Avalanche, vist la informacio fresca que tens m'imagino que ets de la organització, saps quan estara marcat el circuit, el divendres per la tarda tinc lliure i m'agradaria fer. lo, que en saps? Aixo del circuit Junior i senior que correspon a la edad? o cada un pot fer el circuit que vulgui...... PD; Si algu te lliure divendres tarda, coneix el circut i s'apunta, ja saps.... sempre que no em foti molta canya i em vagi esperant e? JEEJEJEJ Aixi diumenge sabrem a on anem i a los zones a on es pot apretar i a les que no......
Cadascú és lliure d'escollir el circuit que vulgui. Els kms surten d'uns 53 per la llarga i uns 30 per la curta. Penseu, però, que si esteu en forma el circuit curt se us pot quedar excessivament curt. No obstant el recorregut te algunes rampetes força dures. En el primer avituallament, km 14 (+ o -), hi ha la separació dels dos recorreguts. El circuit no el marcarem fins dissabte per la tarda. Qui vulgui es podrà descarregar els dos tracks de la sortida el dissabte al vespre a partir de les 9.
Segons el triptics informatius, el curt (junior) es 30 i el llarg ( senior ) 37km. Si es com tu dius, m'imagino que fare el curt, ya que a la tarda treballo i no vull arribar rebentat a la feina, ens veiem............. per a on anirem?
el llarg esta vora els 50, ara mateix no tinc el triptic a mà, pero si es com tu dius, ja ho comentarem amb els "jefes" See you in a singletrack
Segons els triptics la llarga son 49 kms i la curta uns 26, però s'incrementen uns 4 o 5 kms amb el canvi de recorregut. El recorregut és, segons paraules del President de Falcons, pel Vallès. :mrgreen:
Si no me equivoco hasta el jueves o viernes... no estoy seguro. Para asegurarlo manda un mail directamente a Falcons y te lo dirán seguro.
JEJEJEJE No saben res els del Falcons!!!!!!! Jo sóc partidari de publicar els tracks, recorreguts i desnivells, així la gent sap el que pot i no pot fer (però aixó és el meu parer). Markins, no crec que tinguis problemes per fer la llarga i anar a treballar, que tu ets un maquinón....... Ara bé si plou tot el que han dit que plourà aquesta setmana, patirem molt de fang!!!!!! Espero passar-m'ho igual o millor que a la marxa d'or (vaig disfrutar com a un nen petit, i això que estava una miqueta "tocat"). Ens veiem Companys!!!!
Cuanto tiempo.......... Se supone que esta semana me llegarán lo frenos. Me he pegado 3 semanas sin hacer nada para daros un poco de vidilla... Si tengo la bici preparada nos vemos este domingo en la falconada. Pero de trankis ehhhhhhhhhhh
Avalanche, Marcelo y un servidor, mas o menos estaremos seguidos, usease que cuando veais a uno, estaos atentos, que nos vereis a los demas un poquitejo mas palante
Muy buenas, tengo un amiguete que esta interesado en venir pero como aun no es seguro pues optara por pagar la inscripcion el mismo dia, como llevais el ritmo de las ventas, habra sitio o lo veis chungo, mas que na pa comentarselo y si cal pues que no venga, saludos.la2 la2 la2
Confirmado, causo baja por inflamación de los tendones del menisco (o algo parecido ) total que me duele horrores el menisco y tengo que hacer reposo. Intentaré hacer alguna recuperación rápida, pero para este finde lo veo xungo mu xungo. Q os lo paseis de p. madre, se you soon -XaviBTT -MeryBTT -Perquisitore -Pedaleitor -Inhibibike -Globertom -Macase -Xiquitín -Miguel74 -Plh222 -MTBRachel -Tolpedo -FrankyCosp (Siscu) -Greywolf? -Luis 9.2 -Mengi -Riscky? -Loren? -Quiles (si se recupera de su ciática)? -Valles Occidental en general. . . .
Hola pues acabo de formalizar mi alta en la falconada... ahora falta pagar... he enviado un mail que el tema del pago lo hablen con josepmerida...:burladia: