Je Rafa jo tambe m'apunte a vorer si en Bocairent fan els carajillos mes bon savor a wuisqui que com diu (abejorro)en cara ting el gust del garrafo del atre dia:mrgreen: CONFIRMO 1.- Tipotane. 2.- Abejorro 3.- Nikoss???? 4.- otagzero 5.-Toni,Bellver
1.- Tipotane. 2.- Abejorro 3.- Nikoss???? 4.- otagzero 5.-Toni,Bellver 6.- Salva i Juan i a lo millor manolo.
Ahí estamos......... 1.- Tipotane. 2.- Abejorro 3.- Nikoss 4.- otagzero 5.- Toni,Bellver 6.- Salva i Juan i a lo millor manolo. 7.- Mincholet????
El dissabte aniré a vore com està el riu..... igual mereix la pena evitar-lo a la ixida encara que peguem un poc mes de volta... i al tornar ja ens donarà igual si es banyem:risa :risa
Minchonet, manolo i el company de feina de toni.... al final venen???? Mireu en estiu l´aigua que pasa pel riu.... per damunt d´ixa penya tenim que pasar
Eiiiiii compta també amb els de Manuel eh? El que passa que no sé cert quans en serem. A veure si es conecta xatet que ell és la "cabeza pensante" del grup. Jo calcule que uns 6 o 7.
Confirmo a Mincholet 1.- Tipotane. 2.- Abejorro 3.- Nikoss 4.- otagzero 5.- Toni,Bellver 6.- Salva i Juan i a lo millor manolo. 7.- Mincholet
Estaba esperando a última hora a ver si cambiaban los planes, pero no, el domingo no podré asistir, espero que lo paseis en grande esta vez
Imagine que al ser menys persones anirem mes ràpid (per averies i punxades mes que res) i arribarem mes prompte al poble.... demà netejaré la bici que està igual que la vaig dixar el diumenge:risa :risa :risa
por donde llego mejor? por beneixama, bocairent etc o por la A-35 hasta la salida ontinyent-gandia-alcoy
Yo iria por Beneixama.... me parece mas corto y mas dificil perderse.... pero según ViaMichelin mas rápido por A35.... así que como prefieras:mrgreen: