Sortides per les Gavarres KDDS Girona i voltants!

Tema en 'Zona Levantina' iniciado por Isalc11, 26 May 2007.

  1. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    ei bones a tots, em sembla que a en xsala el conec, (fisio a cassà?¿) em sembla molt que si.
    m'alegra que hagi anat tan be, m'agradaria haver vingut, pero no ha pogut ser.
    A veure si podem estar en plena forma quan vinguien els companys de Menorca, que sino encara ens hauràn d'anar esperant.
    I d'haver-ho sapigut, pujo amb el cotxe a la rave aquesta, ejejeje
    Salutacions !!!
     
  2. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca


    Idò sí, em sembla que és dels pocs fils del foro en català... també n'hi ha un altre, el de "vacaciones en menorca", que fa uns dies que està innactiu. A algú que no li va agradar hi va fer un comentari en gallec; ja li vaig contestar, però de bon rollo, que aquí hi som per xerrar de bicis ("velos", en menorquí) i no de política i llengua!!!

    Anant al tema Girotour '07. Ja vos vaig comentar que venien dos companys menorquins el juliol. Tothom hi és convidat, però quedau avisats de que són uns catacracks de la bici illenca que ens faran suar de valent!!! :!:

    Les rutes seràn molt xules, però també molt i molt dures, amb molt de quilometratge i desnivell. Ja vos passaré el "planing" la setmana que ve, quan hagi acabat les opos...

    :baile

    Per cert Konya, t'aixeques molt prest per ser un dia de sant joanet no???
     
  3. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Per cert, més tard penjaré les fotos que hi queden i un minivideo que vaig fer...

    :bye
     
  4. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
  5. Konya

    Konya giravoga

    Registrado:
    19 Sep 2005
    Mensajes:
    472
    Me Gusta recibidos:
    43


    Uep! Ja saps que me port molt be per Sant Joan... que t'he de dir que no sapis... Ara mateix en Toni i jo esteim a punt d'anar a fer un sud-nord. Canya, canya que dijous vaig a Rodes!!!!

    Salut i força colzos.Ànims!!!!
     
  6. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Dijous ja? Idò, a veure si els hi fots un bon repàs a n'ets grecs aquests!!! Sort!!!
    :eek:la2 :eek:la2 :eek:la2

    Jo dijous precisament faig sa darrera prova de ses opos, em pensava que duraria més però aquests del tribunal van per feina, tenen ganes d'anar de vacances es veu!

    I dijous a vespre.... :vino :saltarin :rocker :walkman :burladia: :mrgreen:
     
  7. escartín

    escartín Novato

    Registrado:
    23 Jun 2007
    Mensajes:
    58
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ep nois! Felicitats per la ruta i reportatge...

    No puc sentir res més que ràbia i enveja sana, tot el cap de setmana amb la pota estirada sense fotre res, em penso que això del foro no és pas bona idea. Abans si no sorties vivies amb la dolça ignorancia del que t'havies perdut, ara hauré de veure les sortides i a sobre fotos i videos...

    Ja podeu estar pensant quelcom per aquest cap de setmana, que haig de recuperar la força del turmell

    apa nois.

    p.d. sort amb les proves joan...
     
  8. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Uy uy uy!!! ja et portarè al meu terreny campió.:qmeparto El cert és que el molt **** té rao :aplauso4 pero tranqui xaval que hi ha més dies que cigrons a l'olla.
    A per cert les fulles tant se val pero collons si era un camí per fer a peu amb esglaons de mig metre al mig de les "curves" (zig-zags de sender) o baixaves de la burra o ***** a segurada. El que passa, és que l'xsala es sabia els tramets que es poden fer a sobre per deixar-nos bocabadats.:razz:
    Altre cosa es "lo de valent" que jo no vegis també com suava els havana7 amb cola, deshidratat perdut que anava, l'únic que volia era fartar-me d'aigua:fumao

    Estic amb en Konya amb aixo de madrugades que no inciten, no, no, no incita!
    Les fotos han quedat prou bé no?
     
  9. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Ep? un sud-nord es el que hem penso?
    El video queda benparit... si!

    Aquest cap de setmana no se si anar amb un colega al btt enduro express que fan a la molina. Algu hi ha estat a la molina (ha esquiar no val:rabbit ) o a alp? Diuen que es força xungo de la molina a alp i tornar a pujar.
     
  10. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    si el clam es popular canviarem el titol del post, per dissabtes molt d'hora a veure si tota la gent que veu el post i s'espanta perque es pensa que som rat-penats que sortim quan el sol encara no ha tret el nas s'anima i s'apunta.
    Si es tractava de caure a terra em podieu haver avisat, que ja sabeu que se'm dona prou be, jejejeje.
    aquest post poc a poc va prenent forma de moment tenim fotos, videos, falta l'apartat d'acudits i ja ho tindrem tot.

    Salutacions !
     
