Veña, veña, poñédelle unha data e zarpamos para facer esa ruta a Mondoñedo que ten boa pinta. Eu tampouco ciclei por ahí, soio de paso. Dios!! que mal o pasei de Mondoñedo a Abadin cando fixen o Camiño; ahora teñen que tar eses camiños "épicos". Bo día.
Mira que o picamos, pero o mais incrible é que a pesar de que me consta que nos lee, non se pronuncia Pola miña parte, máis que John Rambo, este home identifícaseme máis co coronel....
Hoxe tamén ruta en solitaro. Esto foi o que saiu. Rota dos sendeiros de Cervo O tramo ó pé do Río Xunco é Jevi con Jota, nalgún sitio é complicado hasta que a bici pase levándoa na man. A disfrutala. P.D. Seguimos na busca do nick...
Pasarías calor, de seguro. Por certo, o de "acorralado" non o diredes polo horario do rapaz, que xa bastante sufre.
Que guapas fotos, o escenario recorda Vietnam, jajajajajja Dios! hay carteis por todos os lados buscando o nome para o home. A ver se o atopades. Boas noites.
Esta ruta ainda no se pode facer porque tan os camiños de desfeitos de chover, haberá que esperar unha temporada.
Os camiños desfeitos son os que máis nos gustan . Ten unha pinta estupenda esa subida á Toxiza. ¿Poderías poñerme a ruta máis ou menos neste mapa?
Vendo hoxe un video do you tube dunha "jalega" que protexia a cabeza da radioactividade con unha bolsa de material "blanco" acordeime das manoplas que levaba Maismar na marcha de Vilalba , que listo é , ese material ten que protexer moito. saudos.
Non o podo resistir máis... estos vídeos son a promoción dunha peli... Ollo ó momento no que fala dos de Coruña ou Santiago, [YOUTUBE]GxL25zDh-Sk[/YOUTUBE]
Jajajajajaajja, eu sabía que protexía do frío, pois fai unha especie de "efecto invernadero" que, según palabras de Butelo, "he como meter a man por debaixo das bragas", jejjajajajajajj. O que non sabía e que poñendoa na cabessa protexía da radioactividade, jajajajaj; pero ya me quedo mais tranquilo. Bo día.
¿Que será a bici que sae debuxada cando abres o noso post?. ¿Será que tén tracks dentro? ainda que vin outros posts con tracks e non sae.... A ver si nos enteramos. Outra cousa. Pídovos que os que vos guste este post (ainda que non escribades nel) o valoredes positivamente, para así poder ter estrellitas, como teñen os colegas de Lugo. Un saúdo a todos!!!
Unha boa data para esa marcha sería o 3 ou o 4 de Maio, que os camiños tarán a punto, nin moi secos nin moi húmedos; ¿cal dos dous días vos parece mellor?