A Mariña Lucense, Foro especulativo.

Tema en 'Galicia' iniciado por Zagato, 4 Ene 2008.

1. Zagato

Zagato Xabarín da Rigueira

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Hoxe foi un deses días nos que te sintes moi ben.

Fixemos unha ruta ben bonita con un montón de amigos, que ainda que se fixo algo dura a min deixoume moi bon sabor de boca. Espero que a todos vos gustara ainda que mañá nos doan algo as pernas.
    Saímos ás 9 e media dende Burela e primeiro fomos ver un pouco de Sargadelos, vendo o paseo dos namorados. Logo bordeamos o embalse de río Cobo e A Medela para ir recorrer a Fraga da Rigueira, onde nos atopamos con unhas pendentes bastante importantes que demos superado moi ben.
    Á volta volvemos polas Hedradas e Soutovello, bordeando novamente o encoro de Río Cobo e tomando un vermouth na feira de gando de Gondrás.

O fin de festa foi bordeando o mar polo paseo da marosa.

Un saludo a todos e gracias pola vosa compaña. Que alguén colgue fotos da sesión vermouth que foi o mellor da mañá.

P.D: Nota de prensa da feira de gando de "Os Cabaleiros do Xunco" Aquí

Adjuntos:

2. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    [YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=j_ioP4gAA4k[/YOUTUBE]

Un video dos vadeadores para celebrar os 1000 mensaxes!!

Adjuntos:

3. JIMI HENDRIX

JIMI HENDRIX Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    197
    A ruta de hoxe foi dura e por uns paisaxes moi distintos os de onte por Mondoñedo , a min gustoume , subidas duras e longas , baixadas longas e pronunciadas , nunha delas sentin algo parecido o que deben sentir os pilotos de motos cando os menea a moto e consiguen non desmontarse , o remate "ecuestre" tomando un vermout foi o detalle que da calidade as rutas , e si ademais che ben dar un chucho unha rubia alta e guapa , chegas a casa que o comes todo (non sexades mal pensados , a cociñeira , non )a compañia , excelente . saudos

ROSI CAMPEON.

4. Santiso

Santiso Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    104
    Hoy ha sido mi primera salida con los krack´s de la mariña, y seguro que no será la última, "el recorrido muy completito" y se vió que muy currado por el hombre GPS de la costa.... Espero que en este mes de vacaciones te curres algo para los del interior, pues fijo que os iremos hacer una visita..., en cuanto Butelo and company vean las fotos se pondran..:rabbit..
    Ahora pongo unas fotitos de la salida, no nos llovio pero todos nos mojamos..:burladia:.

5. Maismar

Maismar PiratA, algo PoetA.

Me Gusta recibidos:
    94
    Gracias muchachos. A ruta de hoy foi o más do mais; intima e persoal. Fixen outros comentarios do finde que tan aquí.

¿Por qué todas a rutas non acaban con un vermout e boa compañía? Que ben o pasei oxe.

Mañán a intentarei poñer a fotos do finde. Moi bueno os videos e as fotos.

Boas noites.

6. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    A ruta en Wikiloc:

Aquí

7. O DE CARBALLIÑO

O DE CARBALLIÑO Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Estou Roendo De Envidia!!! Vaia Pedazo De Rutas!!!

8. ZALOZZR600

ZALOZZR600 Algo Lia Cas

Me Gusta recibidos:
    0
    Sin duda, la próxima marcha de Burela 2009, debería incluir, parte de esta ruta, sino toda.

Con el caché que tiene el vadeo de rios, seguro que se alzaría con las primeras posiciones en el ranking de marchas de Galicia. :saltarin

Me gusta. :rolf

9. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Si que estaría ben eso. O que ocorre é que a ruta que fixemos o Domingo discorre por tres (pode que 4) concellos. Nós somos un clube bastante pequeno, sobre todo na sección de montaña e sería moi complicado levar a xente por semellante ruta. Cando se organiza unha ruta hai que ter en conta outras condicións como son a seguridade, a facilidade de asistencia en caso de accidente e cousas así.

