Salida por LA SENIA 22 de septiembre/ aplazada al 29

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por 30tacosminimo, 10 Sep 2007.

  1. senienc

    senienc Miembro

    Registrado:
    16 Sep 2007
    Mensajes:
    119
    Me Gusta recibidos:
    0
    Com fan a València, si plou la deixarem caure.

    No crec que passe res, nubes y claros con chubascos dispersos (si fa sol, claros, si està nuvol, nubes i si plou, chubascos dispersos, així no s'erren mai).

    Això si, igual el remei a la sequera del terreno es 30tacosminimo. Si se'n assabenten los pagessos el poden llogar.
     
  2. 30tacosminimo

    30tacosminimo Miembro

    Registrado:
    16 Jun 2007
    Mensajes:
    167
    Me Gusta recibidos:
    0

    Si llueve el Sabado y estamos en la Senia nos pegaremos un buen almuerzo, pero con este ya serán dos los almuerzos en la Senia y sin ruta.
    Que hi farem, nois.:biker
     
  3. mingos

    mingos Miembro activo

    Registrado:
    28 Abr 2007
    Mensajes:
    1.312
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    NORTE CASTELLON
    ja seria una toca de castanyes, collons, mira que hi ha dies per a ploure,
     
  4. bomerang3

    bomerang3 Miembro

    Registrado:
    19 Sep 2007
    Mensajes:
    73
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    gava.Barcelona
    bueno jordi soy miguel .No tienes bastante con el padle asi k dale caña a la bici tambien, haber si este sabado no os llueve. Nada yo aki a ver la nueva specialized del pepe, hala gente de la kedada pasarlo bien y nada de agua( ni en el tiempo ni en el almuerzo) chao:cuñao
     
  5. 30tacosminimo

    30tacosminimo Miembro

    Registrado:
    16 Jun 2007
    Mensajes:
    167
    Me Gusta recibidos:
    0
    Mingos el Viernes voy a preguntar lo tuyo.

    Bomerang3 te estuve llamando para quedar.
     
  6. 30tacosminimo

    30tacosminimo Miembro

    Registrado:
    16 Jun 2007
    Mensajes:
    167
    Me Gusta recibidos:
    0
    Senienc, sempre que em toca treballar a fora, fen una terrassa, o al carrer, em cau una trompa d'aigua....... mala sort?.......... o gafe...........
     
  7. 30tacosminimo

    30tacosminimo Miembro

    Registrado:
    16 Jun 2007
    Mensajes:
    167
    Me Gusta recibidos:
    0
    Hola a todos:

    Hoy está haciendo un dia chungo, chungo, en Barcelona.
    Nublado y con un poquito de aire, ese aire que precede a la lluvia...........
    Esto no me puede estar ocurriendo....... debo estar soñando...... a lo mejor de despierto con las gotas frias de lluvia..........:-( :-( :-(
     
  8. Rafalgueri

    Rafalgueri Entre el mar y la montaña

    Registrado:
    23 Feb 2007
    Mensajes:
    396
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Sénia (Tarragona)
    Tranquilo Jordi, que el sábado saldremos de dudas. Segun los mapa que estoy mirando si llueve sera en poca cantidad. No podemos fiar-nos de las previsiones de la tele, la semana pasada la cagaron bastante.

    Bueno poner velas a la virgen que os vaya bien jejeje.

    Adeu!!!
     
  9. Rafalgueri

    Rafalgueri Entre el mar y la montaña

    Registrado:
    23 Feb 2007
    Mensajes:
    396
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Sénia (Tarragona)
    Venga que parece que van a ser 4 gotas, nada que no pare un chubasquero:biker
     

    Adjuntos:

    • temps.jpg
      temps.jpg
      Tamaño de archivo:
      21,4 KB
      Visitas:
      42
  10. senienc

    senienc Miembro

    Registrado:
    16 Sep 2007
    Mensajes:
    119
    Me Gusta recibidos:
    0
    És que som l'hòstia !!!!! Tots en bicis d'alumini o carbono, que no es poden rovellar mai, amb roba gore-tex, wind-tex i totes les modernitats que hi poden haver........i no hem de sortir per quatre gotes mal comptades!!!!!!

    Tranquils tots, que ens farà un temps de collons de mico. I pot ploure per les Barcelones, però us puc assegurar que ací tenim un solet....
     
  11. mingos

    mingos Miembro activo

    Registrado:
    28 Abr 2007
    Mensajes:
    1.312
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    NORTE CASTELLON
    *****, senienc, gps no tindreu, pero roba..., jo tinc un xubasquero de plastic i va que xute, i si plou a mullarme, pero si vec el pronostic o al demati veig que esta nuvol, la veritat, ja no surto, ja vorem el dissabte que pasara, si el temps esta xungo de bon mati, malament.
     
