    124
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    No se, ja torno a esta perdut

    Bon video, la sendera de Bel la coneixo molt xo la veritat es que cambia molt de vorela en video. A mi m'agrade el prime tros fins a una caseta que hi ha al costat de la sendera y la part final en les curves tancades i el peralte molt canyero. Pero es una sendera traicionera pq a la minima saltes per d'avant jejeje.
     
  10. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Que foto + guapa!!! Portaves presssssa ehhhhhhhh!!
    Felicitats, ja he vist que vas quedar la 3ª



    La veritat, es que repetire, com te vaig comentar es molt guapa, llastima que no estigue mes prop, per a poder ferla entresemana al tard ara que fa el dia + llarg!!!
     
  11. PENSACOLA

    PENSACOLA Born to Run

    Registrado:
    20 Oct 2005
    Mensajes:
    124
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    No se, ja torno a esta perdut
    [/COLOR]


    La veritat, es que repetire, com te vaig comentar es molt guapa, llastima que no estigue mes prop, per a poder ferla entresemana al tard ara que fa el dia + llarg!!![/QUOTE]

    Jo la faig moltes tardes, despues de trevallar va perfecte
     
  12. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ara acabo de vindre de Borriol on Visent i jo em fet sendes per un tubo. Uauuu, me ho hai passat bomba, hai aprés molt i m'he tirat per algun que altre tobogan que m'ha fet cridar, pero no hai caigut. Bieeeeeeeeen
     
  13. FabianCoves

    FabianCoves Novato

    Registrado:
    21 Mar 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    0
    yea Mari quina pasada me he enterat pel xat que vas quedar la tercera, pero segur que a estes dos te les faras enseguida, sobre tot si vas entrenant les baixades. felicitats, pero ¿la carrera no ere en alacant? o en onda esplicamos algo.
     
  14. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Buenoooooo!!! pareix que comença a hi haure moviment per aqui!!! jejeje!!!
    Este domenge pel matí surt :sofaalgu??? Segurament aniré el Disabte a Madalena:fumador pero anire a dormir a les Coves:angelito
     
  15. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Fabián, ahir et vaig enviar un missatge contante lo de la carrera, pero algo hauré fet malament i no l'hauràs rebut, pos tampoc apareix al foro. A vore si poc a poc m'aclaro. Pos si, vaig fer la tercera pero també la última, pero estic molt contenta perque es aprént molt i perque me ho vaig passar molt bé. Ahir a mitjdia vaig eixir en Visent per Borriol i hem va portar a sendes de menys a mes nivellet i hem va aprovar :aplauso3. Al final hem va faltar tirar-me per un tobogan llaaaarg que me feia susto pa poder pujar nota, pero no te pots imaginar el que vaig xalar. Ara m'he ficat a la seba el poder baixar per tot i si no hem trenco les dens avans faig conte de aconseguir-ho (je, je).

    D'altra banda, hem va comentar Visent que el 9 d'abril (crec) fant la "Transcastelló", i va de Castello fins Cinctorres i com a pujades fortes estàn la Sarratella que coneixem be i la LLècua que també sabem lo que es. M'ha dit que son uns 150Km. i es torna al dia seguent. Que fem, mos animem o farem "flaudi"? 150 ja son paraules majors, pero no deixa de ser un repte bonic.:calimero
     
  16. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    El diumenge jo no podré estar pos hi ha una carrera a Vall d'Uixò i tinc que estar allí a les 8 del matí i el dissabte encara no se que fer si descansar o eixir en carretera en plan tranqui.
     
  17. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    hai estar mirant lo de la transcastello i es per al cap de setmana avans de Pascua i pareix ser que només es per a socis del club (Ohhhh), perque han reservat en Cinctorres un hotel de 18 habitacions. Bé, com si no haguera dit res pos.

    ---------- Mensaje añadido a las 11:03 ---------- El anterior mensaje fue a las 11:01 ----------

    Hector, com es fica la fotico al perfil? entro en mi perfil i busco "editar foto de perfil" tal i com diu en la ajuda i no ho veig a cap lloc.
     
  18. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Entra a dalt de tot d'esta pagina a PANEL DE CONTROL, despres a MIS AJUSTES: MI PERFIL, i pots posar 2 fotos, La primera es la foto de perfil que es la que apareix quan mires el perfil de una persona en particular, i la segona es l'avatar que es una imatge mes minuda que apareix al fil del foro on escribim. Entres a qualsevol de les 2: EDITAR FOTO DE PERFIL, i a la part de baix de tot voras 2 recuadros on hi han 2 opcions, una carregarla d'internet i l'altra de l'ordinador tria la que vulgues pero has de tenir en compte de no pasarte de les mides que et posa si no no sortira la foto.

    Per cert, este mati he estat mirant les regles del foro i la primera i principal es escriure en castella, aixi que a partir d'ara ja ho sabeu:

    A escribir en castellano a ver si nos van a banear el hilo del foro y lo tenemos que volver a hacer todo otra vez!!!!
    Tambien existe la posibilidad de escribir en el idioma que te de la gana y despues traducirlo a castellano........ pero yo esta la descarto!!!
     
  19. Picao

    Picao Novato

    Registrado:
    2 Mar 2010
    Mensajes:
    2
    Me Gusta recibidos:
    0
    El domenge estic de madalena, una atre dia sera.

    Que xaleu.
     
  20. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Aqui teniu la sortideta del Domenge en los Hombres de Paco que no fan res mes que preguntarme per vatros, vos troben a faltar!!!
    Vam pujar a Fredes en les bicis carregades al camionet i d'alli vam anar fins al pantano de la Pena a Beseit, anant practicament quasi tot per Senda de baixada, i tornant per Pista i una senda curta d'anar casi que tota a peu!! Ufffff!! caya costes que hi han tornant....:-x

    Coñ.!!! ya no me he vuelto a acordar de escribir en castellano:cabezazo:cabezazo

    Aqui teneis la salida:


    http://uclasenia.forogeneral.es/board/post3056.html#p3056
     

Compartir esta página