bueno pos males noticies els de manuel no anem, molts no poden i altres k si k poden si arriben tard les dones sels papen aixi que con si anem arribarem tard pos sa decidit no anar en sap greu pero mira, eixirem per la senda andalusa de genoves hi au a les 12 en casa
¿la salida sigue siendo en el parque ferreres a las 8? giusseppo, towelink, hardpower ¿no podeis hacer un intento de ultima hora?
No ferà falta que agarre els walkis. 1.- Tipotane. 2.- Abejorro 3.- Nikoss 4.- otagzero 5.- Toni,Bellver 6.- Salva 7.- Mincholet 8.- Juan 9.- Manolo
Giusseppo, hardpower, towelink...: SORRY, SORRY, SORRY. Espero rodar con vuestras excelencias biciclísticas en próximas convocatorias menos encarajilladas. Para el campeonato nacional de la modalidad olímpica de "carajillos garrafoneros" está demostrado que estamos sobradamente preparados (2 seguidos sin desfallecer ni cagarse encima es record). A los demás asistentes, os veo mañana. A dormir bien
Cooooooooooooogno... m´havias asustao:risa :risa Nos la vemos mañana..... la biciiiiiiiiiiiiiiiiiiii:mrgreen:
Al alba y con viento de levante. ah no, que eso era A.cascos con lo de perejil pues eso que a las 6.30h salgo desde elda
be pues, fins dema, si ens retrasem un poquet espereumos que arribem, es que estos sempre son d'ultima hora.
Yeeeeeeeeee compañeros hacer muchas fotos, que estare espectante a ver como os lo pasais, venga saludos por la Olleria.
1º.- No puedo hacer ningún intento, son las 6 y me voy a la cama después de currar hasta la 1 :crybaby el martes el Politécnico no perdona... *****!! crees que no me sabe mal??...:crybaby espero que paseis un buen dia, la meteorologia nos impidió algo premeditado pero fuimos con la voluntad de salir, un buen :biker es así 2º.- Esa modalidad "carajillos garrafoneros" no es la que más me gusta, pero la practico cuando la meteorologia me lo impide y soy feliz jajajaja!! En serio, pasad un buen dia y colgad las fotos que de eso me sentiré orgulloso, que gente sana salga a rodar algo que yo no puedo hoy, pero mañana u otro dia lo probaré! :rolf Salut i força al canut!:sableluz
Bon diaaaaaaaaaaaa... hui no plourà, podeu vindre tranquils:risa :risa :risa Giusseppo.... cuan pase llista.... a tú, Towe y Hard.... vos posaré falta, i per a recuperar-la teniu que vindre a fer la ruta de les trialeres:burladia: :burladia:
Saps que no hi ha problema, ja ficarem dia i hora, pase-ho bé i aneu en compte i sobre tot una bona cronica i fotos despres de la ruta....
mamma mia, pa verse matao, els de Sant Joanet, no mes rapids pero si mes astuds, han arribat a les 4 a l'olleria, i ens en canviat i tota la pesca i ens em espolsat 80 km, la resta no sabem a quina hora han arribat a l'olleria, el que vull vorer que escriu algo en el foro es otagcero, que vamos, l'han enganyat com als caragols. Pero despres de tot, rampes de la serra, rampes de les cames, sobretot aço, la ruta a sigut una canya. He dit, ara quan aplegue tipotane que poses la seua cronica.
Yeeeeeeeeeee Salva..... nosaltres no hem arribat molt mes tard, no se exactament quina hora era pero ha sigut poca diferencia.... que heu vingut per la carretera???? Toni ha anat fins a Atzeneta per a buscar-vos, a la próxima hi ha que donar-se els telefons per a que no pase açó... nosaltres km hem fet 76 i crec que hui he minjat la millor taronja de la meua vida abans d´arribar al riu. Vull agrair-vos a tots el vostre comportament i demanar-vos disculpes:crybaby , no tenia la senda dels enginyers molt controlada i era mes llarga del que jo hem pensava:comor2 , a pesar dels km i de l´hora a la que hem arrivat ningú ha dit una mala paraula ni despreci, sobretot Otag, que anava cascat del genoll. Sou tots uns tios de **** mare..... amb gent aixina estes barbaritats son mes suportables. Vaig a vore si berene i descanse una miqueta i després faig una crónica amb les fotos:-?
tipo en aixo tens tota la rao, pero quan hem arribat a la font del patge, em vist l'hora que era i com no sabiem continuar cap atzaneta ens em deixat caurer cap a agullent i d'ahi per la carretera fins que hem arribat a l'olleria. Rafa la ruta es preciosa, pero fan falta moltes hores per ferla. Jo vote un 10 per la ruta, i perdoneu si heu tingut que tornar a atzaneta. be pa tornar a repetir.