A idea non é esa. Google, ainda que parece unha Ong. Vai sacar tallada. As caras, matrículas dos coches, letreiros están difuminadas. Cobrará ás empresas por aparecer
Aquí podeis ver la ruta que hicimos hoy parte del komando lieiro, más zagato y un nuevo elemento (césar de viveiro) que se portó como un jabato. :aplauso4:aplauso4:aplauso4:aplauso4:aplauso4 http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=623455
Xa me pareceu ver a min unhas rodeiras frescas por ahi, dixen para min sairon os de lieiro ole a pasada de roda por lameira fresca jeee , nos grupo de catro cos aislados de xove con percance incluido nada so uns puntos de sutura no antebrazo, listo pa outra .
bueno, aquí me estreno no foro; son César, e daros as gracias pola boa tarde que me fixestedes pasar; todo é empezar! un saudo a todos
Me alegro que el comando Lieiro te atrajera a estos "vicios". Estas preparado pa mil batallas. Bienvenido.
¡Quen vos verá no Street-view, sereis a representación de Xove para o mundo!. Benvido a landropunk. O domingo aparezco na gasolinera as 7:15 a.m, se hai cambios agradézovos o SMS de aviso que non sei como teño as conexións a internet na frontera. Bo día
E que mira que non aprendedes, si en vez de correr para abaixo corresedes para arriba non vos pasaba nada, pero claro....para arriba da máis traballo. quen foi o accidentado????? deixame adiviñar........Faculta non? Trad.: Correr para arriba!!!!
Hola Landropunk benvido o foro, eu tamén son de Viveiro, xa nos veremos algún dia, que seguro que nos conocemos ainda que sexa de vista. Por certo molame o teu nick jajajajaja.
Hoxe e venres e non vexo naide apuntado pa mañá , ¿tedes medo o vento?. Quedamos en sair as 10:00 (o domingo toca madrugar) dende a gasolinera.
Os ventos Fuerza 6 y 7; acordarse de deixar o Spinaker (non o usaredes) e subir a bordo ó tormentín; non debeis de ter dificultades para a volta, ¡¡recollede trapo!!. Pasadlo bien, incluso por mí.:cry: Bo día. // Vientos fuerza 6 y 7; dejad spinaker subir tormentín; sin dificultades en la vuelta.
Estoy a puntito de salir del curro hacia Galicia:saltador .¿La climatoligía creo que esta un poco jodidilla ,verdad?. Si no hay novedad,espero veros mañana a las 10:00 en la gasolinera.
eu intentarei ir si vades suaves que estou :loco ca gripe si queredes facer un iron man avisade e asi reservo para haber si recupero para domingo saudos,
Hoy tres comparecientes: Iván de Ferreira, PepeVal y yo. A uno le tocamos al timbre pero no apareció y otro ya dijo que era dudoso y tampoco vino. La ruta, brava: Burela-Sargadelos-A Senra-Antena do algo do Pouso-Baixada de sendeiro ata Castelo e volta por San Cibrao e A Marosa. En el camino de A Marosa hubo un pequeño pique con un tío que iba en una bici tipo de paseo. Primero nos adelantó; luego, heridos en nuestro corazoncito, le volvimos a adelantar. Lo saludamos pero no nos devovió el saludo. -----Haciendo amigos----- En fin.... 27 km de puro disfrute.