Aver si pal sabado tan los regodones secos,porque si tan moyaos nun ahi quien se tenga encima la bici....jejejejejejej
Que va dalo bueno, a partir de mañana sol Vamos tener un día espectacular, hay que ser optimistas jejeje A ver si se anima buener y asturvillo tamién SAludos
A ver asturvillo y buerner manifestaos....pa la ruta de mañana pa cocncretar hora de salida. Si no vais saldremos yo y el guaje sobre les 10:00 de la mañana dirección Coballes, y si quereis ir podemos salir más tarde pa que podais ir, pero muy tarde no que si no no da tiempo Otra cosa está el perfil y track en el blog pa si quereis descargarlo Saludos
Dijome jose arsenio que si la facemos d domingo que va,que mañana no puede tampoco. Cuantu tiempu lleva mas o menos??.Yo llevo el coche k despues tengo k dir a facer un recao a bueres.
Guaje Lleva 6 hores con paraes incluies. Na vamos mañana qu el domingo si vamos de farra pa la chalana va tar jodia la cosa. Entos veote en el puente de Coballes a les 10:30, al pasalu a mano izquiera hay un aparcamientu, pos ahí. Venga ta mañana, acuerdate de llevar protecciones
na yo hasta les 14:00 nun salgo pa otru dia nun pasa na saldre u poco en carretera si no valiame pa el domingo y ye una pena tengo y una gana de la virgen pa probar
Ruta espectacular,de estes pa repetir y repetir tolos dias de la semana.Sufri mas pa bajo que pa rriba,esto ye increible...
Guapa ruta si señor, endurera 100 % La subida de les que te dejen un dolor de espalda a troz, eso si tiene recompensa. Aqui dejo alguna foto, el video para cuando lo tenga:
guapes fotos a ver cuando la repetimos que ta al pie casa y no lo conozco y tengoy unes ganes de probar los escalones
El video de los arrudos ya ta subiendo, mañana tará ya en la sección videos del blog, en cuanto suba lo pongo aquí
Bueno aqui va el video: [video=youtube;Vc2NcGv1rrs]http://www.youtube.com/watch?v=Vc2NcGv1rrs&hd=1[/video]
muy guapu el video viendolo pases unes ganes de la de dios ya toy preparando una ruta pa cuando venga de vacaciones a partir del 15 agosto pa marcar un dia o sabado o domingo vamos pa amieva pa la zona de los picos de europa cuando lo tenga preparao ya lo cuelgo pa que se vea y apuntase
ruta el fraggle rock ,salir de casa hacer la bajadisima 2h30,Es una pasada ,fui el jueves y el domingo repito Salgo ha las 9h00 de david y 11h39 en casa ,que ha 14h00 toca currar