Si penso que será mellor ir todos a misma, así que por votación popular, eu o meu voto xa o sabedes, doullo a PONTEDEUME. Yo voto "Puente del Eume"
Eu si non tivera condicionante femenino (que o teño) :laserkill. Iría encantado ás dúas kedadas. No caso de non poder ir, dame igual. Iría á que prefira a mayoría. Como no puedo ir a las dos:matrix, iré a la que prefiera la mayoría de la gente Si consigue Jimi el Bonobici iremos este Sábado a Ourense. Si alguien más va a Ourense que lo diga lo antes posible porque tienen que saberlo los organizadores para el tema de la logística (papatoria).
a orense non podo ... non por que non queira....... tamen teño condicionantes femininos e infantiles saudos....
Zagato non sabes a canción tan famosa....................................................................................................................................DONDE COMEN DOS COMEN TRES..............................:meparto:meparto:meparto
Moi boas a todos! En primeiro lugar, noraboa por este pequeno apartado para os bikers da zona da mariña! Decirvos que eu son un veciño mais con moitas ganas de pedalear!, vivo no pobo de San Roman no concello de Cervo, moitos de vos xa o coñeceredes. Ata o de agora viña saindo un par de veces cada quince días con dous compañeiros, xa que era complicado concretar horarios para sair a pedalear xuntos, agora que descubrin este post encantariame que algún día me permitises a min e os meus compañeiros que non tardarán en pasarse por este apartado sair con vos en algunha aventura. Un saudo a todos.
Home, pois eso xa nin se pregunta. Ademáis xa nos colle de paso que moitas veces pasamos por San Román nas nosas saídas. Vouche pasar o meu mail e teléfono por privado. Polo demáis, En calquera saída das que poñemos no foro, aparecedes por alí e agregádesvos gustosamente. Un saúdo e a seguir dándolle ó pedal!! Home, pues eso ya ni se pregunta. Ademáis ya nos coge de paso que muchas veces pasamos por Sano Román en nuestras salidas. Te voy a pasar mi mail y teléfono por personal. Por el demáis, En cualquiera salida de las que ponemos en el foro, aparecéis por allí y os agregáis gustosamente. Un saludo y a seguir dándole al pedal!!
Estou totalmente de acordo con Zagato , venvidos a este post que é voso e animádevos a sair con nós :clap:clap. Por San Román pasamos moitas veces nas rutas que facemos e ten saido algún dia con nós un rapaz desa localidade que se chama Marco Antonio Vila que xogaba no equipo de fútbol. O dito , estade atentos a este fio que poñemos todas as saidas con hora e punto de saida.
A ver Hendrix.... ¿Cómo vai o Bonobici?? Catacrawn xa está confirmado. Si vés ti, iremos os tres no meu coche, levamos remolque así que non hai problema para levar todo o equipaje. Espero que vengas, he gestionado un remolque para llevar las bicis
Bono bici conseguido ,vou con Zagato a Ourense o sábado , si mirastes a hora que era cando dixen que ia mirar si o conseguia xa vos decataríades do :artista que son e esas horas e as :flores que regalei . A ver si se anima alguén máis , ten boa pinta a ruta , con baños incluidos , veña ó que a Ourense logo se chega :drive. O do Carballiño que lle queda cerca supoño que se acercará agora que xa está recuperado da rodilla , ¿que dices Jorge?
Gracias Hendrix! si coñezo a Marcos, e veciño meu e saín unha vez con el tamen, pero el por semana elle totalmente imposible sair polo día ahora en inverno. E eu para sair os fines de semana teño que chegar a un acordo coa "jefa" jejeje, que a partir de ahora terei que negociar mais a menudo para ir con vos. Gracias por acollerme asi de ben, e se alguen sae moito entre semana, non ten mais ca poñelo aqui, se estou libre de turno non o dudarei...la2
A Mariña Capital do BTT Lucense, no me cabe a menor duda. ¡Tremenda acollida a un novo biker!. Saludos eucalipto e compañeiros. Bo día.
Me envió Saltapozas esta foto que creo que no tiene desperdicio: Estructuras mentales El estadounidense: todo trabajo, mirada al frente, no se deja distraer... El canadiense típico, un poco desconectado e ingenuo. El Italiano y el francés... ¡¡vosotros diréis!! Lo que me pregunto es ¿donde tendría la mirada el que estás pensando ...? ¿También al frente?, jejejejje Bo día.
¿La quedada a la que vais es a la de Riós? No me lo puedo creer!!!!! Me parece que vais a tener que madrugar un poquito Eso queda a tomar por culo. Lo vuestro si que es aficion :alabando. Voy a ver si consigo bonobici, para una vez que venís a mi provincia... Esta tarde os digo algo.
A quedada é aqui : Fecha: 07/11/2009 Hora: 09:30 Salida Lugar: Aparcamiento Termas de Outariz(Orense- Posición GPS Latitud: 42°20'52.09"N Longitud: 7°54'41.79"O)
Aclarado la confusion. Ya hablé con Zagato y confirmé mi presencia. Me hace mucha ilusion que vengáis a pedalear por aqui. Nos vemos
Mañana a las 15:30 he quedado con Iván de Ferreira y un amigo suyo para dar una vuelta en BTT. El lugar de salida es donde empeza la Carretera de A Marosa. Un saludo