Quedada Btt Castro da Croa 9 de octubre (Cerqueda , Malpica de Bergantiños , A coruña)

Tema en 'Galicia' iniciado por chinaskyh, 20 Sep 2016.

  1. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Moi boas estamos montando unha quedada para o día 9 de outubro,para ter un avituallamiento para todos e un seguro temos un formulario para anotarvos,ruta para todolos niveles 100% ciclable cun par de baixadiñas para matalo gusanillo con alternativa , habera unha volta soobre 23 kms e no habituallamiento no castro si vos vedes con forzas subiremos o monte neme e iremonos os 40 e pico kms,mais ou menos o primer tramo seria este quitando os dous primeiros kms de asfalto cun par de kms de pista polo medio que engadimos a ver si mañan podo subilo exacto: https://www.strava.com/activities/668613786

    Poñovos o cartel e o enlace para apuntarse,Un saudo!

    https://www.facebook.com/roteirobtt

    cartel.jpg
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  2. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Amablemente o dono da finca na que se atopa o dolmen da pedra da arca nos permite facer pasala ruta o lado e sacar unhas fotucas en acción pasando por este fermoso vestixio do megalítico , habera visitas guiadas para que Xose Xosé Manuel Varela Varela nos faga retroceder a épocas remotas ; a memoria de Malpica non hai dato histórico que se lle escape e en caso de non estar documentado tirará de lenda popular!

    http://costadamortegalicia.com/dolmen-pedra-da-arca-en-malpica/

    pedra da arca.jpg pedra da arca2.jpg
     
  3. TITITE

    TITITE De Foz

    Registrado:
    8 Ago 2008
    Mensajes:
    1.002
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    Por tierra mar y aire
  4. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    anda certo non nos demos conta!de todas formas subirei o gpx para os que lle apeteza e non poidan ir e deixaremos os carteliños de madeira por si alguen se anima outro día,tanto o castro como o dolmen como os muiños e parte da ruta teñen tamen carteis informativos!
     
  5. TITITE

    TITITE De Foz

    Registrado:
    8 Ago 2008
    Mensajes:
    1.002
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    Por tierra mar y aire
    Ya, pero ¿a quien beneficia que pongáis una marcha el mismo día, a la misma hora y a 50 km de distancia?. Entiendo que a nadie. Independientemente de legalidades, leyes o normas, perjudica a ambos...
     

  6. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Home a nosa en principio era unha quedada pero despois como se animaba a xente pois fixemos un seguro e o final liamos a proteccion civil etc para maior seguridade un avituallamiento e tal para facer a cousa ben feita , quero decir que non lle tosemos o roteiro de Cambre jej, agora non podemos cambiar polo seguro pero bueno entendo que son perfiles distintos de bikers , eso si disculparnos polas molestias os compañeiros organizadores da ruta de Cambre !
     
  7. bikeacoruña

    bikeacoruña Miembro activo

    Registrado:
    4 May 2015
    Mensajes:
    234
    Me Gusta recibidos:
    74
    E por se fora pouco tamén coincide ca popular de 10 km de A Coruña, así que os que estean apuntados pa correr tamén a perden :(:(

    A ver se o próximo ano encontrades unha fecha sin coincidencias pa poder ir.

    traducción: Y por si fuera poco también coincide con la popular de 10 km de A Coruña, así que los que estén apuntados para correr también se la pierden :(:(

    A ver si el próximo encontráis una fecha sin coincidencias para poder ir.
     
  8. guitiriz

    guitiriz Miembro

    Registrado:
    11 Nov 2015
    Mensajes:
    48
    Me Gusta recibidos:
    22
    A mí por ejemplo, la de Cambre es federada (no participo en ninguna que esté la federación por medio) y esta no es federada y encima los compañeros la han puesto gratuita, un diez para ellos.

    Además se reparte mejor la gente, también coincide con la de Carballiño. No creo que sea perjudicial, cada cual elige a donde ir.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  9. TITITE

    TITITE De Foz

    Registrado:
    8 Ago 2008
    Mensajes:
    1.002
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    Por tierra mar y aire
    Puntualicemos. Siempre habrá una actividad deportiva que coincida con otra; si no son los 10km de A Coruña será el campeonato de tute de Arteixo o el partido de solteras contra casadas y siempre alguien tendrá que elegir, pero este no es el caso.
    Poner el mismo tipo de actividad el mismo día y muy cerca (O Carballiño no es ejemplo, que está a 150km) no beneficia a nadie y a este paso convertiremos las marchas cicloturistas en una reunión de amigos. Por cierto, esto ya existe y se llaman salidas domingueras.
    Otro tema es el de la federación y lo que hay que hacer es lo de siempre: hablar y llegar a acuerdos, pero visto lo que sucede a nivel político a lo mejor estamos pidiendo milagros. :D:D
    Que se cobre más o menos o no no es la cuestión, cada club sabrá sus posibilidades, siempre que no vaya en detrimento de la seguridad y el participante elige también según sus posibilidades. En la 101 Peregrinos cobran 40€ si te apuntas 4 meses antes y el mismo día se agotan las 1500 plazas, por poner un ejemplo, ah y no es federada...
    Bueno, pasarlo bien los asistentes a ambas e non mancarse, que é o importante. :):)
     
