Per mi tria el segon bar, i si no tic ganes de menjar llonganises i botifarres? :vino :comor3 :vino :burladia: :tonifane :chinchin :chinchin
Otag......... por ahí no pasamos.... eso es el camí vell, en la ruta de los senderistas, iban por uno y volvian por el otro... esa para otro dia
A mi també hem pareix bona la idea d'anar al segon bar. Pense que més de 8 es massa per esmortzar, encara que ja tens prou amb organitzar tot com per anar marejante per 1 amunt o avall. El que façes ben fet está. Als bars de la meua zona solen cobrar desde 4'50 fins els 6'50 o 7 per esmortzar, no se com ho teniu per la Vall d'Albaida. Be, una coseta Tipotane, teniu pensat algo en cas de que ploga desde bon matí? sols esmortzar? jo acudiré desde València (1 horeta de viatge) et deixaré el numero de mòbil per MP per si de cas hem retrasara o no sabera arribar (portaré el GPS) per si de cas jeje!! :-D
Los gurus de la METEO en TV han pronosticado una tregua de las lluvias para el sábado, pero para el domingo......:cabezazo :cabezazo :cabezazo Sin embargo los del INM dicen que no lloverá........ ¿nos mojaremos...?
Qué nivel físico lleváis? es que no he leido todo el post pero me interesaría asistir. Nosotros estamos en un nivel medio (hacemos basante deporte y soy ex-fumador de casi 6 meses).. Saludos y gracias!
Si tienes en cuenta que la ruta es de unos 60 km y que yo seré de los mas flojos... y además el guia, seguro que tienes nivel para venir.... pero confirma lo mas pronto posible plis Nikoss.... segur que es banyem:risa :risa s´aprecia le diferencia d´aigua???? Giusseppo.... jo el diumenge a esmorzar.... plogo, neve o faça sol:mrgreen: Jo vaig anar a una kedada a Alcoi.... la previsió de pluja era del 90% i vam ixir, pero no ens va ploure..... va nevar:risa :risa
Ok! Rafa, es perque a mi l'aigua no hem dona pena :-D , jo isc igual, el que hem sabria mal, es baixar desde València i quedarme en les ganes d'eixir perque s'anula per la climatologia. Jo mentre estiga bo per al 16 de Març tot el demés hem té igual! jejeje! que men vaig 5 dies a Formigal!!! :burladia: Vinga que s'anime la2 este post que ja queda poc! :saltarin la2
Al final no podre anar, men vaig a una marxa a Ontur, aunque crec que anen a banyarse vosaltres i jo... jejee!! be que vaja be i disfruteu molt de la volta que esta molt be, el terreny esta compacte i perfecte, algun xarquet pero en general la plutja ha vingut molt be. Ens vejem.
Nenes, aço no pinta bé :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :malaleche :sableluz http://espanol.weather.com/weather/hourbyhour/SPXX0082?dayNumber=0&hour=40
otagzero según Tipotane llueva o no, se va a salir la2 , yo voy desde Valencia y desde luego que después de darme la "paliza" no me voy a quedar sin salir :biker, el xubaskero hay que sacarlo del armario :mrgreen: jeje!! bueno nos vemos el domingo. Un saludo!! :-D PD: muy mal tendría que estar el tiempo para no salir ¿no?.
El temps durant tota la ruta... Fent un resum eixirem de l'Olleria i estará plovent :???: ... no patiu (que la figa es pal piu. Diuen al meu poble) que en arribar a Agres la plutja aminora :mrgreen: , bona oportunitat per pedalejar un poc més fort :biker, pero aspaiet :globero, que en arribar a Bocairent torna a "agarrar-se"...continuem (hem begut sang de bou de menuts, no ens podem vindre avall :sableluz ) arribem a Ontinyent... on torna a aminorar la plutja, bon moment, ja queda poc, apretem els pedals :biker :biker :biker i continuem fins l'Olleria per acabar la ruta fer-se unes cervessetes :cerveza :cerveza :cerveza i fins la próxima!! :-D