  11. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Gavarres boy, no sabem què és el que et penses que és un nord-sud!!! :wall

    Jajaja A Menorca una nord-sud és qualsevol ruta circular que creui l'illa de la costa nord a la costa sud.
    :saltarin


    Isalc, proposo que el post es tituli "Salidas por las Gavarres" a seques, o bé "Salidas por las Gavarres los fines de semana", ja que alguns dies (com ahir) potser quedarem els diumenges. Una tercera proposta és que es tituli "Gavarres peolpe", en honor al gavarres boy, el nostre líder espiritual.

    :alabando :alabando :alabando :alabando

    Per cert, líder espiritual, quin dia és exactament que fan això de la molina?
     
  12. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    juas juas juas,
    celebrarem un referendum popular, com el de la constitució europea per trobar un titol al post que ens representi.:bravo
    A part d'aquest cap de setmana ja podem anar fent plans pel cap de setmana del 7 de juliol que serà la meva gran reaparició ejejeje:risa

    Acabo d'encarregar la forquilla que ha d'evitar que em pinyi per les baixades, l'encarregada serà una reba team 100 mm comprada als USA, a veure que tal arriba i si no me la paran els d'aduanes encara que segons he llegit és dificil que s'escapi.:malaleche

    Ja tinc ganes de veure muntat el nou quadre-forquilla.

    Salutacions !

    Per cert Xsala, ets el fisio de cassà o no ? el meu turmell s'enrecorda de tu. jajajajaja
     
  13. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Quina tela!!!:malaleche ...:mrgreen: ..al final m'el fareu canviar!:risa
    ***** ara ho pensava mai he esta a menorca o sigui que potser un sud-nord es faciló hi no n'hi ha per tant.:matrix
    Aixó de la molina es diumenge es surt em sembla si no recordo malament a les 10h30' pero s'ha de pagar l'inscripció per adelantat i pasar un fax. Parlo amb el meu colega Santi a veure si es decideix tinc la info si va endavant la penjo i ens inscribim.
    Canviar el nom del post estaria bé les teves opcions les trobo encertades:bravo
     
  14. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    M'acabo de trobar el conta-quilómetres a la butxaca del pantalo (se'm va quedar dins de l'altre dissabte) que ha passat per la rentadora, y encara funciona !!!

    Per cert, algú ha vist o trobat els meus guants ?¿
    no els trobo per enlloc, potser els tens tu escartin pel maletero del cotxe ?¿

    Vinga fins ara !
     
  15. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Quan baixaves els duies no?:melopien: crec que si
    Escartin si els trobes no els hi tornis pas!!!:mrgreen: revenen'ls al foro! :rasca jua jua!:rolf
     
  16. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    Acabo de parlar amb en santi. Sembla que si, ens liem la manta al cap i diumenge ens anem fer el btt enduro express a la molina ( ***** que llarg el nom, és més facil marxa a la molina pero en fi).
    Joan ft si t'animes digue-m'ho que et apso les dades per fer l'ingrès, Son uns 37-40 Km de pujades i baixades d'aquelles llargues...
     
  17. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca

    Ostres, en part em fa ganes, però això d'ENDURO EXPRESS ¿? em fa un poc de por :melopien:

    Saps si és realment ENDURO-EXPRESS-ROLLO-XSALA? Perquè si és així va a ser que no...

    I el preu el saps?

    A més, diumenge tenia ganes d'anar a st hilari sacalm, on fan una prova de la copa catalana. Havia pensat de veure la prova i després provar de fer el circuit...

    No sé què fer¿?¿?¿? :rasca
     
  18. Gavarres boy

    Gavarres boy A RAS Member

    Registrado:
    7 Mar 2007
    Mensajes:
    356
    Me Gusta recibidos:
    0
    A veure no crec que sigui molt xungo, els del solo bici ,on hi ha un reportage, diuen que el van fer en rigida sense cap problema. Això de sant hilari sona bé però no se, hi pujo cada dia per treball i tornar a pujar-hi diumenge em fot una mica tot i que tinc localitzats uns corriols força ben parits però no els tinc acabats d'explorar.
    El preu es de 25 eur. va no crec que sigui tant xungo a més en santi i mua som dels que ens ho agafem amb calma rotllo diesel!
     
  19. Isalc11

    Isalc11 Miembro

    Registrado:
    26 Ene 2007
    Mensajes:
    341
    Me Gusta recibidos:
    24
    Ubicación:
    Girona
    sisisi rollo diesel i a la que un treu el morro de la roda del davant tothom s'empitona, ejejeje
    per poc que puguis ves cap a la molina home joan, que cap a sant hilari hi podem anar mes sovint, llàstima que aquest cap de setmana no hi soc.
     
  20. joanft

    joanft clots-i-bonys

    Registrado:
    5 Ene 2007
    Mensajes:
    604
    Me Gusta recibidos:
    1
    Ubicación:
    Girona - Menorca
    Portem 100 posts!!!!

    Felicitats! Avui hem fet una feinada! Jajajajaj

    :baile :baile :baile :baile :eek:la :eek:la :eek:la :aplauso2 :aplauso2 :aplauso2 :ymca :ymca :unmonton :punky :punky
     

Compartir esta página