Be... pareix que pinta mal:malaleche :malaleche Sempre que organitce algo plou:malaleche :malaleche Jo crec que lo millor es a les 8'00 del matí i segons com estiga l´oratge decidir entre tots si ixim o anem a esmorzar amb els cotxes.... una cosa es ixir si no plou i un altra si plou També tinc que cridar-li al del Poliesportiu per a dir-li si hem ixit i ens tenen que esperar per a que es pugau dutxar.
y si lo aplazas para la semana que viene?. la verdad es que tengo mucha ilusion por ir, por que la ruta es perfecta y la compañia tambien. pero hacer240km de coche + 60 de bici lloviendo, llegar al bar empapado, no poder disfrutar del paisaje con tranquilidad, hacer fotos, etc. no se lo mas seguro es que no opineis como yo, pero seguro que lo entendeis.
No se quin temps tindreu hui dissabte a l'Olleria, pero ací al meu poble fa un Sól que crema el basto... i per a demá donen plutja? no entenc res!! :comor3
xe no s'ha dit que es va, pos es va i ja esta, si no a fer la ruta pos a esmorzar, ara el que li quede un poc lluny pos si veu el oratge malament que no ixca de casa, i si no la fem este diumenge la fem un altre dia.
si que es una putadita, si al menos chispeara solamente aun podriais salir, pero si cae diluvio.......... juder que putada, ¡suerte con el tiempo!
No patisques Tipotane que si demá ix mal dia i no podem eixir :biker ho podem aplaçar per al proper diumenge (si la gent vol). Jo per ara (que jo recorde) no tinc cap compromis i podria estar igualment. Be, anem a esperar com evoluciona el temps.:comor3
jo ja he dit el que pensen els de maneul per a dema ho senc mooooooooooooooooooooooooooolt me caguen la **** sempre plou quan no fan escola , ei tu induarain en xativa en la tenda de sanchis collo k nivell
Jo ja tinc la bici neta i engrasadeta per a demà embrutar-la:risa :risa Tot apunt???? bici, calcetins de repost, xubasquero, cateusques, paraigües... crec que si:mrgreen:
yo me levantare a las 6 y ya veremos como esta el dia, si no voy os deseo la mejor de las rutas. y si la hicierais, el lunes por favor poner el track y cualquier dia me presento alli. si no la haceis y se aplaza contad conmigo para el dia que querais. tengo la sensacion de que si no voy me voy a arepentir pero......... venga tipotane asomate a la ventana y dinos que ves.
Yo, si cuando me levante no cae "la de DIOS" también estaré. tengo muchas ganas de conocer la zona, así que ¡amospayá!