Venga, tengo yo unes protecciones de sobra, llevoiles yo, acuerate la camara video con bateria asgalla. Hacia esa hora taré ya perai cargando la mi bici mientres llega el guaje. Guaje si eso ven un poco primero que asturvillo ya quedó con otru rapaz primero.
bueno chavales depues de la ruta de hoy no hay cometarios tos lo meses habia que dir pa tomar unes clases per hay arriba pa examinar eses piedres que hay per les foces por que vaya droga que desprenden , cada vez enganchen mas ya ye la segunda vez ruta al pie casa, pues dentro de poco si el tiempu lo permite otra vez pa caniecha por que hay algun que tovia no lo probo y tien y gana bueno unes fotos pa abrir boca despues el video espectacular piedra piedra piedra................................+ morrillos
Valla ruta mas guapa... Acabes con los deos fayaos de tanto frenar y bajar en tension jejejeje. Les mis fotos nun me deja subiles...Cuando vos vea ya vos doi la tarjeta,tenia que vos la aber dao ayer. Un saludo
El video en breve, aunque hay algún que grabando paez una viella jejejeje, vaya pulsu....... tengo trabayu bastante c3aunque sólo sea cortar el tembleque de algún......sería el mieu y la tensión:badair La ruta de 10 para dar clases de enduro y coger técnica :alabando
Veo que ya tais "colgaos"del llau oscuru... :bravo A ver si vos animais y salimos otra vez xuntos pa una endurera, ho!!! :unmonton Que nos debeis una!! ;-)
llera bien guapo ver dio el sabado con vosotros pero igual llera un poco muncho tovia pa nosotros tamos de practiques en les foces y habra que repetila antes de que nieve ya vamos mejorando si que engancha eso de les piedres y asi pasar al siguiente nivel de los escalones que tovia nunca ficimos pero les fotos meten miu a cualquiera
Ya tal video subiendo...... diome guerra, tuvi que convertilu a otru formato, nun me dexaba montalu...... [video=youtube;pP4A6jQnxxg]http://www.youtube.com/watch?v=pP4A6jQnxxg[/video]
Venga!!! Pues a ver si vos animaís y vos apuntais a alguna, que nel nuestru grupucu hay xente de tou nivel y siempre buen rollu. Saludos!
Hola amigos, deciros que el sabado celebramos el primer aniversariu conchiteru, al cual estais invitaos. La idea ye esta: Pa el aniversario propongo lo siguiente: Salida desde Conchi (como siempre a les nueve), subir a fresneo por donde querais, repetidor de cayacente, senderin conchiteru hasta la baua, vuelta a la campa fresneo por el camin o pista que ta debajo la peña, de fresneo ir a la sartera por la pista que sale por detras de la campa (barrizal seguru), caminuku hasta pielgos y de postre la trialera del molin pa despues calar a la Pola.
Yo si puedo voy, ya que ye el aniversariu.....aunque últimamente toy saturau nel trabayu y tocame trabayar algún fin de semana, a ver......... Californygym, estate seguro que a alguna te acompañaremos, pero a ver per onde mos metes, que viendovos los videos y fotos tienes un peligru.......... Saludos