Nun me conecté hasta ahora, mire el foro el viernes pa dir pa la cama y como nun se animo naide...... Na el domingo nun podia haber dio igual pos tenía el día atareau a cuenta el día el padre. Fuí a facer l enduro del picu La Vara, tuvi probando un poco la Gopro na bici, que tovía nun la habia probao en ella, si me vaga pongo un vidiucu pa que veas como graba. A ver pal fin de semana que vien. Venga ya tamos en contaco un saluu
Que tal chavales!!!.Ahora que llega el buen tiempu ya salgo tolos dias si no ye a correr ye andar en bici,si alguien se anima algun dia que lo ponga por aqui, que ahora ya voy entrar mas amenudo,Pal sabado si no llueve mangome a la Vega Brañagallones,animase alguien? Un saludu
Que pasa Guaje?? Yo ya toi dandoi algo a la bici tamién, a ver si soy pa asistivos que llevo ya casi 6 meses sin tocala. Fui un dia hasta la campa Fresneo y otru hasta La Vara.....casi echo les tripes de Canzana p'arriba Yo el sábado si puedo voy, de aqui p´arriba saldré habirualmente, asi que a ver si quedamos pel foro...... Voy dejavos aquí un video que grabé de prueba con la cámara, con distintos tipos renderizao....pa dir probando pa cuando toque grababos de verdá jejeje [video=youtube;rs1ZEvmSkDI]http://www.youtube.com/watch?v=rs1ZEvmSkDI[/video]
Okk seguimos en contacto. Asturvillo,aparte de que lei tarde el foro por la mañana no pude salir, sali por la tarde un poco en la de montaña Un saludu
Faigo como el guaje, veolo ahora, de toes formes nun hubiere salio, toi agripau y pa detras nun muevo el piscuezu, toi fechu un trampa.... pal proximu fin tamos en contacto Saludos
Que tal chavalees??.Pal sabado al final apuntase alguien al fiinal pa subir a brañagallones??.Yo si nun ahi noveda subo la mi bici y quedame sitiu pa otra en el portabicis. Un saludu
Que pasa guaje?? Na yo al final nun voy, toy tovía jodiu, a ver si el sabado recupero un poco y el domingo pueo dar un paseucu. Pal Sábado que bien ye la ruta de los de Spining de la Pola, yo si nun hay novedá voy, ye subir a la Campa Gües, pa comer allá fabes con Jabalí, creo que ye en el Poli pa apuntase, Sabeis Algo?? Saludos
Venga yo saldré sobre les 12:00, pa nun madrugar, si vas avisa per aquí y quedamos nel puertu Tarna. Saludos
Tuve esperando hasta les 11:15 y como vi que nun calabes marché. Diba llamate pero tenía mieu que hubieres trabayao de noche y despertate..... Bueno pa otru día Guaje al final fuisti pa Brañagallones??
Que pasa chavales! Noo al final no subi,marche tarde pa la cama y como lei en el foro que no venies entos decidi dormir un par de orines mas.Despues subi asta cayacente,quise morrer del calor que hacia,y vi la quema que habia pa bajo de freneo,aquello impresionaba,yo por la pista y les llames a escasos 10 metros de mi... Pa esti sabado ya me entere lo de la subida a la campa gües,no puedo subir,una pena,esa tien muy buena pinta,y sobre to les fabes con jabali jejejeje Un saludu
que pasa hombre yo el sabado nun puedo voy pa santander a llevar la muyer pa santander oye toy preparando una ruta pa semana santa que voy pa santader en semana santa y quiero facer por los picos de europa si te animes tu y el guaje ya la tengo preparao un dia jueves o viernes o sabado pa coger el telesferico en fuente de si no ire solu a probar yo la proxima semana toy aqui si quieres hablamos
CARTEL DE UJO 1 DE MAYO 2011 GRATIS PERO HAY QUE APUNTASE V CONCENTRACION LOS SOBRAOS 14 DE MAYO 2011 ABIERTAS LA INSCRIPCIONES PARA LAS DOS RUTAS.
Asturvillo,a esa tien buena pinta...sobre que hora abria que tar alli? Ahi que lllevar comida noo??.Si no ahi noveda voy,pero antes tengo que mirar unes baques pa poner la bici en "teyau" del coche.... que sino no tengo onde la llevar...jejeje. Un saludu
ok si llevamos algo de comida vale hay que mirar que da el tiempu en unos de los dias pa que nu mos defraude la ruta por que ye espaectacular y guapa y tando alli sobre les 9:00 o 9:30 vale haber si va nardi