Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

  1. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    És diumenge a les 18h. He parlat amb en xsala per telèfon fa una estona, diu que negociarà el bonobici per ser-hi a les 18... millor, que jo tampoc no tinc llum i també tenc molta por de la fosca

    :vampire :vampire :vampire

    Tant si anem cap a rocacorba com si anem cap a st grau, podríem quedar a st gregori, al costat de l'hostal de la nuri, on comencen les rutes 4 i 5 del centre btt del gironès. És el carrer torrent vidal s/n. Entrant a st gregori des de girona, és el tercer o quart a la dreta. Què us sembla?
     
  2. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Per cert, avui matí m'he trobat en lluís a la biblioteca! M'ha dit que està una mica tocat del turmell... això li passa per jugar a bàsquet! Si diumenge està bé, m'ha dit que vindrà... Ah, i l'he insistit perquè tregui el cap pel foro!

    Lluuuís que hi ets?????
     
  3. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    jejeje, en comptes de pensar en els exàmens donant voltes al cap per a veure quina ruta fem, aixís m'agrada.
    Jo ja tinc mono de bici ..... buffff serà llarga l'espera.
    Ahir em van treure els punts i excepte la rascada de la cuixa ja estic en plena forma, una mica encostrat pero en plena forma.

    Per cert Joan, com anat l'examen ? fàcil, fàcil, fàcil....

    Gavarres boy, aquest matí també he hagut d'anar a currar una estona, on anirem a parar,


    Salutacions !!!
     
  4. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Ara estava passejant per internet buscant una forquilla per la nova bici, i estic indecis. A veure si em podeu ajudar a decidir.
    El de la botiga que m'ha de montar el nou quadre m'ofereix una RS Recon u-turn per 350€, pero per internet puc conseguir una RS Reba Race pel mateix preu.
    Estic per comprar-me la d'internet i montar-la jo, per no passar-me amb el de la botiga.
    Que farieu vosaltres, es que la direfencia de preu es molt bèstia.

    Salutacions !!!
     
  5. escartín

    escartín Novato

    Registrado:
    23 Jun 2007
    Mensajes:
    58
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ja estic registrat, fen honor a un dels grans ciclestes d'aquest pais...

    doncs efectivament estic tocat del tormell, un emprenyador i inoportu esguinç de primer grau que em mantindrà aquest cap de setmana inactiu...

    la recuperació serà fulminant però...


    estarem en contacte.

    lluís.
     
  6. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    jajajajajajajajajajaja

    quan he vist escartin ja m'ho he pensat que series tu, jajaja
    benvingut lluis
    passa't-ho be.

    ciao !
     
  7. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Bones a totohom!
    No se per un començar en fi: -Isalc si la reba race d'internet es nova esta molt bé de preu bona opció i fàcil montatge ,tranqui, però vigila on la compres. Ja et dic, si vas a Andorra, mirat'ho que les pots veure i palpar i a més la tens a l'acte.:pirat
    -JoanFT a les 18h a Sant gregori per fer St grau o fer Rocacorba? Quan trigueu en pujar i baixar Rocacorba? Que dilluns s'ha de treballar. A quina hora penseu ser de nou a St Gregori?:confused:
    - Lluís si no es cura l'esguinç: et lliguem la biela directe a la cama i vinga cap munt:rabbit (és conya!).
    -Xsala deu ni dó la mestressa:tonifane ; et té collat eh? :cry: Segur que algo dolent has fet i vinga castigat sense b/vici.:meparto
     
  8. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ha per cert Isalc la doble nova quin recurregut te al derrera? Pq la reba surt amb 100mm es pot pasar a 115mm pero això depen del recurregut del redera. La Recon em sembla que dona 130mm no? ara m'ho miro a rockshox.com
     
  9. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Tot depèn del ritme, però jo calculo que estarem unes 3 hores i mitja, o sigui fins les 21:30. Aìxò si anem una mica per feina. Si una vegada dalt veiessim que anem prou malament de temps sempre podríem tornar a rere pel mateix camí, però no crec que sigui necessari.

    Si fem la pujada a rocacorba, aviso que la ruta serà més física que tècnica... només farem un tram de corriol en el primer tram de baixada de rocacorba, molt xulo per cert. La resta, pista en més o menys mal estat.

    L'altra opció és fer st grau. Allà podem improvisar algun corriolet de baixada, s'hauria de veure. Podem decidir demà mateix.