O que si se falou con algún membro do Clube Ciclista Foz era de facer unha ruta máis grande e esixente en conxunto. Eso sería unha grande idea, porque se xuntaba a capacidade de ambos clubes (incluso se podería falar con xente de Viveiro) para facer unha grande ruta mariñana, na que con boa promoción se podería xuntar un grande número de participantes. Pero esta idea de momento está en pañales.

10. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Xa teremos tempo de facelas home.... Os que vamos ter envidia seremos nós, contigo o Domingo na Transgalaica de Melón. Espero que o pases moi ben por esas terras ourensás. Un saúdo amigo...

11. BAJADOLO

BAJADOLO .

Me Gusta recibidos:
    220
    Estas fotos son de vuestra zona.

Adjuntos:

12. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Siiii
    Estes son os baixadores de San Ciprián. Teñen un circuito moi chulo de baixadas no monte da Medela, en Xove. Deben ser uns máquinas...

13. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Hoxe fixome Bajadolo picar a curiosidade e fun na busca do circuito Freeride que teñen estes de San Cibrao montado. Quedei bastante impresionado. Eu non entendo demasiado deses temas pero pareceume que está moi ben feito. Polo menos ten un montón de horas de traballo.
    Debe ser para freeriders avazados porque eu nin por asomo dou feito nin o salto mais cativo. A ver si fago algún apaño co photoshop para verme saltando.

Esta baixada, ainda que só sexa como curiosidade seguramente entrará na próxima ruta, sobre todo si vén algún dos bajadolos de Lugo.

Adjuntos:

14. ZALOZZR600

ZALOZZR600 Algo Lia Cas

Me Gusta recibidos:
    0
    Zagato, vas a tener que ponerme a mi también en el potocho haciendo un salto de esos, porque sino ni de coña :rolf.

15. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Bueno, o circuito non era tampouco tan complicado. Mirade que mortal con tirabuzón fixen...

Para ser con unha bici ríxida non o fixen tan mal...

Adjuntos:

16. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Jajaja, moi bon Zagato, vexo que vas vindo hacia o lado oscuro, pero empezas forte;
    menudo mortal, ademais eres inagotable; non deixas de saltar nin un minuto.... mi madriña... eu voume que xa canso soio de verte.

Como curraron os rapaces, que cracks! A baixada en donde empezan ten unha pinta total eh!; o tema dos palés .... xa vai ser mais .odido. Jejejej

------------oOo-------------

Cámera Mariña

- Zagato agora di que fai friii-riies ¡que home!.
    - ¿Fri que?
    - ....riiiiees!
    - ¿Eu? ¿E de qué queres que me ría?
    - Tú non, Zagato.
    - Non che e de agora, él sempre ta rindo....

------------oOo-------------

Boas noites.

17. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Mañá saída en BTT ás 10 dende o Campón si fai mal día, e si fai bo día igual sacamoslle a carbonilla á de carretera.

Un saúdo!!

18. Santiso

Santiso Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    104
    Hola zagato, mañana no podré acompañaros y el fin de semana proximo casi fijo que tampoco...:crybaby..... pero haré lo imposible por repetir mas salidas por vuestra zona en cuanto pueda, de todos modos ya estaremos en contacto, :risa que yo os estoy obserbando....

Gracias por los mapas, eres todo un crak del GPS

19. Maismar

Me Gusta recibidos:
    94
    Mañá nin ahí nin aquí, resérvome non me queda outra. Pasádeo ben e non vos molledes moito...

A ver si poños as fotos que non tuven xeito de facelo ainda.

20. Zagato

Me Gusta recibidos:
    72
    Strava:
    Hoxe só saímos dous intrépidos baikers... Subimos ó noso Castelo e logo baixamos a rúa por unha ruta inédita bastante chula. Logo xa en Rúa fixemos exploración, un pouco infructuosa pero igualmente pasámolo ben, con novos pasos de río, subidas e baixadas de impresión...

Adjuntos:

Compartir esta página