Ruta de Costa Galega, capítulo 23: de Pontevedra a O Grove voltando polo Monte Castrove

Tema en 'Galicia' iniciado por JOLIN, 22 Jul 2017.

  1. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Verán, bo tempo, días longos, tempo libre, ganas de rodar por sitios descoñecidos, estes son os ingredientes básicos para retomar a colección de rutas da COSTA GALEGA by JOLIN.

    A filosofía segue sendo a mesma: costear o máximo posible para regresar ao punto de inicio da cabalo das montañas que se poñan a tiro ainda que, en sentido inverso, tamén nos arranxamos. Rutas de día completo en plan tranquilo e desfrutando das vistas, dos camiños, das baixadas en BTT e, sobre todo, da compañía.

    O ano pasado fixemos dúas incursións dende Nigrán e, este ano, volvemos coller o fío onde o deixáramos no 2015, ousexa, na Praia da Lanzada despois de facer a ruta dende Cambados a O Grove.

    Mellor unha imaxe que mil verbas asique, picando na panorámica, está o álbum comentado da ruta:

    https://photos.app.goo.gl/SjOKZLodo0NvWrkH2
    Panorama 1 3499.JPG
    ______________________________________
    Traducción online www.opentrad.com

    Ruta de Costa Gallega, capítulo 23: de Pontevedra a O Grove regresando por el Monte Castrove

    Verano, buen tiempo, días largos, tiempo libre, ganas de rodar por sitios desconocidos, estos son los ingredientes básicos para retomar la colección de rutas de la COSTA GALLEGA by JOLIN.
    La filosofía sigue siendo la misma: costear lo máximo posible para regresar al punto de inicio a caballo de las montañas que se pongan a tiro aunque, en sentido inverso, también nos arreglamos. Rutas de día completo en plan tranquilo y disfrutando de las vistas, de los caminos, de las bajadas en BTT y, sobre todo, de la compañía.
    El año pasado hicimos dos incursiones desde Nigrán y, este año, volvemos a coger el hilo donde lo habíamos dejado en el 2015, obsea, en la Playa de la Lanzada después de hacer la ruta desde Cambados a O Grove.
    Mejor una imagen que mil palabras asique, picando en la panorámica, está el álbum comentado de la ruta:
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2

Compartir esta página