Xavi por favor, compáranos con esos chavalines hombre. No menosprecies al personal. ¡¡ Ánimo con ese precipicio !! Saludos
Non eso non!!!!!!!!!!!!! que morro!!!!!!!!!!jejeje Traducción para evitar riñas: No eso no!!!!!!!!!!!!!que muero!!!!!!!!!!!!!jejeje
:babas ¿Donde está ese cortafuegos? :babas ¿Este fin de semana ya estará marcada? por si me acerco desde Cornería...
non sera o cortafuegos da cazolga ?? , eu nunca me atrevín , quizais seña este o empuxón no sera el cortafuegos de la cazolga?? , yo nunca me atreví, quizás seña este el empujón
que va, o cortafuegos e o da canteira de seixo, que esta mas para arriba do santo, o cal algunhas personas baixaron o ano pasado ainda que non estaba no recorrido, o que pasa e que este ano esta mal, ten moitas pedras e furados
Acordome ben del, baixamolo 3 ou 4 pensando que era opcional, por certo con triple salto mortal pola mita da baixada. Eu tamen boto por poñela,porque ten escapatoria po que non queira baixala. Lo recuerdo bien, 3 o 4 baixamolo pensando que era opcional, por supuesto, con un triple salto mortal de la mita. Yo también voto por ponerla. Uno mas en el bus de Burela.
haber si temos algunha poceira que hai xente a que lle gusta pegarse largos , eso si , con estilo .:lol::lol: haber sí tenemos alguna pocera que hay gente a que le gusta pegarse largos, eso sí, con estilo