PENYA CICLISTA LES COVES

Tema en 'Comunidad Valenciana' iniciado por Subiq, 21 Mar 2011.

  1. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Yeeep!! No pares Mari.... Ja he vist que vas tornar a fer 3ª! Molt bé:aplauso2:aplauso2, a la próxima ja les tens
     
  2. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Estic contenta, sobre tot de la tècnica, pos vaig poder baixar la senda tota a caball (uff, un èxit pa mi). Encara me falte jugar mes en el canvi pa evitar sorpreses en els canvis forts de pendent i entrenar be les pujades. Encara aixina un tercer no es un mal resultat. Continuarem lluitant. Ara s'ha ficat també Noa en principiants, així que correrem les dos l'open. A vore si el domenge que ve podem ajuntar-mos i fer-ne una de guapa.
     
  3. FabianCoves

    FabianCoves Novato

    Registrado:
    21 Mar 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    0
    Osigue el diumenge ens avandoneu, Cesar i jo em pensat anar a fer rutes per la zona de atzaneta, hem quedat en un company de la Vall d´alba. la previsio es eixir a les 7,15 h. de la gasolinera i anar hasta la vall d´alba en natros caven 2 bicis mes. Jorge si veus el mensatje i te vols unir ja ho saps. la idea es fer uns 50-60 km. armortzar i per a casa.
    buenos ja dieu alguna cosa, natros som de poques fotos pero si ens arrecordem en penjarem ok?.
    bueno Mari esta vegada a fer el primer, ja ens contaras
     
  4. jorge54

    jorge54 Miembro

    Registrado:
    22 May 2007
    Mensajes:
    122
    Me Gusta recibidos:
    2
    Ubicación:
    De la mar al monte
    Gracies per la convidà pero jo esta nit vaig a vore a Obrint pas i Tom bombadil a Castello, aixina que demà descansaré.
    Eixa zona no la conec, deu ser molt guapa pero hi ha eixiren la proxima setmana vale?.
    A disfrutar.
     
  5. ROSSALES

    ROSSALES Novato

    Registrado:
    28 Dic 2008
    Mensajes:
    162
    Me Gusta recibidos:
    0
    yepa Fabian i tot el grup, ja feia dies que no entraba i acabo d'arribar de la vall de laguar aon estes xiques meues han anat a fer l'open, ho hem passat d'alló millor, Noa s'ha forjat amb els xiquets (ere l'unica femina) i Mari ha fetun carreron....bueno vaig a deixar que ho conte ella i jo he anat cumulant kms i entrenant algunes senderetes, que un no se pot encantar.......
     
  6. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    :aplauso2:aplauso2 Molt bé Raul!!

    Vos adelanto unes fotos que he trobat investigant:angelito
    Vatros ja mos explicareu com va anar!!!

    [​IMG]
     
  7. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    La cosa ja va millor. Esta vegada hem pujat al segon escaló i m'he quedat a 43s. de la que va lider. Les sensacions molt bones i n'estic molt contenta perque damunt m'ha valgut per trovar equip i a mes a mes de tindre roba, inscripcions i mecànica gratis, tindré gent de la que aprendre molt, que es lo millor de tot. Ara a preparar Tibi que es a final de maig i mos han dit que es molt tècnica. El diumenge anem a Navajas a la marxa btt. Si algú es vol animar que m'ho diga JA, perque les inscripcions estàn llimitades.
     
  8. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    [​IMG]

    Foto de Familia:p

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  9. ROSSALES

    ROSSALES Novato

    Registrado:
    28 Dic 2008
    Mensajes:
    162
    Me Gusta recibidos:
    0
    ktal Hector?, com va per açi?, hi havía eixida este cap de setmana, ja se que tu no pares i es lo que n'hi ha que fer, no parar.....lo del open está molt bé, coneixes molta gent amb muntons d'experiencia, parles de tot, material, técnica, histories per a no dormir...be de tot i molt bon ambient, els gallos que van d'alló més i que ens diuen que els pros els arranquen el adhesius, aquesta gent está feta d'un altra pasta, lo dificil ho fan facil i nosaltres bocabadats, bueno a vore si anem fent i agarrem un nivellet, jo avans auré de fer regim estricte, estos estan tots pasats de flacs, ***** si en diuen passar de fam.....
     