  12. senienc

    senienc Miembro

    Registrado:
    16 Sep 2007
    Mensajes:
    119
    Me Gusta recibidos:
    0
    No crec que passe res el dissabte, el xubasquero agafa'l (és tot el que jo pense portar) per si cauen quatre gotes, però aquests dies ens alcem en algun núvol, però a mitant matí, un sol com un topí. Espero que el dissabte igual.

    Lo mal serà per gaudir de les vistes, si està mig ennuvolat no és el mateix, però tots els mals fossin com aquest.
     
  13. Rafalgueri

    Rafalgueri Entre el mar y la montaña

    Registrado:
    23 Feb 2007
    Mensajes:
    396
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Sénia (Tarragona)
    Venga mingo, no mos falles ara:rambo

    Jo nomes tinc un chubasquero i de "goretex" nomes te el "tex" de detras, jejeje.

    Vinga mos veem dissabte.:biker

    4 gotes!!!
     
  14. mingos

    mingos Miembro activo

    Registrado:
    28 Abr 2007
    Mensajes:
    1.312
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    NORTE CASTELLON
    esmorcar per lo menys si que ho farem, espero que a dalt a la muntanya.

    a les 8 a puesto,

    ma sortit un gra al ou esquerre, i el fill de sa mare em cou, però tinc avui i demà per llevar-lo base de crema antibiotica i cuatre apretons a vore si se'n va, es algo que em sol passar a sovint, avui he sortit per fer una mica mes de "preparació" i ja mel he notat, però un dia es un dia si despres tinc que estar quatre o cinc dies sense sortir, aguantarem i au.
     
  15. Rafalgueri

    Rafalgueri Entre el mar y la montaña

    Registrado:
    23 Feb 2007
    Mensajes:
    396
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ubicación:
    La Sénia (Tarragona)
    Serà ****** lo gra:laserkill
     
  16. mingos

    mingos Miembro activo

    Registrado:
    28 Abr 2007
    Mensajes:
    1.312
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    NORTE CASTELLON
    xiquets, malament pinte la cosa, en el canal ou, han donat les previsions del temps per al cap de setmana, i han pintan per la zona que volem anar, aigua, llamps, i an dit que possiblement acompanyat de tronades, així que si teniu algú per a demanar per exemple que no ploga, ja tardeu, es lo mateix, deu, ala, buda, etc.......:crybaby :crybaby :crybaby :crybaby
     
  17. 30tacosminimo

    30tacosminimo Miembro

    Registrado:
    16 Jun 2007
    Mensajes:
    167
    Me Gusta recibidos:
    0
    Hola amics, soc el "GAFE".:(
    El dissabte naltros surtirem a les 6:00 h. de Bcn .Si plou cuan os aixequeu, feu una trucada, el meu nº o sap Rafalgueri i Mingos.
    si plou ens pararen a mig cami i en el primer poble que trobem farem una petita ruta, i la de La Senia un altre dia (I van dos):crybaby



    Nois rectifico lo de dalt, no em truqueu, l' aventura es l'aventura..... m'estimo mes coneixe la gent, si es fen una ruta, cojonut, i si es menjan, cojonut tambe:rocker :eek:la2 :neutral: :chinchin
     
  18. senienc

    senienc Miembro

    Registrado:
    16 Sep 2007
    Mensajes:
    119
    Me Gusta recibidos:
    0
    Dissabte a les vuit tots al puesto......i punto
     
  19. mingos

    mingos Miembro activo

    Registrado:
    28 Abr 2007
    Mensajes:
    1.312
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    NORTE CASTELLON
    senienc, supose que a la cenia igual que ací estarà plovent, vols dir que val la pena, si els de Barcelona es tenen que desplaçar 200 i pico de km per esmorçar es una toca de castanyes, els altres estem per aquí prop, a mi em pot costar 3/4 hora anar, preo, penso que si esta tot el dia plovent i demà donen també aigua......??? se tindrà que pensar la cosa no ??
     
  20. senienc

    senienc Miembro

    Registrado:
    16 Sep 2007
    Mensajes:
    119
    Me Gusta recibidos:
    0
    Aquí no ha caigut una sola gota d'aigua, està mig ennuvolat, però ploure, res de res. Ho pot confirmar Refalgarí.

    No vaig vore ahir les noticies i no sé quin temps donen per demà, però ja et dic que lo que és avui......De totes maneres, ho han de decidir els de Barna, està clar que per ells seria una putada.
     

Compartir esta página