ei tu confirmats els de manuel falta saber quans anem jo t'ho dic tipo dema o el dilluns val pero anem segur te que estar guapissima la marxa d'ontinyent es fa per ahi prop i esta xula pos esta encara esta molt mes xula molt tipo eres un crac adeu ah dema qui vullga a les 7'45 al parque de manuel per ana r amontserrat a pujar al pico del ave,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ixes son les comes que m'he deixat tipo ejejejejejejejejeejeje
1.- Tipotane y los CC Cap Amunt 2.- Towelink y CarlosXala (con nuestra bici de pruebas) 3.- Otagzero 4.- raulet33 5.- rosco 6.- giusseppo 7.- Nikoss 8.- Troncoquemado??? 9.- Quimérico???? 10.- Varela???? 11.- Xatet????? "Tipo" ahi en el teu poble fan bons carajillos??????? :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin :saltarin
Vale Xato..... ja vaig repartin jo les comes, no et preocupes:laserkill Juanjoalba........ tinc controlat lo de les obres:risa :risa .... hui he pasat amb la moto a posta pel port per a vore si estaven treballant els caps de setmana...... i no estan:rolf , demà aniré a vore la sendeta que si que està tallada, pero crec que podrem pasar...... i si no es pot tenim l´altra baixada de desprès, pero ixa no es tan xula com la de la font que dius tu i de pas feré unes fotos per anar obrint boca.... tu vens?? d´on eres???
yo soc d'albaida, si que m´agradaria anar conec tota la volto y el barranc dels tarongers es el lloc que tot biker deuria coneixer per hahi no han pasat els de planeta bicicleta ¿perque sera? jejeje
D´Albaida......... coneixeras a Santi el boti i a un altre que ara no recorde com li diuen que viu a Beniganim i treballa açí a L´Olleria. Nosaltres vam anar amb els d´albaida al naiximent del vinalopó:risa
Rafel, crec que pots llevar a Quimi de la llista, he llegit que ahir es va pinyar i te al menys per a 3 setmanes... http://www.foromtb.com/showthread.php?t=112162&page=393
Pues esta mañana el foro no iba y no he podido poner las fotos. Espero que lo de Quimi no sea grave y se recupere pronto Así Otaqzero ens demostrarà les eues dots nadaores i es ferà uns llargs Asó que veieu formigó i asfalt abans era terra Després arrivem a Atzeneta i anem vora sequia Açó es la pujada del camp de futbol........ no es com aparenta.... es molt mes dura..... pero també es curta Com molt be dia junajoalba..... la senda de la font de san lluis Per açí Towe i Otaq.... tindràn que acaxar el cap Açó es la pujada a la Font del Patge La senda del cuco.... per a arrivar dalt de l´alt de Torrater I así ja he pegat la volta i he tronat........ la setmana que be si vaig a casa del meus pares a dinar m´acostaré al començament del barranc dels tarongers i feré unes fotos
Tipotane jo tambe ma punte se que sera una bolta divertida. Un compain meu del trebai tambe vindra. Que fotos me chules,, les de bocairent:nunchakus Serem prou jent,,,, tes faena que fer jejejeje per a trobar un bar que capiguen tots,,,,,
Hola la senda dels enginyers esta muy guapa, ya que tiene de todo, bajadas, subidas tecnicas, llanitos, etc. a mi me gusta mucho y casi que me la se de memoria...jejejej Con respecto a enlazar el barranc dels taronges con la senda dels enginyers, pues se puede pero habria que dar mucha vuelta por arriba, de todas formas a la altura del pou clar hay otra sendita que engancha ya arriba con el cementerio y se pisa menos carretera, a ver si puedo ir.... nos vemos! Saludos!!
Actualitze... 1.- Tipotane y los CC Cap Amunt 2.- Towelink y CarlosXala (con nuestra bici de pruebas) 3.- Otagzero 4.- raulet33 5.- rosco 6.- giusseppo 7.- Nikoss 8.- Troncoquemado??? 9.- Quimérico (baixa per lesió) 10.- Varela???? 11.- Xatet + nosequants amics... 12.- toni , bellver + 1 amic
tpotane. clar que conec a boti i a rafa ,que ara viu a beniganim, son del meu club, pero no crec que vingen.boti te la bici en venta y rafa desde el 13 en. no le tornat a vorer. en la foto no esti yo pero hi han dos de la meua peña
Toni........ jo firme ara mateix que l´unic mal de cap que tinga, siga trobar un bar per a tots:risa :risa :risa
Don Jose, no t'havia vist en la llista, ens tornarem a vorer en l'olleria..., un abraç........... (sin mariconadas) :burladia: :saltarin
arrrrrrgggggggggggggggg acabo de ver las fotos pedazo de rutaaaaaa y no me puedo apuntar tipotane (Odio vuestros horarios) jajajajaaj
Si en lloc de vindre en coche a L´Olleria, anares fins a Atzeneta d´Albaida.... a quin hora podries estar allí??????:comor3