  10. bikeacoruña

    bikeacoruña Miembro activo

    Registrado:
    4 May 2015
    Mensajes:
    234
    Me Gusta recibidos:
    74
    Tú no tienes que elegir porque tienes ese punto de vista de no ir a las federadas (válido y respetable como otro, quede claro), pero como norma general para pueblos cercanos será mucho mejor repartir fechas para no perderse cosas, porque en mi caso no tendría que escoger entre los 10 km de A Coruña y esta quedada, otros entre Cambre y esta quedada, etc.

    Tiene parte de razón TITITE que no es fácil cuadrar un calendario a nivel Galicia sin pisar fechas, pero entre zonas cercanas mirando un poco no creo que sea imposible.
     
  11. team27

    team27 Miembro activo

    Registrado:
    16 Abr 2012
    Mensajes:
    954
    Me Gusta recibidos:
    66
    Ubicación:
    Base Almeiras
    e pregunto eo como e que uns cobran 5/10/ euros a todos e istes nada e son capaces de facer unha ruta igual ou millor que os outros...e moito misterio....
    oye chinaski esa ruta ten aljunha costa ou e tipo mirar pas leiras....non hay un perfil? que me planto ahi volao....ou e tipo escursion?
    aclara algo ese tema...e imos dar unha volta e xa tomamos os callos en buño....ahhhh por certo non estou federado son un dominguero...jejejeje
     
  12. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Bueno o das datas aclarado unha lastima coincidir ca de Cambre po ano fixaremonos de non coincidir,agora ben todo biker que se precie o de correr vai ser que non , si fai falta intentase subilo cortafuegos 20 veces pero correr?? jj
    Eseee team habera repeitos e senderillos para darlle leña pero a idea e que sea para todolos publicos , conto co team a lo loco jej

    este e o track da primeira volta ata o km22 que me liei,son 24 e pico , a segunda sera sobre 18 co mesmo desnivel,co cal meteremoslle mais chicha jej

    a ver esa media e a miña hai que calcular si estas medio en forma 20 minutos menos jj

    https://www.strava.com/activities/722825229/segments/17732616339
     
  13. bikeacoruña

    bikeacoruña Miembro activo

    Registrado:
    4 May 2015
    Mensajes:
    234
    Me Gusta recibidos:
    74
    Como decía o xogador aquel: "Míster, correr es de cobardes" :)
     
  14. team27

    team27 Miembro activo

    Registrado:
    16 Abr 2012
    Mensajes:
    954
    Me Gusta recibidos:
    66
    Ubicación:
    Base Almeiras
    aver chinaski que te lias...cantos km son 27?
    ou cantos son?
    non e pa ir competir nin nada de eso e que si son 27 e aljo pouco para ir.....si son 40/50 pois xa e outra cousa...despois donde estan bos os callos en buño? no estanco?...jajajjajaja
     
  15. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Moi boas,a ruta son 25 kms a primeira volta con 650 de subida ,aqui hai un pouco de todo cas suas subidillas , senderos e unhas vistas guapas,chegamos o punto de partida onde habera avituallamiento,e a segunda sobre 16-18 cun pelin mais de desnivel e de dificultade,aqui deronme via libre para meter un pouco de rock&roll jej,mañan poño o strava

    en canto os callos de despois hai si que noin temos rival pedales damos poucos pero viño , birras e pinchos...
     

    Adjuntos:

  16. team27

    team27 Miembro activo

    Registrado:
    16 Abr 2012
    Mensajes:
    954
    Me Gusta recibidos:
    66
    Ubicación:
    Base Almeiras
    hay duchas chinas?
    e donde hay que anotarse?
     
  17. team27

    team27 Miembro activo

    Registrado:
    16 Abr 2012
    Mensajes:
    954
    Me Gusta recibidos:
    66
    Ubicación:
    Base Almeiras
    ya esta chinas inscripcion lista....
    duchas hay o no?
    es que hay un cartel que pone que si y en otro nada
    e sinon un pilon por ahi...jajajja
    A salida e en buño?
     
  18. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    Boas,lavado de bici si,as duchas a ver si nos abren o colexio esta a 2 kms,confirmo luns

    https://www.strava.com/activities/728684255

    segunda volta da marcha no km 18 sobran uns 900 metros que fun mirar unha cousa e non parei o gps,no km 10 temos unha variante picantona para os mais xabarins
     
  19. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7
    A saida e na fabrica ceramicas el progreso pasando Buño a man dereita,colgarei o maps exacto!
     
  20. chinaskyh

    chinaskyh Miembro

    Registrado:
    1 Mar 2012
    Mensajes:
    120
    Me Gusta recibidos:
    7

Compartir esta página