Hola, aquesta setmana sembla que no farà tanta calor, aveure que proposeu per alguna tarda. ( menys dijous ) salut!
Hola chicos, a ver si quedamos esta semanita y hacemos algo... yo de momento hoy no puedo, tengo un pinzamiento en la espalda que no me deja moverme apenas... cosas de la edad supongo, esta tarde voy a médico a ver que me dice. Estuvo genial la salidita que hicimos Sherpax3, Christian, Ainvar y yo la semana pasada... a ver si repetimos! Un saludo
por mi de acuerdo, pero esta vez mas llano, que estoy empezando 'maquinas' que sois unas maquinas JAJAJAJAJAJAJA
Ainvar, despues de hacer unas pistillas por Montijuïch, Chritian y yo bajamos por Miramar hasta el puerto... de allí dimos un paseíto hasta el Forum... Christian propuso hacer Bcn-Vilassar-Bcn... es todo llanito y para coger resistencia genial.
Hola colla, Jo aquesta setmana ho tinc malament, l´agenda s´ha tornat boja... Pero per la vinent una coseta plana per anar agafant "rollo" aniria bé. Salut!
Collons... semblem la colla dels pupes.. jo també estic en KO tècnic per una contractura a l'esquena... a veure si la setmana que ve fem algo... dilluns? La ruta que proposava en Christian per la vora del mar sembla agradable... i plana! :rasta
Hola colla! Dilluns a fer la costa?xino-xano fins on vagi bé? Confirmeu alguna cosa. Ainvar; cuida´t la mà.
hola a to2 yo vivo en sants y soy un adicto a la bici, normalmente salgo al mediodia y hago unos 20 a 25 km, trabajo en sants en confort electrodomesticos. Normalmente salgo con un compañero, pero le han operado de una hernia y hasta sept. nada. He observado que por aqui en badal sants a ultima hora de la noche salen 5 ó 6 bikers hacia collserola. Igual sois vosotros, me gustaria saber si estais dispuestos a hacer alguna salidita a horas que pueda hacer. Conozco bastantes rutillas por la periferia de bcn y baix llobregat. Un saludo y espero noticias. ah por cierto los domingos salgo desde castefa, ya que me voy el sabado noche al plegar del curro.
Ey, que bé, gent de Sants per anar en bike. A mi em va més el "rollo" baixar (tot i que tinc una all-mountain) que no pas fer rutes planeres Acostumo anar a la crta. de les aigües pujant per l'hospital Sant Joan de Deu. Un cop a la crta. m'agrada fer algunes trialeres faciletes (anant sol considero perillós fer segons quines trialeres) Seguiré aquest fil amb interés
Tatovelloso i rickgt2, Fa molt poc que estem mirant de "lligar" el tema de les sortides i del grupet hi ha totes les variants; i l´idea de fer la costa es més per anar-nos coneixent que altre cosa. Animeu-vos a venir encara que sigui a passejar. Tatovelloso tú no ho saps pero tú i jo ja hem sortit amb la bike...hehehe. Apa et deixo amb l´incógnita.
Ok, em sembla bé lo d'anar coneixent-nos. Ja heu posat data a la passejada? (si es així no l'he vist)
Hola chicos, os parece quedar a las 18:30h en el monumento al ciclista de Pl. Sants? Ayer hablé con Christian y le va bien, a ti Sherpax3? Ainvar? Tatovelloso, esos grupito que dices no somos nosotros... si te quieres apuntar esta tarde ya sabes... Salu2
Rickgt2, si en un principi proposo de quedar a les 18:30 al minument al ciclista de Pl. Sants... a veure com li va a la gent...
Gente, hasta después de Agosto lo tengo dificil para quedar. En Setiembre ya estaré pendiente del hilo.
Aixó està molt parat - tos de vacances he, bandarres?- pero si feu res feu-ho saber. Jo treballo fins les dues ( 14h ) cada dia. Apa, salut!
Hola noisss! Com va tot? Soc de Hospitalet, i fins fa poc sortia per Montjuic, pero ara el grupet d'amics sortim més per Collserola. Ara el problema com diu Sherpax es que els amics estan de vacances. Tenim entre 16 i 17 anys, tot i que si les coses no son molt besties crec que ho podriem fer. Yo personalment (ja que els amics no ho saben aixo del foro) m'agradaria fer un grupet per sortir, y aixi anar en grup, que es mes divertir, ja que coneixem molt poca gent que tingui una bici y ganes de sortir per muntanya. Normalment que feu? Teniu ja un grup muntat o aneu fent quedades?
hola joooaaaan, Aquest grupet està en fase de consolidació. Hem fet 3 o 4 sortidetes per anar veient que fem, de quin pal anem uns i altres i tot aixó. Et comento que l´edat dels que hem anat quedant va desde els 25 fins als casi 50, per mi no hi ha cap problema ( en tinc 44 ) pero penso que donada la diferéncia està bé, si més no, comentar-ho. Si aquests dies algú proposa alguna cosa només tens que anar seguint el fil i apuntart'hi. Apa, salut i fins aviat.