  10. nicolas.

    nicolas. ALCALA DE XIVERT

    Registrado:
    10 Abr 2009
    Mensajes:
    197
    Me Gusta recibidos:
    0
    HOLA BIKERS:
    1 MAYO III MTB EN ALCALA DE XIVERT 2011
    SOLO QUEDAN
    18 DIAS ESTAIS PREPARADOS?
     
  11. FabianCoves

    FabianCoves Novato

    Registrado:
    21 Mar 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    0
    Aço sen va de mareeeeeeeee, ja estae clar que en poc de temps les has de guanyar a totes Mari, en tu ja no podrem eixir ja ens guanyaes pujant i ara tambe baixant.,no mes falte que agarres tecnica i en la proxima la primera en diferencia. Felicitats per la clasificació a tota la familia, les fotos que ha penjat hector son una canya. jo la setmana que ve no puc anar a Navajas, que tenim lio el diumenge.
    Açi a les Coves m´han deixat asoles i el disabte vaig anar a la sarratella pero no vaig arribar ja que feie molta calor i me vaig cremar.
    El Diumenge vaig eixir en uns de la vall d´alba i vam puijar al bartolo per una senda molt guapa i depres una trialera prou tecnica pero curta, despres a pujar i pujar igual que el disabte.
    I tu Hecor que vas eixir en els HOMBRES DE PACO?,
    Tenim que quedar pronte que hem de parlar molt.
     
  12. ROSSALES

    ROSSALES Novato

    Registrado:
    28 Dic 2008
    Mensajes:
    162
    Me Gusta recibidos:
    0
    HOLA,
    SI QUE NOS VAMOS PREPARANDO, HAY MUCHA SUBIDA?::roll: Y SENDAS QUE TAL? CUANTOS KMS?, BUENO QUE SEA COMO SEA IREMOS IGUAL:-D, YA NOS VAS INFORMANDO:clap

    GRACIAS
     
  13. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    :platano

    Ahora a preparar la de Alcalá para el 1 de mayo. Tengo la lista de las marchas del circuito de Castellón. Creo que en total son 9 y está la dels tres termes, sant joan de moró, montanejos, villafames, .... Como dice Fabián, nos tenemos que ver un dia de estos para hablar de todo y para hacer una de guapa, ahora si con senda incluida que tengo que practicar mucho. El sitio no importa, asi es que Héctor vete pensando en alguna de las que tú conoces (pero no te pases eh, que todavía estoy muy lejos de tu nivel) y al ataquerrrr.:taz
     
  14. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    campell5.JPG
    Vall de Laguar
     
    Última edición: 12 Abr 2011
  15. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    mari trialera1.jpg
    Onda
     
  16. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    Mari taulons2.jpg
    Onda
     
  17. noare

    noare Novato

    Registrado:
    1 Mar 2011
    Mensajes:
    94
    Me Gusta recibidos:
    0
    campell6.jpg
    Una foto de parte del recorrido el dia antes de la carrera en Vall de Laguar. Por poco no salimos

    campell8.jpg
    Mireu per on mos fan passar

    campell7.jpg
     
    Última edición: 12 Abr 2011
  18. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:
    Moltes felicitats! Ara ja es pot dir que eres una profesional!!! Jejeje!!
     
    Última edición: 12 Abr 2011
  19. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:


    ***** com xaleu!!!!!
     
  20. Subiq

    Subiq TEAM LAPIERRE COVARCHI

    Registrado:
    5 Jul 2010
    Mensajes:
    3.731
    Me Gusta recibidos:
    329
    Ubicación:
    Pujant riu amunt a dreta i esquerra
    Strava:

    :sinfotos

    Jejeje!!! Com va Fabian!! Al final vas anar a soles a la Vall d'alba??
    Jo este finde he estat per La Sénia i vaig sortir Disabte un ratet i Domenge en los hombres de Paco!!

    http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=1603261

    http://uclasenia.forogeneral.es/board/bel-esquetxe-rosell-t795.html
     

Compartir esta página