    Així... ens veiem demà?

    :eek:la2
     
  10. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Guaita m'ho he mira't al jormabike d'andorra Reba race 80-100-115=490eur Recon351(100mm)=399eur, Tora u-turn 85-130= 225eur, Revelation u-turn 100-130=566eur. També hi ha recon's de 130mm
    Depres hi ha les all mountain Lyric 115-160, Pike 95-140 110-140, i les revelation.
     
  11. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Segueix fent por això de fer Rocacorba a aquesta hora però també cal dir que seria molt xulo, a veure que si es pot fer doncs es fa!
    Concretem hora?
    Collons de madrugada hemos pasao a vesprada!!!!
     
  12. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Com que concretem hora? No l'haviem concretada ja¿?¿? :wall

    A les 18 puntuals a st gregori i ja decidim què fem, ok?

    Fins demà!!!! :saltador
     
  13. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Vinga va fins demà!:saltador ho deia per si l'xsala havia aconseguit el bonobici!!!:meparto
     
  14. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    Bueno, amb l'examen ja fet segur que ja estas mes tranquil eh Joan !!!
    La bici al darrera te 100 mm, per aixó una forquilla de 100 o 130 com a màxim, continuaré investigant pel foro a veure que fa la gent.
    Feu fotos si podeu que així els que no venim poguem veue el fantastic paisatge de Rocacorba.

    Salutacions !!!
     
  15. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    Ok m'enduc la càmara!

    Doncs sí, ahir vaig fer l'examen... però només és la primera prova! Encara en tinc per uns dies...

    Aquesta nit penjo les fotos.

    Fins ara!!! :saltador
     
  16. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    fins ara!
     
  17. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Qui m'havia de dir que un dia de sant joan pujaria a rocacorba? Allà Menorca, a ciutadella més concretament, celebram sant joan "por todo lo alto"... mai no m'hauria pensat que el passaria a 1000 metres d'altitud!!!

    La ruta ha estat força bé. La pujada ha estat dura, sobretot pel Gavarres Boy, que l'ha començada a st gregori, i jo, que l'he començada a girona... En xsala, que és una mica rajat, s'ha apuntat al carro quan ja teniem meitat de la feina feta! :whistle

    Però el patiment ha valgut la pena, sobretot per les vistes que hi ha des d'allà dalt! Bé, vistes i... una rave!!! Sí, sí, així com arribàvem a dalt ens han començat a rodejar moltes mosques i hem començat a sentir música a tot drap... Ens hem quedat de quadros! Certament, no era el que esperavem trobar-hi... :comor3

    Bé, us deixo amb les fotos. Primera entrega:
     

    Adjuntos:

  18. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    No em deixa pujar-ne més de moment... ho provaré demà.

    Per cert, això dels "SABADOS DE MADRUGADA" ens ho haurem de fer mirar... no?
     
  19. Konya

    Konya giravoga

    Registrado:
    19 Sep 2005
    Mensajes:
    471
    Me Gusta recibidos:
    43
    Per cert, això dels "SABADOS DE MADRUGADA" ens ho haurem de fer mirar... no?[/QUOTE]

    Ja vos dic que això no incita a la participació jejeje :p . Aquí un altre menorquí. Salut a tothom i molts anys per ahir Uanet!!! :defiesta
    Els dies 23,24,25,26 vos farem una visita, en Commen(Toni) i jo (Xavi). Pedalarem 4 dies per les vostres terres, el sherpa ha de ser en Joan, però no cal dir que com serem més riurem.Esper que pogueu venir, almenys algun dia. Ja l'hem batiada "GIROTOUR 07".

    Salut, i a seguir en català.
     
  20. xsala

    xsala Auto-Baneado

    Registrado:
    4 May 2006
    Mensajes:
    336
    Me Gusta recibidos:
    0
    En xsala, que es molt valent, ja que va apareixer després d'haver dormit 4 hores, fer tombarelles durant 4 hores més després de haver :vino i una tarda de platja activa fent forats per la sorra i perseguint la pilota dins l'aigua. :sableluz

    i es va portar com un valent en la baixada, amb el pitjor material, per cert. Que jo no se qui es queixava, pero darrera només feia que sentir que si collons aquets pedrots, que quina curva més tancada, que aquestes fulles molesten. O no?:confused:
     

Compartir esta página