Oyes, tipotane... cuéntanos mas en caliente como va la quedada tuya. Es que si se termina muy tarde, como que Pepe y yo nos jugamos las pelotillas y el dormir calientes durante al menos dos años.... Que nuestras correspondientes están a la que saltan y están esperando la mas mínima pa tirarnos a los dos a la calle... Si volvemos mas tarde de las dos nos crucifican pa los restos... Y ten en cuenta que tenemos viaje de ida y de vuelta... Un saludo!
. AYYYY!!!! si la envidia fuera tiña. EJQUE desde el accidente estás más refunfuñón!!. Para no aburrirte estos días podrías aprovechar para tunearte el hierro de Dios ese, le pones un banderín detrás, cartas en los radios para que haga ruidito al moverte, flecos de colores en los puños, retrovisor cromado, un trocito de mecha en el buje y bocina musical. (YA TE ESTOY VIENDO)
A ver....a ver ...retomemos el post, que me habeis tocado la fibra sensible y no quiero oir injurías:malaleche :malaleche sobre la "macchina del button":corazon :corazon
Prometer hasta meter... y una vez metido nada de lo prometido:risa :risa Teniendo en cuenta que teneis una hora de viaje, para estar en casa a las 14'00 tendriamos que llegar antes de las 13'00... y creo que nos vendrá muy apretado por no decir que ni de coña:comor3 ... no podeis recargar el bonobici con una hora mas?????:-? Hui he estat parlant amb Miguel, l´amo de la tenda Radical, per a que hem diguera on ix la sendeta d´enllaç per anar cap a la Senda del Enginyers... i ja ho tinc clar Després li he explicat la ruta i paraules textuals: " Seguro que quieres meter a tanta gente por el Barranc del Tarongers????... A ver si se te despeña alguien y te metes en un lio" Sou tots major d´edat, no??? No es despenyarà ningú, veritat??:???:
Tipotane Cab*ó, per on ens vas a dur? Fica alguna foto d'eixe maleit Barranc dels Tarongers... I com diu la meua firma: Al vencer sin obstáculos se triunfa sin gloria. :burladia: :burladia: :burladia: :rocker :rocker :rocker
Tot pareix indicar que el diumenge plourà :malaleche No sé quants mesos sense ni una gota i ara que volem eixir... :crybaby
Pero per on ens vas a dur? Deu meu que vaig a descansar molt poquet eixa nit i tu ens vols matar!! Curre fins les 12 :-? de la nit i pensant que vaig desde València fins l'Olleria... es 1 horeta de viatge aproximada... amb lo qual me tindría que alçar cap a les 6'30 per a les 7 estar a plena "pista de Silla" agafar per "el interior" i arribar a l'Olleria sense cap retrás... ufff!:-| me pareix que vaig a patir:crybaby :crybaby
A ver Tipotane. Dos cosas. O estamos a las dos en casa o nuestras señoras nos REBANAN los cuellos (los cuatro, los de abajo no se salvan) Si por otro lado, este domingo llueve, podríais pasarlo a un próximo sabado sabadete y entonces ya podríamos hablar en otros términos de llegar un "poco mas tarde" Tu mismo... Nosotros pensamos en esas cosas y por eso nos curramos algo "divertido" pero llegando sobre las doce, para terminar con birras y aperitivo... Aún así, en la 1ª KDD, se nos hicieron la una y hubo gente que se tuvo que ir, pero al menos se tomo una cerveza fresca y un pastelillo salado... Un saludo!
Hola: Els de Extrems estem per anar si el temps i la feina ens deixa. Ara ens preocupa l'oratge. Ja concretarem.
Borja.... lo siento mucho de verdad... pero no puedo asegurarte que estemos antes de las dos y que después no estemos, aquí antes de las dos yo creo que si que estaremos pero vosotros en casa a esa hora es mas dificil, lo que si es cierto es que la vuelta es bastante mas rápida que la ida.... yo si que quiero estar antes porque en el polideportivo cierran a esa hora y si llegamos mas tarde no os podriais duchar. Si que le podemos decir al del bar que nos sirva lo mas rápido posible para que no estemos mas de 30/40 minutos allí y así ir recortando tiempo Tínc uns links que hem va pasar Rot & Roll sobre el Barranc..... http://www.rocacoscolla.com/sender/Tarongers01.php http://www.topwalks.net/es/bocairent/bocairent.htm http://www.senderoxtrem.com/barranc_dels_tarongers_camí_vell_dóntinyent_a_bocairent.htm
Home..... ixa foto en concret.... es una zona molt estreta i si que pots "ixirten".... però també hi han zones molt mes técniques, amb molta pedra solta, curves molt tancades etc
Tranquil mentre no caiguen llamps i trons es pot eixir amb la BTT, en la senda total es aminorar la marxa, la naturalea no te perque impedirte eixir.:risa
Vinc de xarrar amb el del bar..... Als que hem coneixeu.... tinc cara de tonto??????:malaleche :malaleche :malaleche Resulta que vaig parlar amb el fill i hem diu: Cacaus, olives, bocata, beguda i café 4'70 I jo li pregunte: i amb unes ensalades???? i hem diu 5'50.... li dic OK venim ací... d´ací uns dies el dic cuanta gent som i de pas en quina modalitat es quedem... jo havia pensat en la segona, 5,50 es barat. Hui vaig.... i estava el pare i hem diu: Cacaus, olives, papes, ensalada, bocata de llonganisa i botifarra, café 5... apart la beguda:loco :loco Aixó de la beguda apart???.... el teu fill no hem va dir res... home es que sou ciclistes i jo tinc que cubrir-me, perque cada botelleta de CC val 1'20....entonces si jo en beg tres tinc que pagar-te mes de 8???no en tens d´un litre???.... no, jo tinc lo que tinc i si begueu molt vos tinc que cobrar apart.... li dic OK... ja et cridaré i et diré cuants som. Vaig a un altre bar.... cacaus, olives, papes, bocata, beguda, café 6.... OK.... Jo preferisc anar al segon perque ademés de que se cuant te que costar-me puc triar el bocata..... imagine que vosaltres pensareu igual... perque anar a un bar i no saver si va a cobrar-te 6, 8 o 10 i damunt no pots triar el bocata:???: